Szia Sanyi, én már a második 190-est használom. Nekem bejött, nem esik be olyan hirtelen a kanyarokba (ami nekem jobb) viszont a kigyorsításoknál bátrabban merem húzni.
Ja és sokkal jobban néz ki
Talán iratkozz már fel végre valamelyik nyílt napra valamelyik pályára. Aztán majd eldöntöd melyik jön be neked... a kicsi, a csúszós (nekem az), a jó vagy a távoli...
Idén egyszer voltam, most már csak a Hungaroring maga szervez nyílt napokat. Honlapon nézd meg, ott is kell jelentkezni a megfelelő időbesorolás alapján.
Tavalyig a MERSZ estéken voltam szintén a ringen, de idéntől már nem szerveznek (szervezhetnek).
Kakucs nekem túl kicsi, Euroring túl csúszós, Pannónia meg túl messze van, így maradt a nagyon tapadós Hungaroring egy évben kb. 3x. Fejlődni, mókázni tökéletes.
És ha már leszerelted azt a tükröt legalább egyszer idén nézz ki .
Lábad helyrejött már?
Hello, láttam két CB1000R-es motort Siófokon tegnap (ha jól emlékszem az egyik fekete volt a másik pedig fekete-fehér) hangos kipufogókkal. Valaki innen a fórumról járt Siófokon tegnap?
Hello,
én katalizátor nélkül kaptam a Bódis dobot, a katalizátor helyett bekerült Y cső már önmaga jóval nagyobb átmérőjű, mint a leovince volt előtte, a dob és az előtte levő éles kanyar ehhez illeszkedik. Az egyes dob nekem az egyszerűsége miatt tetszett meg és mert valamennyi hangtompitó hatása is van (na nem a szomszédom szerint), egyébként mély hangról indul, és szép, tekintélyes. DB killer benne maradt. Mivel a szivó oldalon Pipercross sportszűrő van, ha menet közben kicsit elemelem a térdemet a motor oldalától, minden egyes injektor szösszenés hallható. Power commander van az ülés alatt, nélküle is mentem, nem volt jó, érzésem szerint szegény volt a keverék, alacsony fordszámon rángatott. Nagyon jó a rendszer igy ahogy van. Ja, elöl kicseréltem a fogaskereket egy kisebbre...
Az ára jóval a bolti ár alatt volt kaposban, csak ajánlani tudom. Én titánt akartam de van acél és carbon is.
Illetve ha már arra jársz megkérdeznéd, hogy kell-e bármilyen elektronikai utánállítás vagy esetleg Power Commanderrel érdemes-e próbálkozni? Katalizátor kivét esetleg?...
Eddig is ez volt a nyerő nálam,csak egy kis megerősítés kellett,úgyhogy már fel is hívtam Sanyi bácsit ,a jövő héten mehetek a kipuffért,ha megvan akkor még lelkendezek egy kicsit ,köszi
Hali,
Nálam a kinézet döntött - mint a nőknél... - ezért lett dupla, és fekete. Hangja az túlontúl tetszetős. Ne egy hatszázast képzelj, ami üvölt, hanem egy mély orgánumú, telt, mély... tiszteletet parancsoló hangot. Érzed, hogy van benne erő, alapból, és nem kifacsarva. Én imádom, amikor 60-nál 6.-ban meghúzom és mélyen, magabiztosan tol amíg nem szégyellem. Ja, és kellően hangos DB killer nélkül. A karbon alsó takaró pedig külön ráadás.
Ha jól rémlik, akkor a márkakereskedők 160-180e között mérik, érdemes közvetlenül alkudni a gyártónál.
Ja és sokkal jobban néz ki
Tett már valaki cb1000r -re 190 es hátsó gumit? Használható?
http://www.agomotors.hu/websho...
gyenge kifogás ez csak nyafogás
lábam már jófasza, bár még több benne a vas mint a csont
Tavalyig a MERSZ estéken voltam szintén a ringen, de idéntől már nem szerveznek (szervezhetnek).
Kakucs nekem túl kicsi, Euroring túl csúszós, Pannónia meg túl messze van, így maradt a nagyon tapadós Hungaroring egy évben kb. 3x. Fejlődni, mókázni tökéletes.
És ha már leszerelted azt a tükröt legalább egyszer idén nézz ki .
Lábad helyrejött már?
Megválnék a kedves CB-mtől. Ha valakit érdekelne.
Ixil dob (gyári sértetlen), levegő folytás kivéve a légszűrőből, Prop-tech fokozat kijelző, jó Roadtech Z6 gumik, 17500 km.
Én 1,78M-t kérek érte.
Üdv, Csaba
én katalizátor nélkül kaptam a Bódis dobot, a katalizátor helyett bekerült Y cső már önmaga jóval nagyobb átmérőjű, mint a leovince volt előtte, a dob és az előtte levő éles kanyar ehhez illeszkedik. Az egyes dob nekem az egyszerűsége miatt tetszett meg és mert valamennyi hangtompitó hatása is van (na nem a szomszédom szerint), egyébként mély hangról indul, és szép, tekintélyes. DB killer benne maradt. Mivel a szivó oldalon Pipercross sportszűrő van, ha menet közben kicsit elemelem a térdemet a motor oldalától, minden egyes injektor szösszenés hallható. Power commander van az ülés alatt, nélküle is mentem, nem volt jó, érzésem szerint szegény volt a keverék, alacsony fordszámon rángatott. Nagyon jó a rendszer igy ahogy van. Ja, elöl kicseréltem a fogaskereket egy kisebbre...
Az ára jóval a bolti ár alatt volt kaposban, csak ajánlani tudom. Én titánt akartam de van acél és carbon is.
Üdv
G
Illetve ha már arra jársz megkérdeznéd, hogy kell-e bármilyen elektronikai utánállítás vagy esetleg Power Commanderrel érdemes-e próbálkozni? Katalizátor kivét esetleg?...
Eddig is ez volt a nyerő nálam,csak egy kis megerősítés kellett,úgyhogy már fel is hívtam Sanyi bácsit ,a jövő héten mehetek a kipuffért,ha megvan akkor még lelkendezek egy kicsit ,köszi
Üdv Tamás
Nálam a kinézet döntött - mint a nőknél... - ezért lett dupla, és fekete. Hangja az túlontúl tetszetős. Ne egy hatszázast képzelj, ami üvölt, hanem egy mély orgánumú, telt, mély... tiszteletet parancsoló hangot. Érzed, hogy van benne erő, alapból, és nem kifacsarva. Én imádom, amikor 60-nál 6.-ban meghúzom és mélyen, magabiztosan tol amíg nem szégyellem. Ja, és kellően hangos DB killer nélkül. A karbon alsó takaró pedig külön ráadás.
Ha jól rémlik, akkor a márkakereskedők 160-180e között mérik, érdemes közvetlenül alkudni a gyártónál.