Egy kis segítségre lenne szükségem. Szerintem a szervizben (volt rajt egy Ermax alsó borítás, de passzoló index hiányában kértem, hogy tegyék vissza a gyári cuccokat) rosszul vezették el a hátsó lámpa vezetékét. Most egy kis megerősítésre volna szükségem.
Szerintem a hátsó lámpa kábelének (a képet nézve) felül, tehát hátulról nézve a motor jobb oldalán, az alu segédváz és a műanyag idom között kellene elvezetni, míg a másik csatlakozót, ami nekem most középen bújuk elő, azt az L-alakú műanyag takaróelem alatt kellene elvezetni és valami "láthatatlan" helyen kellene a két csatlakozót összedugni.
Légyszi segítsetek, nem akarom feleslegesen szétszedni, esetleg elcseszni vmit.
183 cm vagyok és 78 kiló. A CB olyan mintha rám szabták volna. Szóval szerintem a 185 centis magasságoddal sem lesz semmi baj. Eleve kb. 82,5 centis az ülésmagasság, míg sok más gépnél egy 80 centi alatt van.
Ha teheted, próbálj ki egyet, szerintem nem fogsz csalódni
A jó idő miatt ma sikerült kipróbálnom a CB-t Meglepően könnyen indult. Alapjáraton hagytam járni, míg a vízhőfok elkúszott kb. 60 fokra, utána óvatosan megtettük együtt az első kb. 10 km-t :)
Hát, ez más dimenzió, mint az SV és GSR volt. hihetetlen mennyire fordulékony és könnyen manőverezhető kis sebességnél. Kuplung, váltó, gázvétel tökéletes. A váltó sokkal határozottabb, mint a GSR-nél volt. Az egész olyan masszívnak hat.
Annyira természetes az üléspóz, hogy rögtön úgy érzi az ember, mintha hazaérkezett volna, egyszerűen minden passzol.
Örültem az olyan apróságoknak is, mint pl. a markolatok vastagsága, mivel a Suzukin azok nekem túl vékonyak voltak. Gondolom, hogy jóval nagyobb kezem van, mint az átlag japónak, akiknek elsősorban tervezték.
A futóművön még így egyenesen gurulva is érezni, hogy sokkal összeszedettebb, mint a GSR-nél volt, sokkal finomabban dolgozza ki az útegyenetlenségeket.
A fék az első pár fékezésnél még kissé vérszegény volt, de ez is hamar javult. Össze kell kopnia még, ráadásul ez egy zsír új gép, ami azonban már több mint egy éve állt a szalonban.
Összességében már most elmondhatom, hogy nagyon jól fogjuk magunkat együtt érezni.
@ Abdul: mikor találkoztunk a nyílt napon a ringen, azt mondtad, hogy jobb a CB a GSR-nél, de azért nem olyan nagy a különbség. Hát, nagyobb a különbség, mint az hittem. Szerencsére
Jó, ez persze a pilótától is függ, mert biztosan van olyan ember, akinek a GSR is olyan, mintha személyre szabták volna. Nekem a CB azonban sokkal kényelmesebb.
GRATULA! Nem tudom hogy fogod kibírni a jó időig, én első héten beletettem 1000km-t, hogy mielőbb tudjam "normál" módon is használni.
Bukógombát azért tegyél még a karácsonyfa alá.
És köszi :) Nagyjából 2,6 milla volt, ami szerintem piszok jó ár, ha a konkurenciát megnézzük, hiszen egy GSR 750 is közel ennyibe kerül, míg egy Speed Triple vagy Monster 1100 EVO így közel egy millával drágábbak.
Közben már annyira előrehaladott állapotban van az ügy, hogy a motor már a nevemre van írva, megvan a rendszám, holnap már akár el is hozhatnám, de péntekig sajnos türelemmel kell lennem, mert csak akkor tudok majd érte menni.
Szerintem addig már nem fogok igazán jól aludni, mert más sem jár a fejemben
Tegnap akartam csinálni pár képet (már lent volt a műhelyben a moci), de sajnos otthon felejtettem a fényképezőgépet. Mindegy, hétvégén bepótolom.
Van egy fokozatkijelzőm ehhez a tipushoz ha valakit érdekel Prop-tech újszerű, papirjaival
Ár:12ezer
Igazán jó képeket még nem tudtam csinálni, de íme egy pár, melyek a hazaút során készültek.
Egy kis segítségre lenne szükségem. Szerintem a szervizben (volt rajt egy Ermax alsó borítás, de passzoló index hiányában kértem, hogy tegyék vissza a gyári cuccokat) rosszul vezették el a hátsó lámpa vezetékét. Most egy kis megerősítésre volna szükségem.
Szerintem a hátsó lámpa kábelének (a képet nézve) felül, tehát hátulról nézve a motor jobb oldalán, az alu segédváz és a műanyag idom között kellene elvezetni, míg a másik csatlakozót, ami nekem most középen bújuk elő, azt az L-alakú műanyag takaróelem alatt kellene elvezetni és valami "láthatatlan" helyen kellene a két csatlakozót összedugni.
Légyszi segítsetek, nem akarom feleslegesen szétszedni, esetleg elcseszni vmit.
Üdv
Peti
183 cm vagyok és 78 kiló. A CB olyan mintha rám szabták volna. Szóval szerintem a 185 centis magasságoddal sem lesz semmi baj. Eleve kb. 82,5 centis az ülésmagasság, míg sok más gépnél egy 80 centi alatt van.
Ha teheted, próbálj ki egyet, szerintem nem fogsz csalódni
A jó idő miatt ma sikerült kipróbálnom a CB-t Meglepően könnyen indult. Alapjáraton hagytam járni, míg a vízhőfok elkúszott kb. 60 fokra, utána óvatosan megtettük együtt az első kb. 10 km-t :)
Hát, ez más dimenzió, mint az SV és GSR volt. hihetetlen mennyire fordulékony és könnyen manőverezhető kis sebességnél. Kuplung, váltó, gázvétel tökéletes. A váltó sokkal határozottabb, mint a GSR-nél volt. Az egész olyan masszívnak hat.
Annyira természetes az üléspóz, hogy rögtön úgy érzi az ember, mintha hazaérkezett volna, egyszerűen minden passzol.
Örültem az olyan apróságoknak is, mint pl. a markolatok vastagsága, mivel a Suzukin azok nekem túl vékonyak voltak. Gondolom, hogy jóval nagyobb kezem van, mint az átlag japónak, akiknek elsősorban tervezték.
A futóművön még így egyenesen gurulva is érezni, hogy sokkal összeszedettebb, mint a GSR-nél volt, sokkal finomabban dolgozza ki az útegyenetlenségeket.
A fék az első pár fékezésnél még kissé vérszegény volt, de ez is hamar javult. Össze kell kopnia még, ráadásul ez egy zsír új gép, ami azonban már több mint egy éve állt a szalonban.
Összességében már most elmondhatom, hogy nagyon jól fogjuk magunkat együtt érezni.
@ Abdul: mikor találkoztunk a nyílt napon a ringen, azt mondtad, hogy jobb a CB a GSR-nél, de azért nem olyan nagy a különbség. Hát, nagyobb a különbség, mint az hittem. Szerencsére
Jó, ez persze a pilótától is függ, mert biztosan van olyan ember, akinek a GSR is olyan, mintha személyre szabták volna. Nekem a CB azonban sokkal kényelmesebb.
A mátrában kifújnám az orrod... persze csak lefelé
A GSR-en nem állítható a csillapítás (úgy tudom), na meg azok az első fékek... 95-ös motorokon látni olyanokat...
A Z1000, és FZ1 meg nagyon (a Hondához képest) nehézkesen fordulnak... FZ1 volt, Z1000-est próbáltam...
Ja hogy neked 4 van? Akkor te már motoros vagy!
Ez nem ugyanaz, de gondolom ugyanaz az elv:
http://www.whaccessories.com/i...
Igen, azt lehet kéne szerezni rá valami szép félét. De most teljesen kiköltekeztem, na meg van még idő a szezonig bőven.
Üdv
Peti
Bukógombát azért tegyél még a karácsonyfa alá.
És köszi :) Nagyjából 2,6 milla volt, ami szerintem piszok jó ár, ha a konkurenciát megnézzük, hiszen egy GSR 750 is közel ennyibe kerül, míg egy Speed Triple vagy Monster 1100 EVO így közel egy millával drágábbak.
Jó, ez egy 2010-es gyártású darab, de akkor is.
Mennyiért vesztegetnek most (szezon végén) egy ilyet?
Sikerült tegnap épségben hazahozni a paripát
Jó volt olvasni az élménybeszámolódat.
Közben már annyira előrehaladott állapotban van az ügy, hogy a motor már a nevemre van írva, megvan a rendszám, holnap már akár el is hozhatnám, de péntekig sajnos türelemmel kell lennem, mert csak akkor tudok majd érte menni.
Szerintem addig már nem fogok igazán jól aludni, mert más sem jár a fejemben
Tegnap akartam csinálni pár képet (már lent volt a műhelyben a moci), de sajnos otthon felejtettem a fényképezőgépet. Mindegy, hétvégén bepótolom.
Üdv
Peti