Köszi.
Úgy összeségében. Egy nagyon zavaró volt a Z-ben, a 6000-től remegő kuplung kap. És nem tudtam vele mit kezdeni (hiába cseréltem állíthatóra, hiába cseréltem szorosabbra betétet a forgó részen).
Bár nekem nagyon tetszett a nagy Z is. De most már úgy is tervben volt a csere, és nem akartam még 5 évig ugyan olyant.
Kipróbáltam a CB-t, és összeségében jobbnak éreztem, és szebnek látom. De ez utóbbi tényleg csak izés dolga.
Szóval ennyi.
A mai naptol e szerény társaság tagja lettem. Hazakerült a zöld CB-m. Csodálatos, és én Z1000-ről váltottam.
Majd ha ezzel is lemotorzom 25e km-t, kiderül, hogy jó ötlet volt-e. Elsőre most az látom igen.
Nem hiszem, hogy ennyire gáz lenne. A H futóműve régóta jó, amúgy is állítható, az üléshelyzetet ki tudod próbálni a szalonban, nekem nem tetszett. Nagyon kemény ülő-felület, magas lábtartók, a CBR is kényelmesebbnek tűnt. A lámpát más fórumokban sokszor említették. Az viszont vicc, hogy a kicserélttel is ugyanaz a helyzet... Ezért is van nekem Z1000, ott legalább gyárilag ledes a hátsó lámpa. Nakednél tényleg nincs sok szélvédelem, de legalább csend van, és nem mész gyorsan. A hatszázasok is jól mennek, 2 emberes üzemmódnál lenne nagyobb különbség, de én nem vagyok olyan jóképű/gazdag, hogy oda felimádkozzak egy csajt
Ha jó nakedet akarsz vegyél sportmotort, dobálj le róla minden felesleges cuccot, rövidítsd le az áttételt, rakjál rá széles kormányt, és jobb lesz, mint a gyári spórolós csupasz gépek. Lesz egy erős motorod jó fékkel-futóművel, és még könnyebb is lesz! Tapasztalat.
A legfrissebb Motomix magazinban nem olvastátok a tesztet a motorról? elég érdekes mert eddig bármit olvastam összehasonlító vagy sima teszt mindenhol "leszopkodták" az előbb említett újságban meg kra lehúzza a srác!
(gyenge futómű, alig megy jobban mint a 600as, szar üléspozíció, nuku szélvédelem, szar az abs-es fék, a lámpa neki is ugrott)
Üléspróbát csináltam utána az új CBR1000RR-en, bár annak keményebb volt az ülő-felülete, mégis kényelmesebbnek tűnt. A boltos srác szerint ki kell ülni a gyári széket. Ha csak 130-ig jó, akkor minek bele az ezres blokk? Egy leáttételezett 600-as is jó addig. A nyílt napon szerettem volna kipróbálni, de majd csak ÁPRILISBAN lesz tesztmotorjuk. Addig szerintem találok más vasat. Lehet, hogy nekem nagyok az elvárásaim, de nehezen találok magamnak a mostanitól újabb motort. 1000ccm, sportos, kényelmes akár folyamatos 180-nál is, hátul is legyen rajta hely. Majd 2 év múlva a VFR 1000 talán.
Ha a CBR alatt 1100xx-et kell érteni, akkor tökéletesn értem mire gondolsz. Nekem (meg a többi tulajdonosnak) pont a kis mérete és könnyű súlya miatt jön be. Én 99,6%-ban Budapesten használom, gyakorlatilag robogó üzemmódban (na jó, néha egy picit gyorsabban), oda tökéletes. Elfér mindenhol, agilis, fürge. 300 km autópályán 130 felett szenvedés, nem is megyek oda..
A műszerfalon meg semmilyen lényeges info nincs, minek bámuljam azt.
Nekem tökéletesen bejött, pedig előtte egy DL650-em volt, ami kényelem szempontból azért más világ, mégsem sírom vissza. Azért szerintem próbálj ki egyet.
A nyár közepén láttam a vasat először élőben (kunmadáron), tegnap megnéztem egy H szalonban. Gondolkoztam rajta addig amíg fel nem ültem rá. Ettől még a CBR is kényelmesebb. Utas űlés gyakorlatilag nincs is, a műszerfal csak egérmozi. Az egész motor túl kicsi. Visszalépés lenne a mostani motoromhoz képest. A sárkányzöld szín fotón jobb volt...
Hm...
Nekem a Wilkeresek mondták, ők meg a Honda Hungarytól tudják. Mondjuk tényleg nincs túl nagy hírverés az ügyben, de ha csendben megoldják, nekem úgy is jó.
Köszi az infót!
Bár kicsit meg is lep a dolog... Már csak azért, mert erről a "visszahívásról" európaszerte senki sem hallott még...
Mindamelett a cseréknek nyilván csak akkor van értelme, ha elektronikai újretervezés után legyártott lámpákat kapunk... A jelenlegi lámpák nem életképesek... A nenzetközi fórumon ( www.hondacb1000r.com ) 50% felett tartunk meghibásodásban, és többen már a harmadikot fogyasztják - úgy ahogy mi is... Szóval ott napi téma ez, és még senki sem tud a visszahívásról. Érdekes... Lehet, hogy a magyar piac olyan erős, hogy nálunk kezdik?
De úgy legyen! Várom a fejleményeket!
Helló!
A CB1000R az én véleményem szerint (is) nagyon jó kis motor! Igaz, hogy - főképp a HONDÁHOZ képest - több apró "probléma" előfordult több mocival, de ezek inkább bosszantó "apróságok" (hátsólámpa - ha most veszel mocit, a tiéd is el fog romlani -, elválik a kétoldalas ragasztó a tankborításnál, volt akinek levált a Honda felirat a tankról...)
A lényeg, a motorja kiváló, futóműve (nekem) kiváló, iszonyú jól manőverezhető, könnyedén vezethető... Soha nem volt 600-as motorom (csak 1000 felettti), de úgy gondolom, hogy kb egy hatszázast lehet ilyen könnyedén vezetni!
Az tény, hogy nem egy hosszútávú túramotor. (persze atttól függ ki milyen tempóhoz van szokva..) Szélvédelem nulla (csak rá kelll nézni).
Én elsősorban városi (és a város megközelítési - 50 km ) célból vettem, arra hibátlan.
Én eddig nem találtam rajta hibát.
Vannak viszont jellemzői, amelyekkel az ember együtt tud élni, vagy utálni fogja. Az egyik ilyen a szélvédelem hiánya. Tudom, hogy ez naked, de azt nem gondoltam, hogy tartósan 140-nél többel menni csak fogvicsorogva lehet. Nem túramotor... Nincs hátsó sárvédő. Semennyi. Az utas enyhén nedves úton is csurom víz lesz. A váltó viszonylag nagyokat csattan. Megszokható. A műszerfal napsütésben láthatalan.
A pozitívumok: erős, nyomatékos motor. 60-ról hatodikban SOKKAL rugalmasabb, mint egy GSX1400 . Korrekt fék, tökéletes és széles skálán állítható futómű. Szép hátsó lengőkar, gyönyörű kerekek. Könnyű, pici, kezes és nem akar megölni. Ha ezek alapján szimpatikus, akkor szeretni fogod.
Üdv.
Laci
Sziasztok én most akarok CB1000R-t venni és szeretnék a gépről infót és véleményt a hátsó lámpa problémán kivül.... milyen bajai vannak még ...... ha vannak neki?
Szia!
A második lámpám is megdöglött, egy földút egyik végén még működött, a másik végén már nem. Úgy látszik, tényleg nem kalkuláltak a tervezők azzal, hogy rezgések érhetik, a bemutatón a pódiumon pedigy olyan szépen világított...
De egy olasz motornak az ember megbocsátja az ilyen kis apróságokat. Én a magam részéről elkoboztam a nagyobbik gyerek biciklijéről a ledes hátsó lámpát, és felszigszalagoztam hátra. Égjen csak az importőr feje emiatt .
Na végre Helló!
Csak azért kérdeztem, mert én "nézegetem" az egyik nemzetközi fórumot ( http://www.hondacb1000r.com/mb... ) ahol kb 40- 50 % nál tartunk hátsó lámpa meghibásodásban... Nekem eddig kettő szállt el... Az első kb 1700 km-nél, a második kb 800 km-t bírt...
Szóval ez a hátsólámpa téma elég necces... Legalábbis a Hondától... Megértem én, egy visszahívás ciki lehet, de ilyen mértékű meghibásodásnál már kellett volna lépni nekik... Kár, mert egyébként elég jó kis motor... Sőt nagyon jó! Csak neked mondom - ha már így négy szem közt vagyunk - hogy vettem hozzá egy "utasülés helyettesítő" takarót, amit vissza küldtem, mert nem egyezett a színe. Úgyértem fehér volt az (mert az én motorom fehér...) csak egy kicsit eltérő (zöldes-sárgás)árnyalatú... egy pár napig jártam vele, majd úgy döntöttem - ötvenvalahány ezerért ne legyen másszínű, visszavittem... Ma jött meg az új, holnap "csekkolom"...
Úgy összeségében. Egy nagyon zavaró volt a Z-ben, a 6000-től remegő kuplung kap. És nem tudtam vele mit kezdeni (hiába cseréltem állíthatóra, hiába cseréltem szorosabbra betétet a forgó részen).
Bár nekem nagyon tetszett a nagy Z is. De most már úgy is tervben volt a csere, és nem akartam még 5 évig ugyan olyant.
Kipróbáltam a CB-t, és összeségében jobbnak éreztem, és szebnek látom. De ez utóbbi tényleg csak izés dolga.
Szóval ennyi.