Sportmotoron én is sokszor cseréltem... 600-asnál szigorúan!
A CB-nek gyárilag is elég szűk a fokozatkiosztása... hisz nem 280-ig kell beosztani... és ezért sem érzed gyengébbnek az FZ1-esnél... a Z1000-nek meg kimondottan hosszú az áttételezése, durván érezni...
Én csak max. csak lánc szett cserénél javaslom... ha azt szeretnéd hogy élénkebb legyen...
Jómagam eggyel kisebb fogaskereket használok elöl, nekem nagyon bevált, s van még itt a fórumon másnak is... (nem emlékszem... de szerintem ha rákeresel a fórum keresőjében megtalálod a régebbi hozzászólásokat...)
Más, SOS infó kellene... úgy néz ki eljött a lánccsere ideje. Van valakinek tapasztalata abban, hogy előre eggyel kisebb fogaskereket tett fel? Anno a GSR-nél nagyon bevált, kérdés, hogy a CB-nél érdemes-e ezzel próbálkozni?
Ha nincs a legjobb cimboráid körében CB tulaj, úgy marad a szalon. Nekem a Honda Dreamnél és a Wilkernél van tapasztalatom, teljesen korrektek voltak, felvezetővel elég jó tempóban is ki lehet próbálni a motorokat.
Hát basszus cbr600fs-em van de nem tudom meddig tudom még megállni, hogy 1000r-re váltsak. Baromira tetszik ez a motor, sajnos még egy métert sem tudtam gurulni vele, még nincs itt a szezon de tudtok esetleg ajánlani valami helyet ahol kipróbálható? (a szalonokon kívül persze, ők néha elég korlátoltak ilyen témában)
Helló,
Valószínűleg több helyen is elérhető, de én itt vettem az indexrelét. Csere és kész... Plusz találsz néhány kiegészítő kütyüt is a felfogatáshoz (persze nem biztos, hogy a Te indexedhez pont van, ha rövid, akkor valszeg valamit barkácsolnod kell...) http://tutilampa.uw.hu/ cikkszám: 855
Sok sikert!
Ez egy szép dob, és tuti, hogy minőségileg is rendben van nagyon. Erre a Bódis név azért garancia.
Az is kiemeli szerintem sok más dob közül, hogy tartozik hozzá egy borítás is, ami eltakarja azt a részt, ami a gyári leszedésével olyan üressé válik, ez mindenképpen dicséretes szerintem.
Sziasztok ,szerintem is fontos a hangosabb dob mint a gyári, Én ezt Kaposváron vettem 140 ért , nagyon nem bántam meg . Csak ajánlani tudom , a kínai cucc szerintem felejtős ne kockáztassatok ha van jó hazai minőség.
Üdv Tamás
Gondoltam, hogy a hallhatóság az elsődleges szempont és ez valóban nem hülyeség.
A CB 1000R előtt volt egy SV 650-em, majd egy GSR 600. B-King-et, FZ 1-et nem próbáltam még, de az, hogy a CB mennyire kezes, az már az eddigi két rövid utunk során is kiderült. Meg persze az is, hogy mennyire könnyen vezethető.
A Suzukikkal is nagyon elégedett voltam, de lassu manőverezés közben, sokkal könnyebb a Hondát terelni, ami számomra érdekes volt, hiszen súlyát tekintve kissé nehezebb, főleg az SV-hez képest, ugyanakkor a tengelytávot meg az egész felépítést nézve mégis hasonló.
Sokat olvastam arról, hogy egy Hondára ráül az ember és jól érzi magát, gondoltam persze, ez biztos valami túlzás, de nem! Tényleg olyan mintha a gazdájára szabták volna. Nem kell összeszokni, az ember felül rá, megy vele, és rögtön úgy érzi, mintha már mindig is ezzel a motorral élt volna együtt.
Nagyon, de nagyon várom már, hogy legyen már végre március közepe, április eleje, mert úgy mennék már
Nekem ez alapból jön ha nincs a motoron hangos dob, akkor veszek rá...
Én a hang miatt elsősorban... élvezem ahogy üvölt egy sor4-es... másod sorban a biztonság! Ha hallják hogy jössz, akkor keresnek a tükörben (egyébként a legtöbben észre sem veszik hogy ott vagy!) jobban figyelnek rád a kereszteződésben is...
Nekem volt már pár motorom... régebben sima henger dobokat szereltek gyárilag... az újabb motorokon, már sok láttam "gyönyörű" dobokat...
De a CB1000R-en valóban eltalálták! És nehéz ugyanazt a stílust vagy hasonlóan oda illő dobot találni...
Nálam az esztétikum csak a sokadik helyen van
Nem ezért imádom a CB1000R-t
Volt előtte FZ1,próbáltam B-king-et, Z1000-est...
De klasszisokkal jobb motor bármelyiknél! Fordulékonyságban, gázreakcióban, fogyasztásban...
Érdekesnek találom, hogy milyen sokan cserélik le a dobot a CB 1000R-ükön.
Tudom, sokkal dögösebb lesz a hangja egy sportdobbal, meg persze ízlések és pofonok, stb.
Azért vagyok egy kicsit meglepődve a tendencián, mert szerintem a CB messze a gyári dobbal a legszebb. Azt lecserélve olyan "üres" lesz a motor alja, főleg, ha az elődob is lekerül. A gyári dob számomra olyan szép és visszafogott és úgymond szervesen beépül a motorba.
Egyébként ugyanez elmondható szerintem a 2008-as, ill. a most frissített Fireblade-ről is. Ha nem versenyzésre használnám, akkor egészen biztos azon a motoron sem cserélném le a gyári dobot.
Helló!
Csak egy tipp. Itt nézz szét esetleg: http://www.sc-project.com/hond...
Újonnan is elég elfogadható áron... (amikor én vettem tőlük még 110e-ből kijött szállítással együtt... most kicsit drágább...)
Én CB1000R-re keresek sportdobot... érdekel új vagy használt... márkás, vagy noname-es... végdob, vagy katalizátort kiváltó Y... egyben, vak külön... hibátlan, vagy sérült... szóval minden megoldás érdekel!
Ill. egy kritérium... 100eft felett nem szánnék rá!
Ha valaki tud segíteni, esetleg van eladó cucca... itt elér rrpilot@freemail.hu
Szervusz, Engem érdekelne a fokozatkijelző, kerek 10e forintost ajánlanék érte. Ha megoldható, akkor budapesti személyes átvétellel. Üdvözlettel, Pal777
Sportmotoron én is sokszor cseréltem... 600-asnál szigorúan!
A CB-nek gyárilag is elég szűk a fokozatkiosztása... hisz nem 280-ig kell beosztani... és ezért sem érzed gyengébbnek az FZ1-esnél... a Z1000-nek meg kimondottan hosszú az áttételezése, durván érezni...
Én csak max. csak lánc szett cserénél javaslom... ha azt szeretnéd hogy élénkebb legyen...