Tényleg jó volna egy márkatalálkozó. A Mátra mondjuk nekem a távolság miatt jobb volna, de az útminőség már tavalyelőtt is pocsék volt, legalábbis az északi oldalon. Tavaly már fel sem mentünk. Nagyon szerettem pl. az Egerbakta és Sirok közötti szakaszt, de már az is siralmas minőségű.
Üdv a táborban! Most akkor Benc és Diósgyőr ugyanazt takarja? Vagy valamit elnéztem?
Elég ütős szín, gratula a motorhoz! Azért az MT-ben több nyomaték volt, nem hiányzik?
Rendszámtáblatartót pedig pont hirdeti Palika, pár sorral visszaolvasva meg is találhatod. Csapj le rá, mert jó vétel és kell a pénz is neki, jövő szombaton már Szardínián koptatjuk a gumikat .
Kipufogó ügyben Bódis vagy Akrapovic meghallgatható Budapesten vagy környékén, de inkább jobb lenne már összehozni egy márkatalálkozót május környékén... Mátra vagy Duna-kanyar...
Bocs a pongyola fogalmazásomért, de csak néhány percem van fórumot nézni/választ írni. Azért majd igyekszem érthetőbben közölni a gondolataimat.
Egyébként pont arra céloztam, amit az 1. pontban írsz: Haladok 80-al, eszembe jut, hogy jó lenne egyet váltani. Ránézek: 6, akkor nem váltok. Egyébként tökéletesen összeszedted a fokozatkijelző előnyeit 4 pontban, hátránya meg nincs.
A kipufogós likeket köszi, este átmazsolázom.
"Azt hiszem egy ilyen szélvédő plexit értek alatta: http://www.ermax.fr/photos/art...
Fokozat kijelzőm eddig nem volt, most évezem, hogy csak rápillantok és tudom kell e feljebb váltani
A motor hangja nekem kevés, a kipufogót le fogom cserélni. Bár formára én is kedvelem a gyárit. Szívesen megnéznék egy - két darabot élőben is."
Nem egészen értem, amit a fokozatkijelzőről írsz. Azt, hogy feljebb kell-e váltanod egy fokozattal, a fordulatszámmérő alapján is megállapíthatod. De nem hiszem, hogy a felfelé váltásoknál te a fokozatkijelzőt nézed.
Ahol szerintem segít a kijelző:
1. az ember nem akarja 7. fokozatba kapcsolni a motort :)
2. Lámpa előtt tudom, hogy hányat váltsak vissza ahhoz, hogy utána üresbe pöccintsem.
3. ismert útszakaszon egyfajta tájékozódási pontot ad, pl. az ember tudja, hogy ezt a kanyart általában 3-ban veszi, de már gyorsult, mert 4-ben is jó még a motorfordulat a kanyarból történő kigyorsításhoz.
Tulajdonképpen ennyi előnyét látom a fokozatkijelzőnek.
Hát, kipufogó ügyben tudom ajánlani a német CB1000 fórumnak ezen topicját:
Ez a képgyűjtő topic, de az "Auspuff" kategóiában ha böngészel, sok jó képet és hasznos infót találsz. Nálam sincs még elvetve a kipufogó témája, de jelenleg úgy érzem, hogy megmarad a gyári.
Azt hiszem egy ilyen szélvédő plexit értek alatta: http://www.ermax.fr/photos/art...
Fokozat kijelzőm eddig nem volt, most évezem, hogy csak rápillantok és tudom kell e feljebb váltani
A motor hangja nekem kevés, a kipufogót le fogom cserélni. Bár formára én is kedvelem a gyárit. Szívesen megnéznék egy - két darabot élőben is.
Ermax plexi alatt mit értesz? Szélvédőplexit?
A fokozatkijelző jó dolog, de szerintem gyorsan meg lehet szokni a hiányát. Mondjuk a GSR-nél én is megszoktam, de nem sokáig tartott újra megszokni azt, hogy fejben tartsam, hogy melyik fokozatban vagyok éppen. Egy idő után tudja az ember, hogy pl. mennyit megy 4-ben 4.000-es forulaton, vagy mennyit pörög 6-ban 100-nál. Ez segít olyankor, ha az ember egy kicsit elbambult, hogy be tudja lőni, hogy melyik fokozatban van.
A rendszámtartóval nekem semmi bajom, szerintem szépen kivitelezett darab, tökéletesen működik, én azt nem piszkálom. Kipufogón már én is gondolkodtam, de szerintem messze a gyári illik a legjobban a motorhoz, már ami a dizájnt illeti.
A legtöbb dobnál az a baj, hogy a motor jobb oldala alul tök csupasz lesz, ami nekem nem tetszik. A gyári dob viszont szervesen beleillik a motor formatervébe, nem az igazi nélküle szerintem.
Egy kicsit dögösebb hang nem lenne ellenemre, de akkor optikailag kellene áldozatot hoznom, ráadásul egy jó dob nem is olcsó mulatság, ugyanakkor teljesítményben nem hoz semmit (most nem komplett rendszerről beszélek). Szóval mérlegeltem és jelenleg inkább afelé tendálok, hogy marad a gyári dob.
Köszönöm a gratulációkat. Honda Dream -nél vettem. Teljesen gyári még a gép, jelenleg egy fokozatkijelző és egy üléstakaró került rá. Bukógomba és ermax plexi van még beszerzés alatt. Szeretnék még egy kipufogó update-t és a rendszámtartót is faragnám egy kicsit. Ezekben szívesen fogadnék tanácsokat.
Basszus, egy vaci új 2012-es modell! Hihetetlen ... szerintem ez lehet kb. az egyetlen Magyarországon. Gyönyörű darab, tényleg csak gratulálni tudok hozzá.
Azt még megkérdezhetem, hogy melyik volt az a szerencsés Honda kereskedő, akinek egy eladott "nagymotorral" javítottad a statisztikáját? Mostanában ui. tényleg olyan kevés motort adnak el, hogy szerintem egy ember képes lenne fejben tartani az eladott motorokat (itt most a 600 köbcenti ill. afeletti mocikra gondolok.
Ha időd engedi, csinálj már légszi egy pár nagyfelbontású képet, mert engem nagyon érdekelne, hogy hogyan mutat a gép. A neten ui. nem nagyon találtam "igazi" képeket, csak a Honda gyári képeit.
2012 matt fekete arany kerekekkel.
Az MT nagyon szép és erős motor, szerettem. Az utóbbi időben sokat járok városban, oda kicsit nehéz. Voltam safety tanfolyamon, ott nagyon megkedveltem a 600as Hornetet a könnyű kezelhetősége miatt. Aztán megláttam kiállításon az 1000est. Beleszerettem, megrendeltem, most boldog tulajdonos vagyok :)
Sziasztok!
Friss CB1000R tulajdonosként csatlakoznék a itt jelenlévő díszes társasághoz. 2 napja vettem a vasat 6 év MT01 nyúzás után. Ez első benyomásaim nagyon pozitívak. Könnyen kezelhető, jól húz és gyönyörű!
Képet később teszek fel, mobilról nem engedi valamiért.
Igaz, én csak száraz időben motorozom, de eddig semmi negatívat nem vettem észre a BT015-tel kapcsolatosan. A motor szépen fordul, nagyon kezes, nem csúszkál.
Persze hozzá kell tenni, hogy más gumit eddig nem próbáltam ezen a motoron.
Az elérhetőség - ahol ilyen jó áron a dják a gumit - mindenképp érdekelne :)
Sziasztok! Nekem Micheline Power Pure volt fent idáig, 7000-et bírt hátul. Nagyon könnyű gumi, ezért szörnyű jó volt kanyarodni vele, de tapadásban el tudtam képzelni jobbat. Előtte a gyári BT15 olyan volt, mintha állandóan vízen mentem volna...kuka. Most a Bridgestone legújabb sportgumiját tettem fel épp tegnap, a Battlax S20R-t. Teszteken üt-vág mindent..kíváncsi vagyok nagyon. Beszerzésre is tudok ajánlani egy kereskedőt, olyan áron kaptam meg , mint a németeknél. 8 rugóval volt olcsóbb, mint pl az R17-en.
Sziasztok! Eladnám a hátsó rendszámtábla tartómat, ledes indexekkel együtt, melyet a múlt héten tetettem fel a motoromra. Teljesen új, garanciális. i.ár: 30ezer forint. Előbb vettem meg és rakattam fel, mint megnéztem volna, hogy nekem tetszik-e... Drága tanuló pénz...! (A hátsó GIVI doboz garnitúra tartó konzoljai és más kiegészítők nem eladóak!) Üdv!
Eladnám a motorhoz ajándékba kapott Ermax üléstkarómat. A színe metál-szürke, kifogástalan állapotban van, ill. van rajta egy minimális karc a jobb oldalán, de egyáltalán nem vészes. Érdeklődés esetén nagy felbontású képeket is tudok küldeni.
A listaára 126,- €, én 18.900.- forintra gondoltam, ami a listaár 50%-a.
Kíváncsi lennék, hogy vannak-e köztetek CB 1000R tulajok, akik Miskolc környékén élnek?
Azért kérdem, mert esetleg össze lehetne hozni egy közös gurulást, ismerkedni, tapasztalatokat cserélni, stb.
Mostanában eléggé halottnak tűnik ez a topic, pedig azt hittem, hogy elég sok fut ebből a típusból nálunk.
kíváncsi voltam a Repsol Moto Racing 10W-30 HMEOC olajára, így most az került a gépbe. Sajna a csere óta még nem tudtam vele menni. Elvileg ez az olaj kimondottan a Hondákhoz lett fejlesztve. Kíváncsi vagyok.
Teljesen egyetértek Petivel! Főképpen úgy, hogy a szubjektivitást még csak nem is említette (értem ezalatt azt, hogy ugyanazon típusú motoron ugyanazon típusú gumira valaki esküszik, valaki sz@rozza... Szóval nincs okosság, marad a pénztárca adta lehetőség és a saját - vagy "elhitt
(elfogadott) idegen" - tapasztalat... Éppen ezért én le sem írom, hogy évek óta (kizárólag) milyen gumival motorozom... (bár valamikor korábban már említettem itt...)
(nem azt állítom, hogy a gumik közt nincs külömbség... és itt elkezdhetjük elölről olvasni mindkettőnk hozzászólását :) )
Itt a jó idő, VIGYÁZZATOK MAGATOKRA!
Feri
Sajnálom, nem tudtam, hogy ez volt a váltás közvetlen oka. Remélem nem sérültél meg komolyabban.
Egyébként szerintem én sem tudom kihasználni azt a potenciált, ami egy modern gumiban rejlik. Ennek ellenére teljesen normális dolog, hogy adott összegért mindenki a lehető legjobb terméket szeretné választani.
Semmi sem pótolhatja a saját tapasztalást, de azért is jók az ilyen fórumok, mert sok hasonszőrű meg tudja osztani a tapasztalatát.
Könnyen lehet ui., hogy vannak gumik, melyek egy adott modellhez pl. nagyon jól passzolnak, míg egy másikhoz kevésbé. Egy nagyon agilis gumi egy kevésbé fordulékony motoron pl. segíthet, míg egy eleve nagyon agilis gép lehet, hogy már túl ideges lesz vele.
Nincs még nagy tapasztalatom, de nagyon jó az is, ha egy gumi már finom megcsúszásokkal jelzi, ha kezdi a tapadáshatárát elérni. Állítólag vannak gumik, melyek egy bizonyos szintig tapadnak mint az állat, aztán minden előzetes jel nélkül elcsúsznak.
A legjobban eddig a Pirelli Angellel éreztem magam. Nagyon fordulékony volt vele a motor, szépen tartotta az íveket és nagy fokú biztonságérzetet adott, míg pl. a BT014-gyel voltak kellemetlen megcsúszások (visszafordítóban az első kerék kezdett elkúszni). Ugyanazon a helyen az Angellel eggyel magasabb fokozatban tudtam fordulni, még hűvösebb időben is.
Az ember - én is - szeret a sportos felé tendálni, de normális közúti közlekedés esetén - ide érzem akár a bükki szerpentinezést is - lehet, hogy tényleg a modern sport-túra gumik (RoadSmart 2, RoadAttack2, Pilot Road 2 és 3, Angel ST, Z8, BT023, stb.) jelentik a legjobb választást.
De ez csak egy megérzés részemről, mert lehet, hogy egy utca sportgumi (SportSmart, S20, Rosso II, Power 2CT, Power Pure, Sportattack II, stb.) mindig jobb érzetet és nagyobb tartalékot fog nyújtani, csak gyorsabban kopik.
Ennek a kérdésnek az eldöntésében a legnagyobb problémát szerintem az jelenti, hogy egy átlag motoros sosem fog tudni egy közvetlen összehasonlítást csinálni. Ahhoz ui. az kéne, hogy adott úton mehess egy új, de bekopott X típusú gumival, majd utána ugyanazon a motoron egy gyors kerékcserét követően mehess egy új Y típusú gumival. Vagy pedig ugyanolyan motorból kéne több, mindegyiken más-más gumival.
Szerintem csak így lehetne ténylegesen többé-kevésbé észrevenni és megítélni a gumik közötti különbséget.
Ami általában szintén torzítja a képet az az tény, hogy legtöbbször egy szétkopott gumit hajtunk az utolsó 500-1000 km-en, tehát ahhoz vagyunk szokva. Utána feltetetünk egy új gumit - általában egy olyat, amit még nem próbáltunk - és azt mondjuk, hogy "Húha, ez bizony mennyivel jobb az előzőnél!"
Igen ám, csak így teljesen torz képet kapunk, mert mindig egy élete végén járó gumi után ülünk át a vadiúj gumival szerelt gépre.
Na, jó sokat szövegeltem :) Kíváncsi vagyok ti hogyan látjátok ezt a kérdést.
Még maradtam volna a 600-asnál, de volt egy balesetem és totálra tört. Aztán sokat vacilláltam az FZ N és a CB 1000R között, de a sok olvasgatás után a könnyű kezelhetőség miatt választottam a CB-t Nagyon szeretem. Azért kellett pár hónap mire úgy tudtam menni vele mint a régivel. Most már sokkal jobban. A gumira visszatérve, azt hiszem, hogy az én szintemen majdnem mindegy, de azt észre vettem, hogy egy d211-el sokkal lazábban és bátrabban fordulok nics az a tipikus ánusz szűkülős érzés és ez a pályán is megállja a helyét. Ez persze rohadt drága, de lehet jó állapotúakat venni bagóért.
Üdv, Zoli
Tényleg jó volna egy márkatalálkozó. A Mátra mondjuk nekem a távolság miatt jobb volna, de az útminőség már tavalyelőtt is pocsék volt, legalábbis az északi oldalon. Tavaly már fel sem mentünk. Nagyon szerettem pl. az Egerbakta és Sirok közötti szakaszt, de már az is siralmas minőségű.
Üdv
Peti