Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem nem néztél el semmit... Ha kijutsz, próbáld ki az új ZZR1400-et, és mondj róla vélemény ! Sok jó kis helyen is elfér! A lényeg, hogy hagyj a gumikból szerdára is! (vagy te is tetess fel újakat!)
((csak dupla zárólelben mondom, hogy szerintem - az én tapasztalataim szerint - elsődleges szempont a forintok begurulása a nyíltnapok esetén, és mondhatni mellékes, hogy ki és hogy és mivel és hányan vannak a pályán... Így simán megfér a kawa lime és a nyíltnap egymás mellett...))
Na most nem értem mi lesz 24en pénteken a ringen... Elvileg szokásos motoros nyilt nap, vissza is igazoltak a regisztraciomat, de most látom, hogy a Kawa lime partyja is akkor és ott lesz... Mit néztem el?...
Na nem vagyok a toppon... Elvileg ok lesz a jövő szerda is, ha a gumim bírni fogja és nem lesz eső. (ha minden igaz napos 27 fokot mondanak)
Ahogy nézem az időpontokat idén az utolsó lesz nekem a jövő hét a ringen.
Nem péntek hé! Én pénteken sajnos nem tudok menni, ne keress! Csak szerdán (29.-én)! Az jó neked?
Hat pár motor tényleg jó lenne...
Pénteken kint leszek, mar regisztraltam, az idő pedig ujra durván meleg lesz. Most időben éri ki
Háát ha tehetném biztosan lenne még néhány... pl egy (vagy két
) BMW, egy (vagy két) Ducati, KTM, Triumph, ... áááá... sosem lenne vége
Vissza a realitásokhoz. Úgy fest 29.-én mégis ki tudok menni a ringre! Remélem jó idő lesz, és tudunk találkozni - nem csak ketten, hanem lesz még más is aki ráér! (addig kell még gumiztatnom is, ez már elég gatya...)
Szóval lesz ki tud kijönni körörzni egy kicsit 29.-én délután?
Először is magyarázkodom, hogy munkaidőben ennyi időm van az írogatásra, de a bajoroknál még csak most kezdődött a nyári szünet és valahogy kevés a beteg...

Peti,

A bmw dolog nagyon különös, ezt leginkább a melléket szemből kép alapján lehet megérteni, ugyanis ez a két különböző lámpa nem szép. Legalábbis nekem nem tetszik. Ami tetszett volna, az a R1200C bmw, egy chopper szerű gép amit 98-2005-ig árultak. Pont jó lett volna itt munkába járni meg gurulgatni a kanyargós hegyi utakon ami itt gyakori. Kettőt hivtam fel, mindekttőt éppen elvitték, a harmadiknak a színe nem tetszett eléggé. Ekkor véletlenül találtam ezt a K-t, ráadásul itt nálunk a ducati szalonban, ahol még aprilia és suzuki van, elvben. Azért csak ráültem és úgy maradtam. Itt a motorvásárlásból nem csinálnak nagy ügyet, a visszavitelből sem úgyhogy elhoztam kipróbálás nélkül. Nem könnyű, abs, esa (menetközben állítható a futómű) kipörgésgátló, kormányfűtés, automata kupplunk stb teszik még nehezebbé. Elég hosszú is. A CB-nek látom az első végét, 188 centi vagyok, a bmw hegye messzebb van és a lámpák nem fordulnak a kormánnyal. Nekem a standard 820 mm magasságú ülés jutott, már keresem a 780-as, vele együtt a lábtartókat is alacsonyabbra teszem.
A menetről annyit hogy rettenetes a 173 lóerő és a nyomaték. A hondával sokkal jobb motorozni, mintha a motorral egybe lenne a testem, együtt mozog velem a kanyarban. A bmw-n dolgozni kell hogy dőljön veled és egyenesedjen vissza a kanyar után. Megszerethető, vagy megszokható, még nem tudom. Ha itt kint élsz, megpróbálsz dolgokat aélkül hogy meggyőződésed lenne, ez neked való-e. Több mint 3 évig voltam itt motor nélkül, na az nem volt nekem való. Egyébként a bmw-n is lehet javítgatni, ahogy a CB-t is többen kicsinosítottuk kívül és belül is. Amikor a motoron már nincs mit csinálni, akkor veszünk másikat....ez nem komoly persze,de nekem nem sikerült felnőnöm, nagyon szeretem szerelni a gépet, akkor is ha tökéletes. Teszek ide egy bmw képet meg egyet a CB-ről ahogy most áll. Az egyik szép, a másik meg olyan amilyen. Ez olyan mint, amikor az ember elvesz egy szép nőt feleségül, de aztán pár év múlva ha a titkárnő behajol és nem túl csúnya de van rajta anyag....szóval értitek.
Hát látod, már csak az hiányzik, hogy mi is találkozzunk személyesen. Egyszer majd sikerül, valahol...Örülök, hogy van közös ismerősünk
Ezt nem hiszem el És még mondja valaki, hogy nem kicsi a világ...
A tesódékkal kinn olaszban találkoztunk tavaly nyáron, kicsit mociztunk együtt, és mondhatom, hogy baráti kapcsolatba kerültünk...
Együtt voltunk hétvégén Zakopane-ba is, és említette hogy kinn volt a tesójánál, és kipróbálta az új K1300R-jét... Hazajöttem, és látom itt az új mocidat... és lassan összeállt a kép
A tesóm Sopronban motoros betyár, életmódjának fenntartásáért plasztikai sebészként dolgozik, amikor nem motorozik. A minap kint voltak nálunk motorral, nagyon élvezték, különösen a nej a bmw hátsó ülésén.
Jól jönne egy negyedik motor is mi?
Ez igen, nem kispályázol Nagyon dögös a gép! Ha egyszer beüt nálad valami lottóötös, és valakire rásóznád bagóért, gondolj rám Én valahogy szeretem a nagydarab vasakat, még ha kicsit többet is kell velük dolgozni...
Régóta szemezgetek a BMW-kel, hol ez hol az a típus, de eddig csak egy R1200GS-t tudtam kipróbálni... Ma cserélni akartunk egy körre a barátommal - K1200S -, basszus, elfelejtettük
(Jut eszembe HVG - nincs véletlenül egy soproni sebész tesód?)
Érdekes gép ez a K 1300R, ilyet is lehetett kölcsönözni Tirolban, ahol idén júniusban voltam. De odaálltam mellé és olyan félelmetesen nagy volt. Főleg, hogy előtte egy Monster 1100 EVO-t és egy Streetfighter 848-at.
Mentem még egy F800R-rel is. Nem volt rossz gép, de a 800 köbcentis motor kissé csalódást okozott. Még 4 és 7 ezer között volt benne semmi dög. A futómű és a fék rendben volt teljesen. Szóval összességében kellemes motor. Más BMW-t még nem vezettem.
Nem tudom melyik ülés volt rajta, mert a BMW-ékhez ugyebár mindig lehet rendelni alacsonyított, ill. magasított ülést. Nekem ez túl alacsony volt, mivel a térdszög túlságosan szűk volt rajta. Mindkét Ducati ebből a szempontból jóval kényelmesebb volt.

Összességében a CB1000R szerintem mindegyiktől jobb motor.

De azért írj még a bömösről, kíváncsi vagyok a tapasztalataidra.

Üdv

Peti
Honda bolt nem volt a környéken....ezért egy ilyent vettem. Aki már ült béemvén az tudja igazán értékelni, hogy a CB milyen kezes és megbocsájtó. A bmw megy rendesen, mindenféle változtatás nélkül is elég erős (de azért csinálok rajta ezt azt majd) viszont nehéz és hosszú. Az itteni rendőrök nem nagyon tűrik a hangos kipuffogót, de valami szerényet keresek rá, mert ez nem szép.

Üdv

G
Üdv fiúk,

Ja, visszatértem...köszönöm az infot, végül is úgy látom, hogy a teleszkóp szimmeringje alól jön az olaj, bár nagyon minimális mennyiségben, és leginkább állás közben, illetve hosszabb állás után. Ami viszont a mindennapos helyzet, mert alig vagyok itthon, a motor leginkább a garázsban unatkozik akkutöltőn. ha megyek vele, nem lesz nedvesebb :)) mármint a teleszkóp...
Közben vettem egy másik gépet kint, munkába járáshoz, nem voltam hűséges a Hondához. Majd teszek fel képet, nem baj ha megdobáltok miatta...meg írok is pár tanulságot. Addig is


Üdv mindenkinek.

Gábor

UI: Orfün 30 fok van, az előbb kanyarodott be egy hamburgi rendszámú autó utánfutóval, rajta 3 Harley. Na jobb lesz, ha kimegyek egy körre...
Hi HVG! Üdv újra itt!
Akkor talán ki is jelenthetjük, ez bizony - mármint a teleszkóp folyás - - sajnos "normális" jelenség ennél a típusnál... Nekem is kellett már szimeringet cserélni... (már egészen új kora óta "könnyezett")
Én most csereltetem ki, 24ezernel jelentkezett. Márkaszervizben mindennel együtt 25-30ezer a vége.
Szia!

Nem hiszem, hogy ez normális lenne. De most pontosan hol jelenik meg az olajcsepp?
A kicsi állítócsavaron, ahol a nyomófokozatot állíthatod, vagy pedig magán a teleszkóp csúszószárán?
Ha az utóbbi a helyzet, akkor minden bizonnyal a szimering nem tömít tökéletesen. Nem egy olyan nagy ügy, csak macera, mert ki kell venni a telószárat és szétszedni azt. Ezt legjobb szakemberre bízni, mert célszerszámra van szükség, ráadásul a motort sem könnyű úgy megemelni, hogy a telószárat ki tudd venni. Ehhez ui. egy villanyaknál emelő első emelő kell (bár az ABS-szes modellnél ezt nem tudod behelyezni, mert a fémfékcsövek pont ott vannak elvezetve.
Marad tehát a kormánynál való "felakasztás", amihez azonban kell egy megfelelően stabil gerenda, spanifer, stb.

Hacsak ninics jól felszerelt műhelyed és célszerszámot, jobb ezt szakszervizre bízni.
Ha már szét kell szedni, akkor én már mindkét szárban cseréltetném az olajat is.

Amúgy ez egy olyan probléma, amivel nem vagy egyedül. A német CB1000R fórumon is több ilyen esetről lehet olvasni.

Üdv

Peti
Sziasztok,

régóta hanyagoltam a fórumot, röstellem is, nincs mentségem. Rögtön kérdezek is egyet, nem tudom taglaltátok-e már ezt a problémát. Az első teleszkóp alsó tövénél, kb az alsó állítócsavarnál olajcseppet látok, a motorban van vagy 6000 kilóméter. Ez normális?

Üdv

Gábor
Szia, én is örülök, hogy találkoztunk. Igyekszem még idén pár alkalommal kimenni a ringre. Remélem összefutunk!
Hali!

Szerintem te is tudod, hogy az nem szar :) Sőt, nagyon is jó.
A motorból fogyasztani mar nem tudsz, de ha leadsz egy tizest a súlyodbol, akkor a 2:05 is simán meglesz
De őszinte gratula, tavaly sem tudtam a lépést tartani veled.
Hali!
Nagyon tetszenek ezek a motorok! Elsőkörben külföldi, sérültet nézegettem, de sajna nem volt senki aki kijött volna velem , egyedül meg kicsit húzós egy motorért kimenni! Na mind1 a lényeg hogy tetszik a motorod felszereltsége viszont szeretnék fehéret!
Mondjuk nem a szín fogja eldönteni hanem az ár úgyis!:)
Műszaki?
Egyébként hol lehetne megnézni?
Ár képlékeny?
Inkább emailben ha lehet!:) coupe81@freemail.hu
Üdv.: Árpád
Egyébként az euroring nagyon jó! És nem csúszik nagyon jó technikás pálya. És megfizethető nagyon jó buli ott menni.
Én a H.ringen 2.10-nél járok. Az szar?