Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor kezdjünk el rajta eszelni...
Helló,én voltam.
Megér egy próbát egy euróért!
Megvan még a katalizátormentesítőd? Pár hónapja írtam a hirdetésre,de nem jött válasz
Sziasztok
A találkozón mindenképpen szeretnék ott lenni új tagként,ráadásul Balatoni ember, ott a helyem

Üdv Tamás
Idei évre el lehetne kezdeni a OWNERS találkozó szervezését!
Jobb korábban, mint soha!
Most úgy is ráérünk netezni.
Javaslatom: 2nap/1éjszaka eltöltése. Valami áprilisi, májusi időpontban.
Elfogadható árú szállás keresése, gondoltam a Balaton északi partjára., ott talán jókat is lehetne motorozni, nappal motorozás, estére piálás, a szálláson, közös kajával.
Ez csak egy elképzelés. Lehet, hogy eleve halott ötlet!
Ha támogatja valaki, aki esetlegesen részt is venne rajta, az jelezze.
Sziasztok,

Valaki pár hónapja keresett Emphaser magashangszórókat (Debrecenből...), most van egy a német ebayon ha még aktuális.


Üdv

Gábor
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAP...
Ez a jó hír! Gondoltuk, hogy nem lehet nagy gond vele
(Én egy másik motorommal jártam így (másik márka), valahol Prága környékén mintha kihúzták volna a konektorból... mondjuk az nem szétcsúszott csati volt, hanem egy kidörzsölődésből származó zárlat, ami szintén összerakási hiba volt... a lényeg, hogy 3 óra keresgélés után - mialatt a gyári szerszámkészlettel ízeire szedtem a kéthetes motort - meg is találtam...)
Hello Mindenkinek

Szerdán eljutottam a szervízbe Balatonföldvár Honda Lehr ,és 10 perc alatt kiderült a gond,az ülés alatti feszültség szabályzó csatija nem volt rendesen összetolva, és ezért szétrázkódott és elment a töltés.
Ez össze szerelési hiba , mondták.
Üzenem a talján összeszerelőnek,hogy Magyarországon ha jó munkát akar csinálni akkor itt mindent tövig kell nyomni." csak a tolás miatti fricska". Egyébbként azóta minden OK.
Üdv Tamás
Ezen nem veszünk össze, az már bíztos , mivel én sem tudom biztosan hogyan érkeznek az aksik. Talán van valaki köztünk, aki kereskedésben dolgozik.

A nagy gond az, ha valakinek leáll a motorja . Ha már a japánakban sem lehet bízni, mi lesz velünk.
Az igaz, hogy gondozásmentes akksik, de az azt jelenti, hogy üzembehelyezés után nem igényel gondozást. Én úgy tudom, hogy ezek az akksik "szárazon" vannak mellékelve a mocihoz, és van hozzá egy speciális kialakitású (többcellás) flakon, amiből fel kell tölteni, majd hermetikusan lezárni, és lezárás után várni kell valamennyit (?) mielőtt használatba veszed (megterheled)... Léteznek gyárilag lezárt "zselés" akkuk, de azokat inkább különleges igénybevételű gépekbe (cross, stb...) teszik, és drágábbak is a "normál" akksinál. Nem 100 % amiket írtam, de remélem nem is hülyeség (én így tapasztaltam, így tudom) ...
Bocs a sok helyesírási hibáért. A hosszú tél az oka. Berozsdásodtam...
Hali,

Szerintem a motorokban ma már karbantartás mentes aksik vannak, vagyis zselések. Ezeket nem kell feltölteni savval beüzemeléskor. Gondolom, így nem a márkakoreskedőnél lehet a gond.
Egyébként is az aksi csak az indításhoz kell (akkár be is lökneti az ember, ha van elég ereje hozzá ), utánna a generátor lát el árammal. Persze ha jó. Ezért nem értem miért az aksinál keresik a gondot.
Én 2004-ben vettem egy Z1000-t. Kiállítási darab volt, és úgy le volt merülve az aksija, hogy meg sem moccant a kijelző. Fél-egy órát töltötték áradáskor, mert nem volt kedvem másnak visszamenni, vagyis egy napot csúsztatni az átvételt. Szerintem értitek miért . A kereskedő jelezte, ha egy éjelli töltés után nem megy vigem vissza. 4 év alatt mentem 36e km-t, és semmi gond nem volt az aksival. Télen kivettem, ha nem mentem 2-3 hétig vele.

A mostani CB1000R aksiját (2008.11-es) ezen a télen ki sem vettem, 2 hetente begyújtóm 10 percre, és azóta is műxik.

Szóval, én továbbra is a motor nem megfelelő töltésére tippelek leálláskor. PL autónál, totál lemerült aksinál megbikáztam egy másik autóról, és miután begyult, ugyan azzal a lemerült aksival probléma nélkül megy. Gondolom a motornál sem lehet másképp.

Üdv
Én az R1-el jártam így. szörnyen kínos volt
Én a mocimat a szallerbeck-nél vettem, felhívtam őket telefonon, hogy gatya az aksi, kértek egy alvázszámot, majd szóltak, hogy megjött az akksi, mehetek érte.
Semmi bizalmatlankodás, vagy hogy vigyem be a motort, és majd ők kivizsgálják(bár ezt is felajánlották), de nekem Szegedröl, csak ezért októberben érdekes lett volna felmotorozni, majd otthagyni napokra, és újra fel érte, ezt tudomásulvették, és melett az akksi.
Érdekesnek találom amit írtok az akksival kapcsolatban (mármint a problémákat). Ugye ez úgy működik, hogy a motorral érkezik a gyári akku "formázatlan" állapotban, ami annyit tesz, hogy nincs benne az akkusav... Üzembe helyezésnél ezt beletöltik (pontosan nem tudom, hogy kell-e tölteni, stb...) Nagyon nehezen tudom elképzelni, hogy a gyári akku-beszállító megengedhetné magának, hogy ennyi "selejtetet" szállít. Lehet, hogy az üzembehelyezéseknél szúrtak el valamit?
Viszont most már bevallom, hogy az első utak egyikén nekem is megállt a motor... kifogyott a benzin :) . Ugyanis az előző motorjaimhoz képest ennek a "tartaléka" (legalább is az enyémnek) lényegesen kevesebb mint az előző motorjaimé... Ti nem jártatok így?
Üdv a csapatban!

Assistance szolgáltatás, ha jól tudom benne van a gyári gariba, az első évben.
Az akksi nekem is gatyára ment, már az első évben, de nekem a xenon merítette le
Üdv! Nekem volt hasonló problémám, talán az első héten. Tolnom nem kellett, felhívtam a szalont és 20 percen belül ott voltak. Gyors töltés az aksira, lábon bevittem és ki is cserélték az aksit. Azóta semmi. Viszont nekem egy-két óra parkolás után csinálta, nem menet közben.
Sziasztok!
Van egy 4db-os szett arany szinű lábtartóm ha valakit érdekel.
Az alábbi tipusokhoz jó:
-600rr 03-08
-CBR 600F
-1000rr 04-09
-900rr,929rr,954rr.
16000-be vihető.Elérhetőség az adatlapomon.
A legfontosabbat elfeledtem...
ÜDV A CSAPATBAN!
Hello,
Gondolom bármi is lenne a válasz már késő... (bár nem is tudnám igazán megsaccolni, hogy mennyit megy el töltés nélkül, nyilván kb annyit amennyit mentél vele... :( ) Viszont kíváncsian várom (várjuk) a fejleményket, hogy mi van a vassal! Remélem csak valami apróság...
Üdv Mindenkinek
Teljesen Új márkatárs vagyok Gyenesdiásról.
Karácsonyra megleptem magam egy fehér cb 1000r rel eddig vártam a szép időt és végre eljött az első hétvége,gondoltam itt az ideje a gondos óvatos bejáratásnak. Irány Siófok Nagykanizsa Keszthely,már sötétedet mire Keszthelyre értem,azt vettem észre,hogy villog az abs lámpám és egyszer csak a motor is leállt.Szégyenszemre 2 km toltam a zsír új verdát az úton,lemerült az akumlátor töltés hiányába. Közületek valaki járt már így?
Azonkívül csak most tünt fel ,hogy nincs töltés visszajelző ezen a tipuson.Holnap szervíz kiváncsian várom,hogy mit mondanak?
Szerintetek el merjek indulni 30 km re ,feltöltött akksival odaérek -e?Sajnos semilyen után futóm nincs.
Amíg ment nagyon jó volt,de nagyon szar volt tolni.

Üdv Mindenkinek Tamás
laci75,

Csak pirosban létezik. Kb két hét alatt van itt rendeléstől...
Hali Ago.

Menyiért tudnátok rendelni fehér színben?
Mr. Valaki,

Nálunk ez van:
http://www.agomotors.hu/websho...
Laci75,

Újat tudok rendelni...
Abdul,

27KHUF-ért van hátsó kerékemelőnk CB1000R-re...
Sziasztok.
Tudnátok nekem abban segíteni, hogy hol lehet kapni hátsó üléstakarót vagy esetleg valakinek van eladó.
Előre is köszönöm. Laci 75