Szerinted mi történik, ha a katalizátort kicserélem az összekötőre, és megtartom a gyári dobot (mely nekem még mindeng szebb az összes eddig látottnál), persze azon kívül, hogy "szennyezem" az amúgy rendkívül tiszta levegőt.
Azt látom, hogy visszacsatolás van az injektorba, vagyis érzékelni fogja a motor, csak előnyösen, hátrányosan.
Vagy kicsit hangosodik, és ennyi?
Érdeklődöm ki milyen bukót használ a CB-n, és esetleg mit javasoltok.
Én most egy Shoei Z-one-t nyúzok, de már elöregedett (2003-as), és kezdett hangosodni. Sajna ez már nem kapható.
Pár éve kipróbáltam az XR 1000-t, és az kb azonos zaj szintet produkált. Két hete az új AGV Stealth SV-t próbáltam, de az érzékelhetően hangosabb.
Szóval, csendes és napszemüvegest keresnék (sajna sem Arai sem Shoei nem gyárt ilyent).
Én kértem a wilkertől árajánlatot, a 2db kerékre szereléssel komplett festéssel mondtak 50e-t. Ezt kicsit sokallotam.
Festő kb 25e-ért fújja le a 2db kereket, a szerelés is max 10e.
És akkor még drága festőt, és szerlőt írtam.
Hali!
1000km-enként... vagyis a jelek szerint hetente.
A matricát leszedtem, letisztultabb így a teljes kép. A forma a lényeg, nem a felírat. Ezért is választottam Bódis úr remekművét. Személy szerint nekem ez a kipu tetszik a mocihoz a legjobban.
Üdv,
Háát, mint minden, itt is az index kompromisszum köteles, pont szemböl, szinte alig látszik. Ezért, ha kanyarodok, mindig befordítom a kormányt, hogy lássanak.
Nagyon tuti a dob... gondolom a hangja is szép... tavaly nézegettem, de az Akra olcsóbb volt, most már bánom ... szívesen elcserélném
mennyire gázos az index láthatósága ?
A rejtett index előre "shaft" gyártmány, 10e környéke, van még itthon 1 pár original, ha érdekel, véletlenül kettőt rendeltem.
Bódis, csak végdob, katalizátor fent maradt, 130e. volt a karbonborítással, együtt, és személyesen voltam a mesternél, Kaposváron.
Lényegében szerintem tök mindeggy, hogy mit teszel fel a nagy gyártók közül, csak ne a sport, és race logóval ellátottakat, hanem inkább a road feliratost. Ja, és figyeld az akciókat. van amikor párban meg lehet úszni 50e. alatt
Sziasztok,
Vasárnap Sümegen a vár alatt megszólított egy srác hogy fenn vagyok e a fórumon. Akkor még nem voltam fent, de most már igen . Zalaegerszegről szoktunk arrafelé motorozni.
Bocsi, hogy még mindig a témát csámcsogom, de bénaságom kitartásomnál is nagyobb .
Szóval minden OK, csak a levegő járatot elzáró flepnivel nem boldogulok. Azt látom, hogy a ház kétrészből van, és ez közé szerelték, de nem akartam erőltetni a széthúzást.
Van más módja a flepni kiszerelésének?
Szerinted mi történik, ha a katalizátort kicserélem az összekötőre, és megtartom a gyári dobot (mely nekem még mindeng szebb az összes eddig látottnál), persze azon kívül, hogy "szennyezem" az amúgy rendkívül tiszta levegőt.
Azt látom, hogy visszacsatolás van az injektorba, vagyis érzékelni fogja a motor, csak előnyösen, hátrányosan.
Vagy kicsit hangosodik, és ennyi?
Üdv, Csaba