Köszi, erre gondoltam, csak nem mertem bontani (múltbéli rossz tapasztalatok) .
De most már neki esek késsel-villával-csavarhúzóval .
Egyébként egy holland CB tulajdonos tanácsát megfogadva, a gyári dobot már felhangosítottam barbár módon (az összekötő átjukasztásával). Perzse nem egy nyitott Akra a végeredmény, de szebben muzsikál a kicsike.
Érdekességek a találkozón.
Minden belépőjegy egyben tombola is. Fő díj egy japán 4 hengeres motor. A belépő ára: kb. 3 euró
A nagy olaj teszt. Amit a tévében láttál, megcsináljuk élőben. Mi is kiváncsiak vagyunk az eredményre.
Halálgömb.
Ha video érdekel, írd be a youtube keresőjébe \\\"mc cobra ada\\\", van sok videó.
Mindenkit szeretettel várunk.
Széles utat!
mc COBRA - Ada
Személyesen korábban még nem voltam, de mindenképpen elmegyek, és szerintem sokan jönnek, kishazánkból.
Állítólag minden csaj félmeztelen, vagy teljesen meztelen nyomja (állítólag, ott ez a szokás ) Tehát, ha esetleg a helyszín megfelel, az uraknak, akkor én egy szombati napra gondoltam, esetleg ottalvással. Bár yugóban éjszakára nem hagynám, nyílt utcán a mocimat, ezért vagy zárt/őrzött parkolós szállás maradhat, vagy szép városunkban Szegeden, is meg lehet aludni.
a vákumkütyüről felteszek egy képet hogy felsimerd. A bal combodnál a levegőszűrőház hátrafelé néző nyilásának belső felén látod meg az egységet, jól látszik majd. Egy szürke gumicső ül rajta bilincs nélkül. Elvben elég ha a csövet lehúzod és lezárod de a flepni és a mozgatókar szűkiti a levegőjárat összkeresztmetszetét ezért én orvosilag leszedtem őket.
Ez a folytó szelep vákuum része az a kis csészealj fomájú szürke tülcsér ami a levegőszűrő fedelén, a beömlő nyíláson van?
Az a gyanus, hogy az onnan távozó cső csak úgy elvész egy ki pöcs alakú alkatrészbe, pedig én azt vártam, hogy az injektorhoz vezet. Így nem mertem bontani a kötést. Várom egy kis megerősítést, biztatást
Leo Vince katalizátor kiváltó Y cső eladó.
Mivel az új kipuffogómhoz nem használható, feleslegessé vált az Y, amivel mentem egy hetet kb. Eladó féláron vagy elcserélhető (ami érdekel: nők, pia meg hasonlók).
A kipuff ára a (német) listaár kb egy harmada volt, 130 ezer összesen. nem tudom mivel érdemeltem ki, továbbra is meg vagyok illetődve, mert nem tudom viszonozni.
Szóval én azt vettem észre hogy a legkisebb rudazat állitás is keményen befolyásolja a váltási érzést, egyáltalán a váltást. A váltómű tengelyének kotyogása (lógása) miatt szereltem fel a fixálót rá, most nulla lógás mellett jól kiszámithatóan vált. Néha azonban most is van egy olyan érzésem, hogy a kupplung nem emel ki elég magasan, pl hideg reggelen a nullából az első 1-es tétele sem megy amig nem gurulog előre pár centit vagy egy fél métert...
Jelezd ha megoldódott a gondod gabi, hadd tanuljunk belőle.
Amit irtál, olyasmit én is észleltem pár hónapja, irtam is róla ide. Végül akkor oldódott meg, amikor az első garanciális szervizemen kupplungolajat cseréltünk és légtelenitettünk egyben, valamint a rudazatot egy leheletnyit felemeltük az állitócsavarokkal.
Mai nap egy furcsa jelenséget tapasztaltam, mikor magasabb sebességi fokozatba akarok menet közben kapcsolni, nem tudok,
a váltókar felfele elmozdul, de sebességet nem vált, olyan érzés,
mintha a váltótengely nem mozgatna semmit. A kuplungot kiengedve a váltó az alacsonyabb sebességi fokozatban marad, tehát nem lyukat váltok. Ismételt próbálkozás után ismét feljebb tudok kapcsolni. A mai 200 km alatt a jelenség kb 20x megismétlődött. Mi lehet?
ebben a kelllemesen esős időben nem volt más dolgom, ezért elhoztam Kaposból a motort az új kipuffal. Ismét megcsodálhattam pár dolgot aműhelyben, a fékpadteremben, de leginkább a mesternek a személyiségét. Egy röpke törölgetés után egy gyér kép a kipuffról, a hangolt könyökről, végül a motor másik oldalán feltettem egy Gilles Tooling váltótengely fixálót, ami megszünteti a váltó tengelyének milliméteres lógását és finomabb váltás érzés mellett a persely életét is hosszabbitja. Remélem lesz lehetősége mindenkinek motorozni hamarosan.
Mentem párszor Angliába autóval amig ott dolgoztam, hát az ember elüli a seggét mire odaér. Egy alkalommal hazafelé Brüsszelel keresztül valahogy lekerültem az aluljáróba és ugy egy óra menés után felmerült hogy ez nem átvezet a városon hanem körbe megy . Angliában többször voltam bogár Volkswagen találkozón és elmondhatom hogy akkora fesztivált még sehol nem láttam, mint az angoloknál. Gondolom hogy a motoros ünnepeknek is megadják a módját. Szóval ha kimentek, nem fogtok unatkozni. Általában a cégek is kipakolnak ilyenkor, lehet költekezni rendesen. Én viszont ma hazamegyek, reggel pedig átveszem a motort Bódis Sanyibától a kipuffal felszerelve. Majd teszek fel képet.
Gondolom mindenki megkapta a levelet aki regisztrált a cb1000r.com-ra. Angliában rendeznek owner's tali. Kósza ötlet igaz, de el lehetne menni. motorral 2200km, csak oda
De mondjuk repcsivel, nem nagy lecsó lenne, autóbérlés, stb.
Hát igen, régebben sok minden másképp volt... Régebben a szankciók nevelési szándékkal lettek kiszabva, ma már a pénzbehajtás az elsődleges cél. Ez részben jó is, rossz is... Most egy gyorshajtásnál kikeresik a tulajdonost és kiküldik az értesítést, majd kisvártatva a csekket. Bár "zárójelben" megjegyzik, hogy ha akarod megnevezheted ki vezette az autót, de igazából a kutyát nem érdekli. A lényeg, hogy a zsé be legyen csengetve. (Nekem autóval sikerült rászaladnom az utóbbi egy évben 3-szor is... 90e. 60e. 30e.. Kettő dolgot tehetünk, vagy "rendszám nélkül" nyomjuk, vagy betartjuk nagyjából. Egyébként az utolsó esetemnél - aminek még itt a csekkje az asztalon - 50 helyett 71-el mentem, és megijedtem, mert én is nagyobb összegre számítottam. Na igen, mintha ez a "kis" 30-as nem lenne nagy összeg, persze a max
300-hoz képest nem az... Ez van...
Kicsit kijavult az idő, ismét munkára fogtam a járművet
Vessetek ki magatok közül mert bűnőző vagyok. A rendőrségtől kapott levél szerint 50 helyett 85-tel száguldoztam lakott területen...(nem emlékszem hogy valaha ennyire lelassitottam volna Oroszlón, de mindegy...) Szal ez drága lesz szerintetek?
Köszi, erre gondoltam, csak nem mertem bontani (múltbéli rossz tapasztalatok) .
De most már neki esek késsel-villával-csavarhúzóval .
Egyébként egy holland CB tulajdonos tanácsát megfogadva, a gyári dobot már felhangosítottam barbár módon (az összekötő átjukasztásával). Perzse nem egy nyitott Akra a végeredmény, de szebben muzsikál a kicsike.
Üdv