Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

akkor vákuumos. Szedd le a picsába azt kész
Gyári papírszűrő?
Gondolom a Chris TCjében gyári a szűrő, és eléggé szivacsnak nézett ki.
Az enyémben is szivacs gyárilag
Persze hogy lehet kapni légszűrőhöz külön olajat. Sportszűrőhöz.
de szvsz fölösleges sima szűrőre, anélkül is tudja a dolgát
Nekem mikor még a kocsiban volt sportlégszűrő, akkor ahhoz volt külön szűrőtisztító folyadék, meg tisztítás és szárítás utánra légszűrőolaj! Egy műanyag flakonban volt és olyan pumpás rendszerrel működött, mint pl egy parfüm! Szoval tuti, hogy lehet külön kapni légszűröhöz olajat. Ja és NEM volt sűrű!
Én úgy tudom gyári papírszűrőt nem kell beolajozni mert úgy van kitalálva. Lehet csak "ártasz" neki és eldugítod a pórusait, de mindenesetre szvsz fölösleges. A sportlégszűrőt! Na azt kell beolajozni, mert más az elve mint a sima papírszűrőnek, ott a rajta lévő olajfilm fogja meg a koszt. Azért kell 3000km-ént tisztítani és olajozni, több gondozást igényel, de ezáltal elvileg örök életű, a papírszűrővel ellentétben, amit 12ezrenként illik cserélni. Szal a sima szűrőt mossátok jól ki azt szevasz.
na megyek edzésre... remélem addíg valaki kitalál valamit!
ez nem az... itt nincs mehanikus csap... nsr nél minden könnyedséggel megoldottam.
Én az apriliával. Aztán leszedtem a tankot.. Benzincsövek tartottak vissza engem is. Ha mechanikus a csap, elzárod, cső lehúz, és tank le. Az enyém vákuumos, én egyből leszedhettem a csövet/ket és jött is le szépen a tank. Hidd el jobban jársz, szépen odaférsz mindenhez!

Egyébként nekem is azt mondták hogy motorolajat rakjak a légszűrőre, én speciel ugyanolyat amilyet az olajzáshoz használok... Sűrű olaj kell!
valóban jól hangzik... én is meghajkurásznám!
el is felejtettem úgy tűnik megtanultam beindítani a DR-t
tegnap egyszer se rúgott vissza pedig az első indulásig rugdostam egy keveset... utána meg pöccre indult
hihetetlen milyen vadállat 600cm3 egy henger muhaha.
kicsit majd a gyújtáson állítani kell mert magasabb fordulaton kihagy de jó vele mókázni
Titeket is várok az RS topic nevében, április vége- május elseje közötti hétvégén valamikor a Kakucsringre egy kis motorozásra!
Feliratkozni, és pontos időpontot tudakolni az RS125 topicban! bármilyen motorral lehet jönni!
amúgy ugyebár a legnagyobb gondot a tank hova léte teszi, mivel nem tudjuk hátrahajtani, mert úgy kellene rátenni felülről. Levenni meg nem szeretném, mert benzincső meg minden... volt már valaki ilyen helyzetben, ki mit talált ki?
utána néztem... kell... holnapm egyek és egy autósboltban veszek egyet. addíg úgyis szárad.
tisztával igazából nem hiszem hogy különösebb jelentősége lenne..
esetleg ha van akkor a motorolaj nem árthat mert ugye max elég de mindenképpen próbálj valami sűrű olajat keríteni
hát ezaz... inkább megtiszítom kimosom, és újra becuccolom valamivel... Aztán egy darabig megint jó.


a kérdésem még mindíg fent áll, mivel érdemes utána becuccolni, már ha be kell cuccolni?
Okee... akkor eltávolítom. aztám már csak azt kéne megtudnom utána milyen olajjal kenjem be.
Mocskos rablok én meg azt hittem csak az FJR-hez ilyen baszott drága
nah első utánanézésre hiflo levegőszűrő 6000ft k&n 21000
Az olajszemcsék kötik meg a szivacsban a koszszemcséket. Állítólag :)
Szóval ezért kell kimosni belőle a koszos olajat.
mosd ki benzinnel, aztán száradás után olajozd be megint.
Tenyleg eleg szarul nez ki a szurod!
En osszel neztem meg de majdnemhogy gyari tisztasagu..Akkor megneztem a gyertyakat is azok is szepek voltak
Most meg lepek szetszedem az elso feket,mert kopog fekezes utan,mer korabban is csinalta,egy kis takaritas a munkahengereknel segitett
szerintem most is valamelyik nem uzemel,es a fekbetet kattog,ha van ottlet osszatok meg
De miért ez ilyen szivacsos mosható légszürő?mert akkor csont tisztára mosd ki ne maraggyon olajos és utánna fujd be megint azzal a légszürőolajjal.
Meg ha nem tul drága a papir én olyat használnék(ok) sokkal jobban szür mint ezek a kenős izék,csak az előirtnál sürübben kell cserélni és akkor a hatékonyság is megmarad.
most már nem annyira szörnyű, csak kicsit feketécske, vagyis olajos. Kérdés, hogy azt is eltüntessem benzinnel, vagy sem.
értem... akkor hajrá! én megelőztelek!