Sziasztok, nekem 2 éve van a tulajdonomban egy 1997-es ThunderCat, tavaly nyáron több mint 20 ezer kilómétert túráztam vele, szerintem a legjobb motor 1-2 személyes hosszabb túrákra, és szerpentínre is nagyon jó, futóműve teljesen állítható elöl-hátul, feltéve h jó gumik vannak rajta, kinézetről felesleges beszélni, egyszerűen gyönyörű, pár hete raktam egy új blokkot a motorba, a régiben már sok kilóméter volt és kissebb bajok is voltak vele, mivel olcsón hozzájutottam egy 23ezer kilómétert futott engine-hez így jobbnak láttam kicserélni, nekem a váltó sem hangos, legalábbis a Suzukikhoz képest, olajat nem ette soha.
Ha eladom csak a nagytestvér ThunderAce lehet a következő motorom. :-D
ui.: A motor eladó, érdeklődj e-mailbe; endre84@hotmail.co.uk .
Sziasztok! 2 hónapja vettem meg a gépet. Egyetlen negatívuma a váltó, 1-2-be recseg, bár csak magasabb fordulaton. 6 liter fölé még nem tudtam vinni a fogyasztást, pedig vol egy kemény autópályás menetem is, amikor 9000 alá nem ment a fordulat Bp.-Lepsény. Sajnos még csak 2500km-t tudtam vele menni. A futóműve jó, szélvédelem türhető, a fék szuper. A kmóra háttérvilágítása kifingott. Yoshimura dob van rajta, így már 5000-nél nagy hangja van. Kicsit zavaros az alapjárat de valszeg állítani kell rajta. Egyszóval ez egy jó motor./2000 évjárat 35500km-rek/.
Nekem 3 évig volt egy 2002-es Tcat-em, 0 km-esen toltam ki a szalonból...
Egy rendes, megbízható sport-túra moci!
Jó dolgok:
aránylag jó szélvédelem
baromi jó nyomatékos blokk (városban 2 személlyel 5000 fölé nem nagyon kellett tekernem a gázt 5. és 6.ban is elvoltam )
tök jó fékek!
a magyar utakra nagyon jó a futómű
5 literes fogyasztás 2 személlyel (város, autóút max 7-8 ezres fordulatig), 5.5-6 liter autópályás "gyors tempónál" :)
Világítás este tűrhető (bár inkább közepes)
csak a kopó alkatrészeket kellett cserélgetnem, olajat se eszik-iszik
Kis negatívum is azé: :)
a váltója nem volt a helyzet magaslatán, csattog váltásnál az az első 2-3 fokozatban
a futómű sportos motorozásnál hagy kivetni valót maga után...
Kb ennyi.
Ja!
A használtmotorok.hu link sz@r, ugyanis az R6-os adatai kerültek bele, de a TCat adatai is vegyitve vannak benne :(, már irtam levelet, hogy javítsák az adatokat, de nem válaszoltak :((((
Üdv! Minden álmom a TCat... De tényleg. Szubjektív vélemény, de formára megveri a CBR600F-et. Kár volt a Yamahának levenni gyártásról, így kimaradt a klasszikus idomos túra-sport 600-as.... Óriási kár érte!
Ha vkit erdekel van egy fejidomom ehez a tipushoz barati aron///megeggyezes kerdese///
Ha még megvan a "taliga", kérlek adj egy közvetlen elérhetőséget (e-mail, gsm... )! Köszi!
Egyik kedvenc motorom a 600as Thundercat... Kinézetre nagyjából az összes motort veri :)
Na szóval remélem még egyszer lesz ilyenem :)
Tisz.
Ha eladom csak a nagytestvér ThunderAce lehet a következő motorom. :-D
ui.: A motor eladó, érdeklődj e-mailbe; endre84@hotmail.co.uk .
Ráklikkeltem a képre a motorodról... Nem kellett volna nagy méretben látnom...
G Y Ö N Y Ö R Ű !
Nekem 3 évig volt egy 2002-es Tcat-em, 0 km-esen toltam ki a szalonból...
Egy rendes, megbízható sport-túra moci!
Jó dolgok:
aránylag jó szélvédelem
baromi jó nyomatékos blokk (városban 2 személlyel 5000 fölé nem nagyon kellett tekernem a gázt 5. és 6.ban is elvoltam )
tök jó fékek!
a magyar utakra nagyon jó a futómű
5 literes fogyasztás 2 személlyel (város, autóút max 7-8 ezres fordulatig), 5.5-6 liter autópályás "gyors tempónál" :)
Világítás este tűrhető (bár inkább közepes)
csak a kopó alkatrészeket kellett cserélgetnem, olajat se eszik-iszik
Kis negatívum is azé: :)
a váltója nem volt a helyzet magaslatán, csattog váltásnál az az első 2-3 fokozatban
a futómű sportos motorozásnál hagy kivetni valót maga után...
Kb ennyi.
Ja!
A használtmotorok.hu link sz@r, ugyanis az R6-os adatai kerültek bele, de a TCat adatai is vegyitve vannak benne :(, már irtam levelet, hogy javítsák az adatokat, de nem válaszoltak :((((
Üdv:
Buba
esetleg nézz el ide:
www.hasznaltmotorok.hu/tesztyamahayzf600.php
pá!