A gép karcmentes
Túlvan a 47000-es nagyszervizen - gyertya,olaj,szűrő,szelephézag(tuti volt), karbiszinkron,fagyálló csere stb.
Az elejével kapcsolatban: nem szivárgott semmi, de a nyárvégi motorozások alkalmával puhának éreztem az elejét, főleg keményebb fékezésekkor. Gondoltam egy olajcsere erre is ráférne...
Aztán kezdődött a horror. (rugó a min. méret alatt = csere)
A gyári (33 ft) helyett Wilbers progressziv lett (29ft) + álló és mozgó perselyek+ Öhlins 10W-s olaj.
Épp ma készült el. A beállítások még hátra vannak. Aztán hobbistaként pályára fel...
A fekete és a fém színű közt majd élőben döntenék ( amelyik megmarad jó lesz kulcstartónak akarom mondani tartaléknak)
Gomba ügyben megmértétek, hogy elég-e a 3 inches (ez nem csak esztétikai elem )
Lassan itt egy közös gurulás ideje ( ha jól látom kb 20-30 percre vagyunk egymástól )
Egyszer azt hallottam, hogy egy srác úgy csinált baromi jó felvételt, hogy egy kilós lisztre rögzítette a kamerát, és úgy az egészet a tankra!
Állítása szerint ez azért jó megoldás, mert a lisztescsomag viszonylag puha, így elnyeli a rezgéseket, ergó jó lesz a kép, ráadásul pont elég magas ahhoz, hogy a számlapokat és az utat is jól lehessen látni!
Egy ötlet merült fel... szeretnék onboard felvételt készíteni a cicussal. Ki mit ajánl. Ismerem a kamera álványokat, meg ilyen cuccokat. De okosba, mit lehetne kitalálni. Fényképezőt rögzítenék tankra valahogy... ötletek. Minden normális, abnormális ötlet jöhet!
Kovácsolt magnézium! Amúgy a tulaj egy 55 éves svájci úriember volt aki így akarta látni a mociját. Öhlins gátló, MRA plexi, Scorpion dob.Bár lehet, hogy akkorát zakózott vele, hogy le kellett fényezni. De ebbe nem akarok belegondolni. Most már úgy is mindegy.
igaza van chrisnek ne ránk hallgass próbáld fel ha minden faja akkor már csak rajtad áll hogy megveszed egyébként nem tudom mondtam-e de nekem a régi az nem prexport tehát nekem nincs bajom vele
ha rám hallgatsz azt csinálsz amit akarsz
Rég hallottam felőled! Mi újság? Motorozol? Mond azt, hogy csak szivárgott az olaj, és így ki kellett cserélni az egészet, s nem azt hogy még véletlenül is picit megnyomódott a gép...
Amúgy a rendeléssel kapcsolatban. Határidőn belül van, még lehet.
1 Kérdésem van... miért rendelsz crom és fekete lábtartót? Vagy majd cserélgeted? Az a lábtartó, csak a vezető lábtartója. Nem értem.
Kérdésedre a válasz. A 2 gomba közötti különbség az, hogy az egyik 3 inches a másik 4 inches extra méretű. Mi arra jutottunk, hogy elegendő lesz a 3 inches, mert a másik már nagyon kilógna.
Engem is érdekelnének az alábbi holmik:
1 db lábtartó:FP018-Chrome +1 db Lábtartó - SKU: FP018-black
Valaki tudja-e,hogy mi a különbség a SKU: FS013-Black és az SKU: FS012-Black között?
Továbbá érdekelne, hogy kinél kell megrendelni , fizetés módja stb.
Üdv: bmiki
Mellesleg a cat-em túl van egy komplett első teló felújításon.Szívesen megosztom a tapasztalataimat,ha érdekel valakit.
Először azt gondoltam, ha a boltban 178.000 ft volt, akkor olyan rossz nem lehet, hiszen, ennyi pénzért már vmi jobb nevő ruhát is simán lehet kapni! Ráadásul ismeretség révén pult alatt megkapnám 90.000 -ért.
nos az hogy rossz bőrruha nem létezik azért nem minden esetben igaz... vagyis hogy mondjam, nekem az előző bőrruci nagyon kényelmes meg minden de semmi szellőzése nincs így nyáron kegyetlenül bele lehet izzadni
jónak tűnik a ruci ha ennyiért van sztem megéri
egyébként igen comb részben nekem is nyúlós anyag van teljesen kényelmes. igazából mindenhol teljesen kényelmes.
a szobában, a konyhában, még a motoron is teljesen kényelmes
Hát... én úgy gondolom, hogy rossz bőrruha nem létezik. Csak rövidebb és hosszabb élettartamű.
Ezek után pénztárca függő, ki merre fele halad, és milyet vesz.
Ha neked ez tetszik, és elérhető áron van. Hajrá! És kíváncsian várom, hogy alakul a sorsa a ruhának.
A gép karcmentes
Túlvan a 47000-es nagyszervizen - gyertya,olaj,szűrő,szelephézag(tuti volt), karbiszinkron,fagyálló csere stb.
Az elejével kapcsolatban: nem szivárgott semmi, de a nyárvégi motorozások alkalmával puhának éreztem az elejét, főleg keményebb fékezésekkor. Gondoltam egy olajcsere erre is ráférne...
Aztán kezdődött a horror. (rugó a min. méret alatt = csere)
A gyári (33 ft) helyett Wilbers progressziv lett (29ft) + álló és mozgó perselyek+ Öhlins 10W-s olaj.
Épp ma készült el. A beállítások még hátra vannak. Aztán hobbistaként pályára fel...
A fekete és a fém színű közt majd élőben döntenék ( amelyik megmarad jó lesz kulcstartónak akarom mondani tartaléknak)
Gomba ügyben megmértétek, hogy elég-e a 3 inches (ez nem csak esztétikai elem )
Lassan itt egy közös gurulás ideje ( ha jól látom kb 20-30 percre vagyunk egymástól )
Üdv: bm