Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kedves kat tulajok sajnos ez a típus ilyen fröcsög folyik nem indul kattog a relé,a trabi is ilyen volt meg is szüntették a gyártását ennek ellenére még mindíg van egy két kamikáze aki küzd a típussal sajnos a típus lecsrélésén kívül más tanácsom nincsen
Mivel néha agymenésem van ezért ismét kitaláltam hogy szeretett gyilkos motoromat lecserélem egy Husabergre,náluk még rosszabb a helyzet ott gyakorlatilag a leszakadt a szelep és szétkurta a blokkot jellegű problémák a mindennaposak/90üzemóra,ezért ismét úgy döntöttem hogy megmaradok az én láncmentes gyilkosomnál és tovább röhögök a piti problémáitokon
PRóbáld meg kicserélni az aksit nekem is volt ilyen problémám az előző gépnél és az aksicsere megoldotta.
Sziasztok!
Nekem is volt hasonló problémám a géppel ugyan így ugrált a fordulatszám mérő 8000-ig és az üzemanyag szintjelző cseréje után megszűnt. A nem indulást nem lehet hogy üzemanyag hiány okozza? És nem lehet hogy a kerregő hang az üresen járó benzinszivattyúból jön? Ha az önindító teker akkor szerintem indulni kéne ha kap elég benzint.
Üdv.: Ermi
most akkor nem indul vagy nehezen indul? Ha egy relé beteg hangot ad akkor lehet beteg is ha lakik a környékeden másik cat-es akkor próbálj vele üzletelni egy cserét csak a próba kedvéért. ja meg nézd meg a service manualt hogy mit is jelent az a hibaüzenet
üdv a csapatnak ! nem indul a verda (aksi nincs lemerülve ; saruk megcsiszolva)az ülés alatt lévő relé, indításkor kerregő hangot ad .

u.i. gyújtáskor és menetközben is a fordulatszám mérőmutatója mindig a 8000-nél megáll és a valós fordulat között ugrál
Kivncsi vagyok a kepekre.
Mar itt is az elso keptol ramjott a turazasi vagy
Guen, Thunderace felnim van, az eredeti meg a garazsban. Azt olvastam egyszer, hogy a 120/180 parositasnak a legkedvezobb a geometriaja, szeremcsere errol hallhatott a regi tulaj is, mert en mar igy vettem a gepet, tehat a kulonbseget nem tudom, de igy teljesen jo.
Sat, most vagyok itthon, 27-n indulok vissza. Valahogy majd, ha idom is lesz ra, teszek fel kepeket, hogy merre jartam, mert hihetetlenek a fancia es az olasz utak. pl
az elso vhol az Alpokban, a masodik a monte-carloi kikotoben. Neztek is az emberek, hogy met csinalok, mert kabat a foldre, hasalas, moci becelzasa, idozito, futas majd foldre rogyas a motor elott, de evek ota terveztem, hogy ide elmegyek motorral es iszom egy kavet, meg csinalok egy kepet. Ittam is
A harmadik Provace-ban.
Hali! Nocsak nocsak milyen felni is van fent neked?
Mi van veled ?Visszaertel mar,vagy most vagy otthon?
Hello Guen!
Nekem 180-as PilotRoad2 van fent, epp a mult heten nyomtam le vele 3770 km-t. Nem csak a gumi, a felni is szelesebb.
Nem tudom, de az idom belsejében és a karcoknál a narancs látszik.
kb. mibe fáj új színre fújni az egész gépet és újramatricázni?
és kinek van ismerőse, aki a feléért megcsinálja?
Jo a szine!
Milyen volt az eredeti.gyanitom naranccsal vagy arannyal volt az alja
Szia! Nagyon szépen köszönöm a képeket ez már jobb mint ami nekem van a manual-ba. Az letöltött és inkább szervizre vonatkozik.
Dobtam egy képet az én vasamról. Jó és élénk a fórumotok.
Itt vannak a beallitasok.
Hali
Ugy emlekszem nemreg en felraktam kepet a beallitasokrol,De ha nem annyira surgos holnap felnyomom.Mostmar tentezek.Mert amit a cicahoz adtak user manualt abban benne van az osszes beallitas.Nekem minden alapon van.Aranylag sokat ketszemlyezek.Nekem fasza.
Nem lessz semmi gond ne parázzatok,egyszer halottam hogy aggodalmaink 70%alaptalan,én mindíg erre gondolok ha para van,és valóban így van kb tényleg ilyen arányban be is jött
Szemét vagy ám szegény embert még az ág is húzza ma beszéltem vele
Sajnos Chris Diplomás ugyhogy ő nem tudja neked megnézni a beállítást,de Frenkyt zaklathatod vele mert neki most mindeggy hova tekergeti rontani már ugysem tud a helyzeten
Köszi a választ, az utcai beállítást inkább túrásra értem, a két személy az egy külön dolog, bár biztos elég úgy is a rugó előfeszítésre tekerni. A manual-om angol, abból annyit látok, hogy a hátulja a 98-as modelnek csak 7 fokozatban állítható(nyomó fokozat a patronon), a többit még a sajátomon sem tudom hol áll.
Hali! Nem zavarsz
Sajna tudomásom szerint leírva nem nagyon van de akinek még gyári a beállítás mint mondjuk Chris vagy Frenky ők meg tudják neked nézni. Persze azért nem ártana tudni hogy milyen stílusban motorozol mert az hogy utcára jó beállítás elég sok fajta lehet van aki túrásan használja van aki eszetlenül nyírja mindenkinek más lehet a nagyon kényelmes. Nekem már el van tekergetve kicsit keményebbre a gyárinál meg az eleje le is van engedve pár mm-t hogy fordulékonyabb legyen a paripa(cica) ez nekem kényelmes beállítás de az a biztos ha gyárira állítod. Annál jobbat közútra szerintem nem kell keresni, hacsak tényleg nem használod szélsőségesen a gépet.
gyerekek kérdés: rajtam kívül a kint lévő cat-eken volt valakinek 160-nál szélesebb gumi fent?
Kösz a képet Guen tényleg majdnem elcsöppentem, qrva jó lett. Gyakrabban kéne ilyen pályázást beiktatni.
szerintem a 3. lett a legjobb kép azon nagyon látni mennyire is bünteted szegény technikát
Egy két fotó rólam is, néha próbáltam úgy lemardni(Christől,vagy akit éppen videóztam) hogy maradjon elég ideje a fotós srácnak lekapni tisztán engem párszor sikerült is ime