Nekem is eresztett a szimmering megvételkor. Én is azt mondtam az nem téma. Aztán mikor vittem cseréltetni, bejelentették, hogy el van görbülve az egész villaszár. És higgyétek el ezt baromira nem lehetett látni és érezni sem (csak kicsit nagy sebességű kanyarokban szitált egy picit az eleje) Azt mondták a szervizben, hogy így ne nagyon használjam, mert balesetveszélyes. Lényeg a lényeg az eresztő szimmering nekem 150.000 Ft-omba fájt, igaz munkadíjjal együtt!
Hat azert ne keseredj el nagyon,mert mindenki csak a hibakra hivta fel a figyelmedet.Nem jelenti azt hogy szar a gep csak ovatosnak kell lenni,ami minden mas tipusra is ervenyes.Ereszt a szimering?en is ugy vettem 1 ora alatt kicsereltek.Azota is fasza.Viszont szerintem csinosabb moci mint fazer vagy bandit.
A tarcsa furcsa.En ket hete csereltem,meg jo volt csak az egyik utott (meg lett feszegetve korabban)
A fem fekcso meg nem art ra
Ja és nem vagyok magas (176) és pályán nálam soha nem menne a motor, megjegyzem elsősorban nem is pont ilyen stílusú gépet nézegettem (inkább fazer, bandit, hornet esetle zr7), de ez valahogy megtetszett. Elsősorban munkába-járásra használnám, de feltétel, hogy ha úgy alakul akkor a párom hátul ne könyörögjön 50 km-enként megállásért.
Köszi mindenkinek a tanácsokat. Adatlapot kiegészítettem, eddig azt hiszem itt nem is írtam a fórumokba csak hirdettem dolgokat, nem is gondoltam rá, bocs.
Szóval az a helyzet, hogy igen, folyik a bal oldali teló, úgyhogy akkor ez nem túl jó jel ezek szerint, én crossmotorokhoz vagyok szokva, ott ez teljesen elfogadható dolog, könnyű orvosolni. Azt én is láttam, hogy csúszott a jobb oldalán, viszont a bal nem tűnt fel, de ha esetleg mégis megnézem még egyszer akkor jobban átnézem.
Egyébként írta valaki, hogy elégedetlen több ember a fékkel, esetleg ezért is cserélhetett az előző tulaj fém fékcsőre, ezt én nem éreztem negatívumnak. Azt a hirdető állítja, hogy új rajta a tárcsa én arra tippeltem, hogy inkább kímélve volt használva ezért nincs megkopva, de ez csak tipp. A z750-emen is 17e km után olyan volt a tárcsa és a betétek , mint az új. Viszont így már még jobban elgondolkodok, hogy így a szezon végén vegyek egy ilyen gépet, mert semmiképpen nem szeretnék egy vagyont rákölteni.
Egyébként egy kérdés annak aki írta, hogy voltak megnézni ezt a motort egy thundercat tulajjal, hogy mégis mire jutottak, érdemes vele foglalkozni? Azért az ár mégiscsak kedvező nem?
Zoli
Csatlakozva az előttem szólókhoz, mindenkinek igazat adok.
Főleg Guen barátunknak: utólag már én is okos vagyok az első villát jól vedd szemügyre, és az idomot is megéri lebontatni. Plusz látom oda van írva, hogy új az olaj is! Ezt mindenképp ellenőrizd jobb oldalon a kis ablakon látszik, hogy tiszta e vagy sem.
Az meg h 57 éves volt a tulaj, még nem jelenti azt h kímélve volt a motor. Én tudom, h én valóban kímélem, és nekem a gyári fékbovden is bőven elegendő....
Ráadásul ha ilyen nagyon szuper állapotban van és csak 31.000 km van benne, akkor nekem gyanúsan olcsó is. Névre írva 615.000, hát....
Mindenképp nézz meg több Cat-et ha tudsz. Legyen összehasonlítási alapod. ha más nem akkor beszélj meg egy talit vmelyik itteni fórumozóval, és nézd meg az ő motorjaikat. Ezt tapasztalatból mondom.
Én is úgy vettem a motorom, hogy szerelem volt első látásra. (szintén olaszból behozott motor volt jó áron) Minden szépet jót mondtak, aminek fele sem volt igaz. 1 év alatt - és ez komoly - 400.000 Ft-ot költöttem a mocira!
naja meg most lehet hogy csak a kép csak de az a fényezés elég szépnek tűnik nekem a fejidomon. Azért mégiscsak egy 11 éves motorról beszélünk. Az nem létezik hogy egy 11 éves motoron szép a fényezés. Ha használva van az bizony kopik. Ha túl szép a fényezés az bizony újra lett fújva alighanem. Na meg most nézem hogy fém fékcső van rajta. Öreg papinak nem kell jobb fék mint a gyári, ha meg ilyen van rajta akkor azt nem kímélték ergo még inkább valószínű hogy vagy a km szám nem valós vagy le lett robbantva az eleje és azért van új tárcsa
hi!
Kezdésnek adatlapod töltsd ki. Ez kb olyan mintha bemutatkoznál...
Nos külföldön használják a motort. A 31ezer km szintem biztos hogy nem valós. Inkább a duplájára tippelek. Ha új a tárcsa abban a mociban biztos is hogy több mint 31ezer van mert az enyémben óra szerint van 52 és most kezd el meghalni a tárcsa és mivel az enyém is külföldről behozott még ez a km szám sem biztos. Szóval ha új tárcsa van akkor vagy lerobbantották az elejét és elgörbültek a régiek vagy messze messze több km van benne mint amit az óra mutat. Ha meghagytak pár csúszás nyomot akkor lehet hogy azért hogy vmi nagyot elfedjenek ha komolyan érdekel akkor nyugodtan szedesd le az oldal idomot kb 5 csavar fogja. Ha nem gyári akkor biztos hogy nagyobb volt a bukta mint amit bevallanak. Telókat nézd meg nem engedi-e az olajat. Nem típus hiba de buktára utalhat az is és sokba kerül Phoenx tudna róla mesélni. Kormány ütközőket szintén nézd meg nincsennek-e beverődve. Lámpán is lehet látni hogy gyári vagy nem...
Egyébként kérdésedre válaszolva simán lehet vele két személlyel túrázni, elég kényelmes utasnak is neked is. Fogyasztása ésszerű használat mellett 5 liter körül van alá is lehet menni én már hoztam ki belőle 4,2/100-at. Különösebb típus hiba az itt fórumozók körében nem jött ki tudomásom szerint. Páran a fékkel nem vagyunk megelégedve. Valamint az akksi saru lelazulhat és akkor a fordulatszámmérő fel le ugrál indításkor. Vagy el se indul hiába van gyújtás.
én elmentem megnézni azt a motort mert én is nagyobbat szeretnék!spedee vel voltam hátt nem olyan tökéletes amilyennek látszik a jobb oldalával 2x csúsztak látszik is rajt a hüttőt benyomta az idom!de a bal oldalával is csúsztak.de nézd meg én azt mondom
GYonyoru szine van
Jol nez ki a kepek alapjan.Szerintem kenyelemre nincs panasz.En direkt ket szemelyre vettem.Hatul sincs panasz,pedig mar ket csajom is ult ott eleg sokat.Haver f-es cbr utan is azt ,mondta joval kenyelmesebb,foleg utas szamara.
Hát a kép alapján még jó is lehet..........Nekem ugyan fenntartásaim vannak a behozott gépekkel,de te tudod....Kérdezd+ Guent v Spedeet.....Széles utat és gumifákat......Várunk a csapatba
Helló Mindenki !Kedves druszám:1 töltsél ki adatlapot! A moci jó választás,ha nem vagy túl magas és nem vagy vad pályanap látogató.Szerintem egy igazi öszvérgép,kategóriájában az egyik legkényelmesebb.KM?UI vegyél kéket!
Sziasztok!
Kéne nekem egy kis segítség motorvásárlás ügyben... Tavaly volt egy z750-es kawám, de azt még tavaly novemberben eladtam. Most jött rám megint, hogy kéne vegyek valami mocit (persze lassan vége a szezonnak, de hát én már csak ilyen vagyok) Szóval nézegettem a motorokat, inkább túra-jellegű gépet kerestem volna (inkább fejidomosat mert nekem hiányzott a z-ről a szélvédelem) amikor is belebotlottam ebbe: http://www.hasznaltauto.hu/3183313_yamaha_yzf_1998
Köz
el van, meg is néztem élőben, egész jó állapotúnak tűnik, tényleg stimmelnek a hirdetésben szereplő dolgok, bár én inkább arra tippelnék, hogy a tárcsák még a gyáriak csak kímélve használták a motort és ezért nincs szétkopva (valami 56 éves fickóé volt forgalmi szerint új kora óta). Egy pici csúszásnyom van a jobb oldalán, de egyáltalán nem vészes. Szóval az lenne a kérdésem hozzátok, hogy mennyire alkalmas(kényelmes) ez a moci mindennapos munkába-járásra (35-35 km), néha kétszemélyes túrázáshoz? Illetve természetesen ha úgy döntök, hogy esetleg megveszem mik azok az esetleges típus-hibák amikre oda kell figyelni a vásárlásnál, ha van ilyen egyáltalán?
Igazabol a dragasagom majdhogynem magatol kanyarodik
de igazabol szinte mindig ha el nem felejtem tudatosan ellenkormanyzok.Miota kiolvastam a motorozas felsofokon cimu konyvet (ami szerintem jo) probalok odafigyelni dolgokra hogy kesobb rutinszeruen menjenek,foleg veszhelyzetre gondolok.Viszont balra nem erzem olyan jol.Persze tudom az agyfelteke.Itt arra jo a korforgalom.Masik irany.Lenyomom labtartoig,de a terdem messze van.Ha probalok beleulni akkor meg ugy erzem nem en iranyitom a motort.De majd gyakorlok.
Nem sok lehetosege volt a fotosnak.Rossz helyen volt a nap Majd legkozelebb maskor megyunk.Tudom hogy meg messze van a jotol,de nem sok hely meg lehetoseg van a gyakorlasra de lesz ez majd jobb is
tökösöm azért nem írtam árat mert minden nap változik az árfolyam...
de mutatok egy jó kis trükköt.
megnyitod a guglit(ha firefoxot használsz akkor elég a jobb felső sarokban lévő keresőbe) beírod hogy XXX(pénzösszeg)gbp to huf
és már át is váltja neked. ugyanezzel a módszerrel válthatsz szinte bármit bármire. pl: 28bgp to huf nyomsz egy entert és lám ott is az eredmény de megy ez 24usd to huf vagy 100gbp to usd
na így váltok én is használja mindenki egészsgéégel
A tarcsa furcsa.En ket hete csereltem,meg jo volt csak az egyik utott (meg lett feszegetve korabban)
A fem fekcso meg nem art ra
Szóval az a helyzet, hogy igen, folyik a bal oldali teló, úgyhogy akkor ez nem túl jó jel ezek szerint, én crossmotorokhoz vagyok szokva, ott ez teljesen elfogadható dolog, könnyű orvosolni. Azt én is láttam, hogy csúszott a jobb oldalán, viszont a bal nem tűnt fel, de ha esetleg mégis megnézem még egyszer akkor jobban átnézem.
Egyébként írta valaki, hogy elégedetlen több ember a fékkel, esetleg ezért is cserélhetett az előző tulaj fém fékcsőre, ezt én nem éreztem negatívumnak. Azt a hirdető állítja, hogy új rajta a tárcsa én arra tippeltem, hogy inkább kímélve volt használva ezért nincs megkopva, de ez csak tipp. A z750-emen is 17e km után olyan volt a tárcsa és a betétek , mint az új. Viszont így már még jobban elgondolkodok, hogy így a szezon végén vegyek egy ilyen gépet, mert semmiképpen nem szeretnék egy vagyont rákölteni.
Egyébként egy kérdés annak aki írta, hogy voltak megnézni ezt a motort egy thundercat tulajjal, hogy mégis mire jutottak, érdemes vele foglalkozni? Azért az ár mégiscsak kedvező nem?
Zoli
Itt vagyok ám én is!
Csatlakozva az előttem szólókhoz, mindenkinek igazat adok.
Főleg Guen barátunknak: utólag már én is okos vagyok az első villát jól vedd szemügyre, és az idomot is megéri lebontatni. Plusz látom oda van írva, hogy új az olaj is! Ezt mindenképp ellenőrizd jobb oldalon a kis ablakon látszik, hogy tiszta e vagy sem.
Az meg h 57 éves volt a tulaj, még nem jelenti azt h kímélve volt a motor. Én tudom, h én valóban kímélem, és nekem a gyári fékbovden is bőven elegendő....
Ráadásul ha ilyen nagyon szuper állapotban van és csak 31.000 km van benne, akkor nekem gyanúsan olcsó is. Névre írva 615.000, hát....
Mindenképp nézz meg több Cat-et ha tudsz. Legyen összehasonlítási alapod. ha más nem akkor beszélj meg egy talit vmelyik itteni fórumozóval, és nézd meg az ő motorjaikat. Ezt tapasztalatból mondom.
Én is úgy vettem a motorom, hogy szerelem volt első látásra. (szintén olaszból behozott motor volt jó áron) Minden szépet jót mondtak, aminek fele sem volt igaz. 1 év alatt - és ez komoly - 400.000 Ft-ot költöttem a mocira!
Most viszont tökéletes, olyan , mint az új!
Kezdésnek adatlapod töltsd ki. Ez kb olyan mintha bemutatkoznál...
Nos külföldön használják a motort. A 31ezer km szintem biztos hogy nem valós. Inkább a duplájára tippelek. Ha új a tárcsa abban a mociban biztos is hogy több mint 31ezer van mert az enyémben óra szerint van 52 és most kezd el meghalni a tárcsa és mivel az enyém is külföldről behozott még ez a km szám sem biztos. Szóval ha új tárcsa van akkor vagy lerobbantották az elejét és elgörbültek a régiek vagy messze messze több km van benne mint amit az óra mutat. Ha meghagytak pár csúszás nyomot akkor lehet hogy azért hogy vmi nagyot elfedjenek ha komolyan érdekel akkor nyugodtan szedesd le az oldal idomot kb 5 csavar fogja. Ha nem gyári akkor biztos hogy nagyobb volt a bukta mint amit bevallanak. Telókat nézd meg nem engedi-e az olajat. Nem típus hiba de buktára utalhat az is és sokba kerül Phoenx tudna róla mesélni. Kormány ütközőket szintén nézd meg nincsennek-e beverődve. Lámpán is lehet látni hogy gyári vagy nem...
Egyébként kérdésedre válaszolva simán lehet vele két személlyel túrázni, elég kényelmes utasnak is neked is. Fogyasztása ésszerű használat mellett 5 liter körül van alá is lehet menni én már hoztam ki belőle 4,2/100-at. Különösebb típus hiba az itt fórumozók körében nem jött ki tudomásom szerint. Páran a fékkel nem vagyunk megelégedve. Valamint az akksi saru lelazulhat és akkor a fordulatszámmérő fel le ugrál indításkor. Vagy el se indul hiába van gyújtás.
Jol nez ki a kepek alapjan.Szerintem kenyelemre nincs panasz.En direkt ket szemelyre vettem.Hatul sincs panasz,pedig mar ket csajom is ult ott eleg sokat.Haver f-es cbr utan is azt ,mondta joval kenyelmesebb,foleg utas szamara.
Kéne nekem egy kis segítség motorvásárlás ügyben... Tavaly volt egy z750-es kawám, de azt még tavaly novemberben eladtam. Most jött rám megint, hogy kéne vegyek valami mocit (persze lassan vége a szezonnak, de hát én már csak ilyen vagyok) Szóval nézegettem a motorokat, inkább túra-jellegű gépet kerestem volna (inkább fejidomosat mert nekem hiányzott a z-ről a szélvédelem) amikor is belebotlottam ebbe: http://www.hasznaltauto.hu/3183313_yamaha_yzf_1998
Köz
el van, meg is néztem élőben, egész jó állapotúnak tűnik, tényleg stimmelnek a hirdetésben szereplő dolgok, bár én inkább arra tippelnék, hogy a tárcsák még a gyáriak csak kímélve használták a motort és ezért nincs szétkopva (valami 56 éves fickóé volt forgalmi szerint új kora óta). Egy pici csúszásnyom van a jobb oldalán, de egyáltalán nem vészes. Szóval az lenne a kérdésem hozzátok, hogy mennyire alkalmas(kényelmes) ez a moci mindennapos munkába-járásra (35-35 km), néha kétszemélyes túrázáshoz? Illetve természetesen ha úgy döntök, hogy esetleg megveszem mik azok az esetleges típus-hibák amikre oda kell figyelni a vásárlásnál, ha van ilyen egyáltalán?
Köszi: Zoli
de igazabol szinte mindig ha el nem felejtem tudatosan ellenkormanyzok.Miota kiolvastam a motorozas felsofokon cimu konyvet (ami szerintem jo) probalok odafigyelni dolgokra hogy kesobb rutinszeruen menjenek,foleg veszhelyzetre gondolok.Viszont balra nem erzem olyan jol.Persze tudom az agyfelteke.Itt arra jo a korforgalom.Masik irany.Lenyomom labtartoig,de a terdem messze van.Ha probalok beleulni akkor meg ugy erzem nem en iranyitom a motort.De majd gyakorlok.
28 ezer!
de mutatok egy jó kis trükköt.
megnyitod a guglit(ha firefoxot használsz akkor elég a jobb felső sarokban lévő keresőbe) beírod hogy XXX(pénzösszeg)gbp to huf
és már át is váltja neked. ugyanezzel a módszerrel válthatsz szinte bármit bármire. pl: 28bgp to huf nyomsz egy entert és lám ott is az eredmény de megy ez 24usd to huf vagy 100gbp to usd
na így váltok én is használja mindenki egészsgéégel