Spidiii úgy néz ki megyünk! De valszeg kb 2 fele leszünk azon a részen... Mecsek! Holnap délelőtt felhívlak a pontosítás végett! Ti hogy tervezitek a dolgot. Írd le reggel elolvasom, aztán telón értekezünk!
Sziasztok! Na, bejárattam a motoromat. Most már lehet bátrabban használni. Még mondja valaki, hogy nem jó motor! 50-est raktam bele, de szerelőt egyszer látott mikor a léptető villa törött el. Még a vezérműlánc is eredeti. Remélem, megtartja jó szokását. .
...este eldől megyek e vagy sem... majd rádcsörgök telón hogy mi lesz. ha nem híílak akkor nemmegyek. De ha megyek akkor max délután.
____________
Gondolom elég sokan megkaptátok a mailt az újabb Kőrősring-i halálesetről. Nos haverral kimentünk tegnap megnéztük... még minden nyom friss. Nos a felvezető ínyújtott balos ív közepén kb 20 métert féknyom (hátsó-satú) majd balra eldobta a vasat és onnantól a gépet a szalagkorlát a srácot meg a kb 10 méter mélyen fekvő beton árok fogta meg. Istvánnak hívták. Próbáltuk megérteni miért történhetett, de az az ív belátható így hírtelen fékezésre semmiképp sem volt szüksége, maxium ha besokalt, de akkor meg miért satuzott a hátsó fékkel... meg kanyarban melyikünk fékez hátsó fékkel... szerintem sajnos a rutin hiánya megbosszulta magát, de akkor miért ment oda és miért ment úgy ahogy. Nem tudom lehet más ok volt, nem tudom. Egy tuti, egy utcai harcossal már kevesebben vagyunk sajnos. És őszinte részvétem a családnak!
Ja hallotam én is,de az már csak egy nyavajás utánzat lessz,én mint ős trabant -Wartburg klubbos,tudom hogy volt trabant de-lux változat is,Bőrülés,csomagtartó,fehér tető,vonóhorog,és kifelé billenthető hátsó ablak is.
Tudjátok ezeknek a mai dolgoknak az a nagy redvás bajuk hogy semmis stílusuk nincsen,ha beülsz egy opelba ugyanaz a műanyag szar fogad mint egy peugeot-ba stb..régen beültél egy golf-ba és tudtad hogy miben ülsz,minden autó más és más volt.
Bár a motorokon még azért fellelhetőek a sajátos stílusjegyek azok is egyre inkább kezdenek masszásodni.
Helló Mindenki!Kicsit letűntem,de nem örökre.Üdvözlöm az új arcokat A régiek közül csak azokat,akik a véremet szíták igaz Te rőzsebajszú ördög bütyök + az a másik majom is az a lánc nélküki...
Szia Kékvillám!
Mielőtt kicserélnéd a relét győződj meg egy pár dologról. Nézd meg hogy a reléhez meg érkezik-e a 12v. Ha minden igaz akkor négy szál vezeték megy a reléhez, kettő vékony és kettő vastagabb. A két vékony szálon történik a relé vezérlése az egyik test a másik 12v ha nyomod az indító gombot. Ha meg van a 12v ellenőrizd le a testet is, ha mindkettő jó akkor jöhet a relé csere. Egyébként a két vastagot összezárva az indító motornak mennie kell.
Satillus!
Köszönöm szépen az elismerő szavakat bevallom jól esnek.
Üdv.: Ermi
ermi ezzel a megoldással csak egy gond van (környezetemben nincs olyan motoros ismerösöm ,akitől kölcsönbe kérhetném az aksit hogy teszteljek)viszont az aksi tökéletes jelei " világítás ; duda; és a legföbb jel az irányjelző ami maximális jelét adja hogy az aksi erős " viszont marad a relé csere
____________
Gondolom elég sokan megkaptátok a mailt az újabb Kőrősring-i halálesetről. Nos haverral kimentünk tegnap megnéztük... még minden nyom friss. Nos a felvezető ínyújtott balos ív közepén kb 20 métert féknyom (hátsó-satú) majd balra eldobta a vasat és onnantól a gépet a szalagkorlát a srácot meg a kb 10 méter mélyen fekvő beton árok fogta meg. Istvánnak hívták. Próbáltuk megérteni miért történhetett, de az az ív belátható így hírtelen fékezésre semmiképp sem volt szüksége, maxium ha besokalt, de akkor meg miért satuzott a hátsó fékkel... meg kanyarban melyikünk fékez hátsó fékkel... szerintem sajnos a rutin hiánya megbosszulta magát, de akkor miért ment oda és miért ment úgy ahogy. Nem tudom lehet más ok volt, nem tudom. Egy tuti, egy utcai harcossal már kevesebben vagyunk sajnos. És őszinte részvétem a családnak!
a hátsó gumim eléggé odavan, meg hát hívogat a főőőd...
Majd
Tudjátok ezeknek a mai dolgoknak az a nagy redvás bajuk hogy semmis stílusuk nincsen,ha beülsz egy opelba ugyanaz a műanyag szar fogad mint egy peugeot-ba stb..régen beültél egy golf-ba és tudtad hogy miben ülsz,minden autó más és más volt.
Bár a motorokon még azért fellelhetőek a sajátos stílusjegyek azok is egyre inkább kezdenek masszásodni.
Mielőtt kicserélnéd a relét győződj meg egy pár dologról. Nézd meg hogy a reléhez meg érkezik-e a 12v. Ha minden igaz akkor négy szál vezeték megy a reléhez, kettő vékony és kettő vastagabb. A két vékony szálon történik a relé vezérlése az egyik test a másik 12v ha nyomod az indító gombot. Ha meg van a 12v ellenőrizd le a testet is, ha mindkettő jó akkor jöhet a relé csere. Egyébként a két vastagot összezárva az indító motornak mennie kell.
Satillus!
Köszönöm szépen az elismerő szavakat bevallom jól esnek.
Üdv.: Ermi
Próbáld meg másik akkumulátorral rásegíteni, ha így sem indul akkor keress egy villamosság szerelőt.
Üdv.: Ermi
Probalom az oreg vasat fiatalos allapotban tartani.Nem mindenkinek jutott fjr
Szomoru hirem van.Ujra gyartjak a trabantot.Igaz mar elektromos hajtassal.Bar meg nem nem neztem utanna a hirnek.Annyira azert nem erdekelt.