Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ne érts félre én itt nem eladni akarom azt a motort. A srác a mi házunk előtt tologatás közben borította magára úgy hogy nekünk kellett leszedni róla .
Ha nekem nem hiszel,kérdezd +Daprát
Helló mindenki!Mi ez itt a kupec oldal?Nekem van két lapos elemem 1973-ból alig használt nem kell valakinek? A fazer biztos jó moci,de a cica 1 másik kávéház!Ne kevejük a szezon a f@szommal.. Druszám ne bénázzmán nézzél ki 1 jó cicát oszt vedd meg,de ne nyavajogj itt, mint egy csaj
Két perccel megelőztél, pont ezt írtam most én is, hogy nem érzem a meglátni és megszeretni dolgot egyenlőre.
Hát én a fazer alatt a régire gondoltam nem az fz6-ra, szerintem azt a 2005-öst nem adja olyan olcsón, mint amennyi nekem most lenne rá.
Aztán lehet most tényleg elhessegetem a motorozást idénre aztán ha úgy alakulnak a dolgaim talán jövőre akár több pénzt is számhatok rá és akkor tényleg egy olyat veszek amibe első látásra beleszeretek. Az a baj, hogy én eddig mindig olyan motort vettem meg amit amikor megláttam egyből tudtam, hogy ez kell nekem, de most ezt nem érzem 100%-osan ezzel a thundercattel és igazából a gsxf-el sem (megjegyzem arról olyan profi fotókat kaptam, mint még soha egyetlen motorról sem, nagyok, élesek, minden oldalról, kerekekről stb. és ez nagyon szimpatikus volt, látszik, hogy semmit nem akar rejtegetni).
Ja, és KÉK
He-He...
Amikor én kerestem motort 277 álló-helyben oldalra dőltel találkoztam
A Yamahát viszont meglátni és megszeretni alapján választottam
Az az egy féktárcsa csere bőven belefért.
És szép és jó
A fazer ezer biztos tuti gép bár én a kis testvérrel mentem haver vette és én hoztam haza neki szerintem az ülése keményebb mint a cat-é viszont elég egyenesen lehet rajta ülni. Szélvédelem kb mint a cat-en Amit haver vett az egy 2005-ös példány és éppen eladó. Ha gondolod utána érdeklődöm mivel nem tudja fizetni a részleteket. Amikor megvette még a gyári gumi volt rajta neki dőlt már el a motor de csak álló helyben tologatás közben .
Valami atbaszas tortent.Valaki belepet Elbandi-kent is irkal ide.Mik meg nem tortennek.
bigrip83 néztem a motorodat, de ugye első körben ezt a pécs mellettit járom körbe, mert ez itt van közel és mint mondtam nekem nem tűnt rossznak (ja és mivel elhoztuk a 250-es kawát ezért 590-et mondott rá névre írva és azért az elég jónak tűnt)
Guenbaba amiket írtál azzal én is tisztában vagyok, mondjuk a nyomvályús kóválygást nem tudtam, de amiket írtál előnynek azok számítanak nekem elsősorban, nem vezetek sportosan, nem akarom a lábtartót karcolni, viszont szeretem ha nyomatékból megy a gép. Na valahogy így kezdtem tavaly is, próbáltam cat-et, gsxf 600-at, 750-et majd fazert és aztán a z750-et és az magával sodort, mert olyan fasza erős-nyomatékos motorja volt. Aztán használat közben rájöttem, hogy igazából az erejének a felét se használom és, hogy jobb lenne egy kicsit több szélvédelem, egy kicsit több kényelem az utasnak... Sajnos vásárlás előtt nincs lehetőség hosszan próbálni mindenféle motort, úgyhogy marad az éles próba, aztán ha mégse tetszik akkor csere.
Szívesen olvasom a tapasztalatokat, mert ugye ez alapján alakul ki bennem egy kép az egyes típuokról. Ha sok pénzem lenne akkor tuti egy fazer 1000-et vennék, de azok még most is elég húzósak árban sajnos.
Basszus El be van baszva
Ilyen kommentet még nem írt mióta ide ette a fene kis társaságunkba .
Hali mindenkinek
Zoli:csak tréfáltam a cat picsa jó gép,brutál kényelmes,még az én puhos seggemnek is,elég sportossan lehet vele menni,és úgy is néz ki,ha eléggé visszváltasz majdnem úgy megy mint az enyém,ahoz képest elég nyomatékos is,ha műszakilag találsz jót mindennkép a legjobb választás
A Gsxf-et felejdsd el,az egy tohonya nehéz dög,rábaszás lenne a vége.
Azért azt egy kicsit gondold még át. Gsxf nem egy rossz gép, de sokkal öregebb koncepció mint a cat. Kezdve a lég-olajhűtéses blokkal, az igen korszerűtlen, és erősen alulméretezett első futóművel valamint az igen nagy(~250kg teletankoltan) tömeggel. Vannak persze előnyei mint az igen nyomatékos motor, középállvány, kényelmes üléspozíció még az utasnak is. Egészen jól pakolható fogyasztása baráti(~5l).
Ellenben a hideg indítás nevetséges tud lenni, nagyon sokáig kell rajta hagyni a szivatót és addig amig rajta van nem is hajlandó venni a fordulatot mindig belefullad. Gyári kipuff nagyon halk(és korán leér) azt érdemes lecserélni. Gyári gumijait is érdemes lecserélni ha kicsit sportosabban szeretnél közlekedni. Ja igen arra készülj fel hogy ha ilyet veszel akkor a nyomvályús utak a legrosszabb rémálmaid lesznek. A motor szinte irányíthatatlan rajta. Ezek saját és bátyám tapasztalatai. Ő lassan 5 éve hajt egy ilyet. Újonnan vette, meghibásodás azóta nem volt a motoron a kopó alkatrészeken kívül mást nem kellett cseréni.
Bzoli.. miért nem nézed meg az én motorom..Nem azért, hogy fényezzem, vagy mindenképpen el akarjam adni.. De az enyém motorikusan kifogástalan állapotba van.. Én az enyémet nyugodt szívvel ajánlom bárkinek mert egy rakat pénz költöttem a javítására.. És én nem bügyköltem.. (nem értek hozzá),, csak szakszervíz..És nem drágába adom..
Nem cbr, hanem egy szinte új állapotú 750-es gsxf. De semmi sem biztos, mindenesetre azon az utolsó csavarig minden gyári és hibátlan. Még mindíg jár az agyam, hogy most már nem éri meg erre az 1-2 hónapra venni motort, a másik felem meg nagyon motorozna. De a cat-et mindenképpen megnézem mégegyszer, mert azért az mégis valahogy komolyabb gép. De tény, hogy az én feltételeimnek a suzuki is tökéletesen megfelelne.
ha cbr 600 f-en gondolkozol..jo gepek,de ott sem fogsz hibatlant talalni.Haver peldaul akkorat szivott 2eve egy cbrrel hogy rengeteget kellett ra koltenie.Minden motor mas.Neki is most catje van.Elotte gsxrje volt.Azt mondta ez a motor volt eddig a legjobb valasztas.Foleg a gsxr utan (kenyelem miatt)
Nem menekültem még el csak nem rohantam megvenni azt a gépet. Bár tény, hogy most kicsit elcsábított egy másik motor is, ami tényleg nem ebbe a topikba való. Szóval tudomásul veszem, hogy egy ilyen idős gép nem hibátlan, de nagyon nem szeretnék mellényúlni. Elméletileg megyek majd mégegyszer a sráchoz aki árulja, mert a sógornőm viszont vett nála egy zzr250-et és ha kész lesznek a papírok akkor nekem kell hazavinni, mert ő most fog menni jogsira. Ha mindent korrektül intéz akkor mégegyszer átnézem (bár ha a teló netán görbe lenne azt nem hiszem, hogy én meg tudom állapítani) megnézem a hűtőt amit említett itt valaki, hogy görbe meg ilyesmik. Persze ha addig nem adja el. Na meg egyszer ki is szeretném próbálni.
Igazából tavaly néztem már egy ilyen gépet, de az akkor dadogott, nem vette a fordulatot stb. úgyhogy nem is értettem, hogy lehet így odacsalni egy vevőjelöltet....
üdv mindenkinek! Ha esetleg valakinek lenne gyári jobb első irányjelzője fölösben, az gondoljon rám, megvenném.
olyan fórumozós kedvembe vagyok itt van pár kép
kurva jó rendszámod van:D tényleg szép gép adatlapomon meglesheted az enyémet is szép piros
castrol R1 es ful szintetikus olajat raktam bele bamba voltam túlöntöttem ablak tetejéig gondoltam nagy baj nem lehet belőle max megeszi a felesleget... 4500 km után még mindig ugyanott van, nekem nem eszi mondjuk havonta max 2x megy a mutató 180 felé meg eccer mentem vele 250 et haver gixerje ott volt mellettem végig :) kivcsi voltunk az órákra h mennyit csalnak
Biztos is, hogy ez egy fasza moci.

Én egyszerűen csak belehúztam a szarba. Ennyi.
Legközelebb nem fogok sajnálni 10-15.000 Ft-ot, hogy megvétel előtt elvigyem a szervizbe átnézetni. Persze utólag okos az ember.

Lényeg, hogy most már nagyon egyben van a gép, és jobb, mint újkorában.

ui.: Tegnap megint leszólítottak a benzinkútnál, hogy milyen szép a moci. A tag nem akarta elhinni, hogy januárban múlt 11 éves...
A fullszintetikus olajból eszik ha nagyon húzod neki. Vagy is nekem ette rendesen. Akkoriban sokat jártam Szombathelyre és az autópályás állandó 200+ megvolt a hatása. Amúgy semmilyen hibája nem volt.
már én is hozzászólok a hibalistához.... nem tudom nektek milyen a cat-etek tavasszal vettem 8000 km-t sikerült beltekernem azóta 36.000 km nél jár németből behozott /gyári tárcsák/ . kopóalkatrészeket cseréltem csak a 8000 km alatt fékbetét gumi olaj fékfolyadék légszűrő gyertya.... 1000 km el ezelőtt volt karbiszinkron szelephézag a motor gyönyörűen szól át votl nézve vez. láncra mondta Máté(szerelő) h olyan 60% os. szimeringek egyáltalán nem eresztenek, olajat nem eszik és egy olajcsepp sincs a blokján, jobb oldalára eldőlt német gazdájánál, apró karcos kicsit. 12 ("97) éves motor gyári festéssel. mondjuk sose pályáztam és 120-130 al járok vele.
és sajna lehet el kell adnom ha megszűnik a melóm

ui: jah és a fémfék lex a kövi kiadásom... mert a gyári nekem nagyon nyullós
üdv Mindenkinek!
épp folyamatban van egy TC beszerzése nálam, ami azért került most várakozó státuszba, mert Bp-en a XI. kerületben a Móricz Zs. körtér környékén lakom és nem tudom hol tárolni, ugyanis a körfolyosós ház udvarára nem tudom betolni a mocit
szívesen társulnék motorosokhoz XI. kerületi garázsba, ha esetleg valakinél még van egy beállónyi hely a környéken
amíg az elhelyezés nem megoldott, addig sajnos a bringámat kell hajtanom