Helló mindenki!Örülök El,h ilyen jó véleménnyel vagy a cicákról Arról pofázz inkább,ha eladtad volna azt a rocskát ami a motorod és lenne 1 jó kis drz-d,melyik fórumba irkálhatnál? Meg mondom a Fedél Nélkül című napilapban a csöves vagyok rovatba Te majom......
Most kinek magyarázzátok hogy a tanderket jó motor?mert szegény srác aki garázdálkodott a gondolattal hogy vesz egy ilyet már rég elmenekült a CBR600f topikba,ugyanis ilyen változatos hibalistát a trabant-wartburg klub homlapján nem tapasztalni
Mindeggy én szeretlek titeket,és eljárok veletek hogy legyen egy megbizható motor is a csapatban ha segítségért kell menni
jah ma fel lett feszítve újból a bt021. mentem vele 3 kanyart csak hogy ne legyen már rajta az a csúnya rész ahol még nem volt használva . végül is így hogy nem terheltem agyonra elég elfogadható a tapadás és jóval könnyebb irányítani mint az atom mód lekockult d208rr-t. igaz annak két napja megadtam a kegyelemdöfést egy 300km autópályával . előre keresek egy power race-t vagy one-t
aztán meglátom úgy milyen lesz ha nem életveszély a hátulja marad így.
fotós gyakorolja a svenkelést akkor sokkal jobb képeket készíthet . én most gyakoroltam már az első próbálkozásaim is elfogadhatóak lettek. igaz csak autókon tudtam gyakorolni. A kép csak egy példa mivel sajnos az autópályához mentem ki gyakorolni és nem tudtam közelebb menni, de már itt is látni mennyivel több dinamikát sugároz a kép mint egy rövid záridős kép ahol teljesen megfagy a mozgás.
Köszi a tanácsokat... ígyekszem megfogadni. csak egy bibi volt, tele volt szórva kaviccsal az út. Amennyire lehetett letakarítottuk, de hát teligázzal nem igen lehetett nyugodtan beesni a kanyarba. Majd máshol...máskor...
Nekem is csak a kopo eszkozok csereje volt.OK volt benne egy szimering,de azt is szamolom annak.3 eve van nalam.Meg gyertyasere nem volt.Evenete olaj,szuro.Lancot beteteket csereltem.Extrakra koltottem,de nem veszesen sokat.Talan lassan levegoszuro csere kell.
Én is csak fékbetét cseréltem eddig,meg El végrehajtotta az összes buzulásomat , amúgy 22ezernél járok. Villám neked könnyű,most is egy lány használja a mocid
Igen csak meglepödtem hogy , mennyit költöttek még a gillékre azok után hogy megvettétek Nekem az idei évre (4db gyertya; teljes fékpofa garnitura;karbiszinkron állítás ) 24000 km -nél jaa és a lánc eredeti (spanolás volt csak)
nem tom srácok én 900ért vettem a gépet, névre írva. kezdésnek beleszaladtam egy hengerfej tömítés cserébe. azon kívül vettem rá pár dolgot hogy kicsit egyedibb legyen a gép. (plekó, bukógomba, lábtartó, kipuff) de ezeket nem számolom költségnek, mert ezek nélkül ugyanúgy jól működne. szóval meghibásodás miatt akkor amikor megvettem kifizettem 65 ezer forintot amiben benne volt a hengerfejtömítés csere szelepállítás és karbiszinkron. valamint a blokk átvizsgálása. ezt a pénzt levertem a srácon akitől vettem. mivel azt mondta hogy a motor üzemképes és ugye nem volt az.
nekem ez 10 ezer forintomba fájt. Azóta semmi gondom nem volt a motorral. Vettem rá láncszettet(mentem vele 13ezer km.t), gyertyát bele, légszűrőt(azzal speciel átbasztak ), fékbetétet, meg még egy két csip csup dolgot de a motornak semmi baja. pedig az enyémben már óra szerint is van 53 ezer km. és biztos vagyok benne hogy még ez sem valós.
A motor buktás volt amit tudtam, az idomok kicsit furán állnak na de ki nem szarja le? Nem vitrin motort vettem hanem egy motort ami mindenre jó. Aláztam vele az eringen 1000es sportmotort újat meg 600ast is, arra is jó volt. Mentem vele egy nap 800km-t arra is jó volt. Aki motorozott már velem az tudhatja hogy nem kímélem a gépet. 1-2 óra mátrázás alkalmával 7-12 ezer között jár a motor. Bírja, aki még így se nyírja és mégis javítgatni kell azt bizony sztem csúnyán átverték amikor megvette.
még a felső tested kicsit rakhatod kijjebb azzal is lehúzva a gépet. könyöked meg ne legyen befelé hanem az is a kanyar felé legyen. Bmiki majd elmondja miért is lényeges ez
Igen. még mindig árulom.. Viszont igen is.. lehet jó állapotba találni motort 11 évesen is.
Az enyém ilyen. No nem azért fényezem mert el akarom adni hanem azért mert egyfolytába javítva volt. És nem én szereltem, hanem szervízbe..
Amúgy 600.000 ért odadom.. Áll benne a pénzem.. én meg nem érek rá motorzni.. mert 7 közbe pesten vagyok.. 7végén 2 napom van, és az egyik a barátnőé.. a másik meg a focicsapaté..
Szóval ha érdekel valakit akkor: 30/868-6332
Ha nem akkor meg nemsokára leviszem pestre az egyik szalonba. Azt talán ott eladják..
Annyiban kötekednék, hogy egy 10 éves gyári "gumi"fékcső minden csak nem jó. És ha már amúgy is cserélni kell akkor miért vennéd meg horror árért a gyárit?
Bzoli!
Szerintem nehéz(talán lehetetlen )10 éves makulátlan motort találni. Én is hamar túlestem az első teló felújításán. Könnyező szimeringgel kezdődött, + rugók min méret alatt, telószár görbe.
(Wilbers rugó, perselyek,görgőzés stb. Kb 70 ft volt a full felújítás, ha jól emlékszem.) Nekem a hátulja is megállt,mint a szög.
Mellesleg az is felújítható 15 ft-ból (mielőtt valakire rátolnának egy újat horror összegért)
A fém fékcső miatt kár kötekedni, igaz szerintem a gyári is tuti egy jó szinter betéttel, még hobby pályázóknak is.
kerdes
mire jo a fekfolyadektartalyvedo zokni kinezetu cuccos?Melegen tartja a fekfolyadekot?Egyik ujsaghoz adtak,mar korabban is nezegettemhogy mit tudhat,de most hihetetlen fontosnak tartom hogy tudjam
Mindeggy én szeretlek titeket,és eljárok veletek hogy legyen egy megbizható motor is a csapatban ha segítségért kell menni
aztán meglátom úgy milyen lesz ha nem életveszély a hátulja marad így.
2009-09-08_Velence_II_Cat_tali Képek
u.i. nőtől vettem a gépet
nekem ez 10 ezer forintomba fájt. Azóta semmi gondom nem volt a motorral. Vettem rá láncszettet(mentem vele 13ezer km.t), gyertyát bele, légszűrőt(azzal speciel átbasztak ), fékbetétet, meg még egy két csip csup dolgot de a motornak semmi baja. pedig az enyémben már óra szerint is van 53 ezer km. és biztos vagyok benne hogy még ez sem valós.
A motor buktás volt amit tudtam, az idomok kicsit furán állnak na de ki nem szarja le? Nem vitrin motort vettem hanem egy motort ami mindenre jó. Aláztam vele az eringen 1000es sportmotort újat meg 600ast is, arra is jó volt. Mentem vele egy nap 800km-t arra is jó volt. Aki motorozott már velem az tudhatja hogy nem kímélem a gépet. 1-2 óra mátrázás alkalmával 7-12 ezer között jár a motor. Bírja, aki még így se nyírja és mégis javítgatni kell azt bizony sztem csúnyán átverték amikor megvette.
és minmum már én is vagy 350.000-et ráköltöttem..
De hát ez van.. A szezont is úgy indítottam, hogy 100.000 rá is ment. De legalább minden abszolute rendbe van..
Az enyém ilyen. No nem azért fényezem mert el akarom adni hanem azért mert egyfolytába javítva volt. És nem én szereltem, hanem szervízbe..
Amúgy 600.000 ért odadom.. Áll benne a pénzem.. én meg nem érek rá motorzni.. mert 7 közbe pesten vagyok.. 7végén 2 napom van, és az egyik a barátnőé.. a másik meg a focicsapaté..
Szóval ha érdekel valakit akkor: 30/868-6332
Ha nem akkor meg nemsokára leviszem pestre az egyik szalonba. Azt talán ott eladják..
Bzoli!
Szerintem nehéz(talán lehetetlen )10 éves makulátlan motort találni. Én is hamar túlestem az első teló felújításán. Könnyező szimeringgel kezdődött, + rugók min méret alatt, telószár görbe.
(Wilbers rugó, perselyek,görgőzés stb. Kb 70 ft volt a full felújítás, ha jól emlékszem.) Nekem a hátulja is megállt,mint a szög.
Mellesleg az is felújítható 15 ft-ból (mielőtt valakire rátolnának egy újat horror összegért)
A fém fékcső miatt kár kötekedni, igaz szerintem a gyári is tuti egy jó szinter betéttel, még hobby pályázóknak is.
mire jo a fekfolyadektartalyvedo zokni kinezetu cuccos?Melegen tartja a fekfolyadekot?Egyik ujsaghoz adtak,mar korabban is nezegettemhogy mit tudhat,de most hihetetlen fontosnak tartom hogy tudjam