Haho! Vegre mukodik a netem itthon, tudok kepet kuldeni. Keves idom volt mostanaban, eddig csak kb. 200 km-t mentem, de nagyon kedvezoek a tapasztalataim. Meglepoen nyomatekos (persze igazan mi nyomatekos egy Bandit utan?) kenyelmes, bar 90-100 korul annyira rezonal a kormany, hogy elzsibbad a kezem (kormanysuly, centir elvileg rendben) a hangja nagyon jo, egy nyitott cso van rajta "non for road use" felirattal, de most volt muszakin, megmertek, siman atment, az ebay-en kb. 2000 Ft az "e" betus cimke, majd veszek ra egyet, akkor tenyleg nem kothetnek bele jo a kanyarban ( 120/180 Dunlop D 207 RR ban rajta, a hatso felni is cserelt, a gyari is megvan 160-as gumival )
Csutortokon lesz idom, akkor tovabb gyujtom a tapasztalatokat.
Sattilus, ha esetleg off vagy csutortokon osszefuthatnank - persze csak akkor, ha nem problema - foleg, ha a gitaros polot nem veletlenul vetted. ( nalam egy Telecaster, egy SG es egy 30 eves spanyol gitar foglalja a helyet az oriasi szobamban, de bocs, ez off, itt motorozzunk)
Kartali hűlyegyerek most hétvégén kisujszállásra megyünk motorostalálkozóra ahova a nőket is visszük mivel az egy strandon van,tehát mint a csapat leghimringyóbb tagját téged is szeretnélek ott látni,hoszhatod a nődet is(ha fiu az se baj én úgyis befogadlak),és ne gyere nekem avval hogy nem érsz rá vagy mittomén jössz és kész
Helló Mindenki!Kösz Guen a terméket! Pár kép dobogókőről.1 a cicák.2-3 guen vére 1 motoron ül.4 A csoda az USA-ból.(Budai kan cigány nálam van a bukógombád
végülis minden szaki mást mond.... nekem is a yamahában dolgozott a szerelőm 12 évig és azt mondta hogy 50k-nál többet kell kibírnia egy vezérműláncnak. csak azt gondoljátok végig ha valaki veszi a motorrevüt amiben vannak az 50 ezres tesztek. a motor belsejében 90 százalékban semmilyen kopást nem szoktak tudni kimutatni. minden beépítési méreten van vagy jóval a cserehatár alatt... és a mai motorokat már inkább kihegyezik és rövid élettartamra gyártják mint egy 1996os konstrukciót.
de persze ez csak a saját véleményem. ha azt mondjátok 38 ezer van benne és nyúlott a lánc akkor csere... ezen nem veszünk össze...
Nekem sajnos azért kellett lemennem, hogy Zegre, mert amit küldöt dobot, az jó volt, csak a billincs, és valami illeszték nem volt jó.. De elmotoroztam hozzá és pikk-pakk felrakta..
Jap.. a csécsény 3-lett, de én az ifibe játszom.. nem akarok a nagyba meni.. 3 szor rugtak agyon ott, és másnap dolgozóba kell menni.
A jövö 7vége még jónak tűnhet..Mehetnék akár egy ausztriai utat is..vagy majd meglátjuk..
(Amúgy sajnos eladósorba van a gépem, nincs rá ídő.. csak porosodik).. ha valakit érdekel..
nem tudom guen... nem egy yamahánál dolgozó motoszerelő ismerősőmet kérdeztem,mindegyik 40 ezret mondott vezérmülánc cserére. ezekután a 35ezer az azért lehet gáz, de 48 nál már nagyon is illendő lenne megejteni.
jaja szováti vagyok. hát lehet már találkoztunk...nem tudom. rábacsécseny hányadik helyen végzett?:D én is Martin Úrtól rendeltem,de azért nem mentem el zalaegerszegre h felrakja nekem:)
jolvan én benne vagyok. jövő hétvége fele kéne vmikor... jönne szerintem b. gabi is és akkor mennénk vmerre:) jó ötlet!
őő na ezt nem tudom én kb 1500km-t mentem 160as gumival ez idő alatt nem nagyon tudtam kiismerni még a motort meg a viselkedését, akkor egyszer megcsúszott(igaz hidegen) és le is dobtam azonnal(bt021 még megvan ha kell 160as) azóta nekem csak 180as van fent így ehhez vagyok hozzászokva meg nekem hülye vezetési stílusom van mert ha tempósan kanyarodok akkor kiülök a nyeregből így nekem nem okoz gondot az irányváltás, meg persze tudatosan használom az ellenkormányzást ami nagyon sokat segít a kanyarodásban, szóval ebben nem tudok segíteni, lövésem sincs hogy mennyit változik vajon. Nekem a 160as után vágott slick lett felrakva annak elég íves a profilja annál elsőre sem éreztem hogy nehezebb lenne de az már régen volt.... amit még ajánlok hogy a gyári méretű első gumit(126/60) cseréld 120/70-re. nekem az sokat dobott a kezelhetőségen(michelin power race) se nyomvályú se borda semmi nem zavarja, mélyen bedöntve is bátran fékeztem vele, nem állítja fel a motort jelentősen és soha nem veszíti el a tapadását normális körülmények között. adatlapomon láthatod nekem mi a normális.
Itt valami félreértés volt. Az én motorom nem csörög, nem zörög, nem kattok... Egyszerűen csak vmi rezonancia van, ami kurvára idegesítő. persze lehet h meg van babrálva a km számláló is. Amúgy nekem is gyanús volt h vezérműláncot mondtak, mert én is úgy gondoltam, hogy annak hallható jelei is vannak, de nálam ilyen nem volt. Mindegy, legkésőbb jövő 7 szerdán megtudom, hogy pontosan mi a baj.
csak egy pici ízelítő az árakhoz . A gép most esett át egy szervizen (24000Km) = teljes fékpofa garnitúra csere"első + hátsó" anyagár 21000ft. Eredeti gyertyák voltak benne amit már időszerü volt cserélni
9500ft+ karbiszinkronállítás . És utolsó simításként láncfeszesség állítás . A munkadíj 10000ft . Akkor én is ott vagy egy elméletbeli vezérműlánc csere áránál .
befér nem kell semmihez nyúlni. ha pályázol is vele akkor a műanyagot kicsit megdarálhatják a leszakadó gumidarabok bár ezt eddig csak bmikinél láttam.
Lehet hogy igazad van Az enyem inkabb 60 ezer fele jar.De meg nagyon messze van a csorges csattogastol,csak egy picit hangosabbnak talalom a mocit foleg hidegen.De lehet hogy csak en oregszem es a hallasom nem az igazi.Teny hogy csorges csattogas jelensege nem mondhato el Amugy ma voltam gumisnal hogy elsot csereltessek.Picit feligrott a bridgestone bt021 ara
Majd keddre igert valami olcsobbat.Majd kiderul hogy mi az.Jovoheten rendelem az elso fektarcsakat is.Mar varom ,mert idegesit hogy raz az eleje.Nem ugy megyek vele,mint elotte
Guen, kösz az infót.
180-as befér a műanyag sárvédőnél, vagy azt ledobták?
Egyébként én sokat túrázok kétszeméllyel. Fazeremen Pilot Road volt, azzal elmentem 15000 km-t. Nehezen melegedett, de nekem betapadt.
Csutortokon lesz idom, akkor tovabb gyujtom a tapasztalatokat.
Sattilus, ha esetleg off vagy csutortokon osszefuthatnank - persze csak akkor, ha nem problema - foleg, ha a gitaros polot nem veletlenul vetted. ( nalam egy Telecaster, egy SG es egy 30 eves spanyol gitar foglalja a helyet az oriasi szobamban, de bocs, ez off, itt motorozzunk)
napsutest, utakat, benzint, stb, stb mindenkinek,
Goni
Bár én inkább Ausztria felé kacsingatok! De nekem a köv. 7vége tuti nem jó
de persze ez csak a saját véleményem. ha azt mondjátok 38 ezer van benne és nyúlott a lánc akkor csere... ezen nem veszünk össze...
Jap.. a csécsény 3-lett, de én az ifibe játszom.. nem akarok a nagyba meni.. 3 szor rugtak agyon ott, és másnap dolgozóba kell menni.
A jövö 7vége még jónak tűnhet..Mehetnék akár egy ausztriai utat is..vagy majd meglátjuk..
(Amúgy sajnos eladósorba van a gépem, nincs rá ídő.. csak porosodik).. ha valakit érdekel..
jolvan én benne vagyok. jövő hétvége fele kéne vmikor... jönne szerintem b. gabi is és akkor mennénk vmerre:) jó ötlet!
Láttam a Martin dobot gépeden... Nekem is ilyen van.. Nekem személyesen a Martin..Most nem ugrik be a rendes neve .. Rakta fel..
De a lényeg.. hogy isteni hangja van.. ezzel a dobbal..Majd egyszer kerülhetünk itt Győr környékén..
9500ft+ karbiszinkronállítás . És utolsó simításként láncfeszesség állítás . A munkadíj 10000ft . Akkor én is ott vagy egy elméletbeli vezérműlánc csere áránál .
Majd keddre igert valami olcsobbat.Majd kiderul hogy mi az.Jovoheten rendelem az elso fektarcsakat is.Mar varom ,mert idegesit hogy raz az eleje.Nem ugy megyek vele,mint elotte
180-as befér a műanyag sárvédőnél, vagy azt ledobták?
Egyébként én sokat túrázok kétszeméllyel. Fazeremen Pilot Road volt, azzal elmentem 15000 km-t. Nehezen melegedett, de nekem betapadt.