Azért mert ilyen elbaszott időben nem sok kedvem lett volna felmotorozni . Így is jó nagy szopás volt mert alig bírtuk lelégteleníteni. Na de mind1 kész van elől hátul sajna tegnap este lett befejezve így nagyon nem teszteltem le mert kicsit szemergett is az eső és a semi-slick első gumim nem biztos hogy nagyon tolerálta volna a 3 fokos vizes aszfaltot így egy két óvatos próbán kívül többre még nem futotta. Fel lett rakva a csúszás gátló is a hátsó ülésre, ha jól emléxem olyan van még itten valakinek, jelentkezhetne az illető lenne egy két kérdésem
Most miért is nem nállam csináltuk?
Az enyémhez sem stimmelt 100%-ban és azon is faragni kellet,pereljük vissza a lóvét a kurva annyukba
Mikor faragtam a kis szélterelő idomot szeretett motoromon,arra gondoltam hogy legalább a fittingnél nem fog leszakadni egy kajakabb fékezésnél tehát,elnézem nekik mégiscsak
nah mivel már megérkezett elkezdtem felrakni a fém fékcsövet. Azt el kell mondjam hogy nem 100% -ban egyezik meg a gyárival így kicsit máshogy állnak fent a csövek a féllarnál. Mivel lusta voltam idomot bontani és mivel nincs egy darab normális szerszámom sem így szopás kicserélni Petinél már rég kész lenne itthon meg szopok... na mind1. Lassan kész. Itten minusz ezer fok van így igazán nem fogom tudni letesztelni max a nyomáspontját... mármint hogy mennyivel lett határozottabb. Motor már nincs forgalomban nem fizetek állambácsinak ha nem muszáj 03.31.ig kivonattam. Szóval mondhatnám hogy addig nem ülök rá na de hát a törvények csak a gördeszkásokra vonatkoznak .
Most ebéd aztán összetákolom a hátsót is...
Azt direkt csináltam,kipróbáltam hogy a pálya meletti homokágyban hogy megy az FJR,ott is jól vizsgázott,úgy suhant át a 10cm mély homokon mintha nem is lett volna,meg le is vágtam vagy négy kanyart,ezt még a supermotosok sem merték utánnam csinálni
Ott votá!
Láttad?
Ki mondta?
Hazudott az kurva élet,mind hazudtak,csak a kamerázás miatt maradtam úgy le,különben is nem elöttem voltak folyton hanem én értem őket utol.
Meg különben is kakucs robógóknak való azok brillíroznak ott,Ergo a Thundercat olyan szinten van mint egy robogó
Nem sok. Nekem van egy táblázatom 2003-tól. 3-4000-es fordulatig esetleg van némi előnye a V2-nek (azonos köbcenti esetén) de onnantól ellépnek a sor4-ek. Csúcsnyomaték egy kicsit kisebb a V2-nél. 999S végig hátrányban van a K1-es gixxer 1000-el szemben. A V4-ből meg olyan kevés van, hogy nincs rendes összehasonlítási alap.
én az adatokat a superbike-ból loptam
csak mert volt egy kis nézetbeli különbség hogy melyiknek is van nagyobb nyomatéka a V4-nek a V2-nek vagy az S4-nek.
De ugye már kiműveltem az újságot és fény derült rá hogy semmi köze a hengerek elrendezésének a nyomatékhoz.
hey Chris a délutáni beszélgetéshez csak hogy pontosak legyünk
Ducati 1198S V2 1198ccm 158,7 Le és 126Nm nyomaték
Yamaha R1 Soros 4 998ccm 163Le és 109Nm nyomaték
Aprilia RSV4 V4 999,6ccm 162Le és 104Nm nyomaték
Persze itt a duci-nak van 200ccm előnye a többivel szemben így az nem ér csak azért raktam be hogy legyen egy V2 is ...
na mi a tököm van itten mindenki motorozik? nem hiszem...
most rendeltem meg hirtelen felindulásból egy goodridge fékcső szettet.... remélem jó lesz, de legalábbis javít valamit a mostani brutál szar fékemen.... aztán wilbers progresszív rugók előre meg új teló olaj... mókás kis 70 ezer forint lesz ez már megint
El!Ti mondtatok hogy rakjak fel kepeket
Amugy van egy par masodperces video a google alltal javasolt utrol.
Amugy ezekbol a tavi utakbol kikerulve gyunyoru utak voltak.Allt a faszom agyfolytaban.Nem volt 100 meter amin egyenesen kellett volna menni.Szeles jo minosegu utak forgalom nelkul. Kb 2 orat kanyarogtunk.Nem hiszem hogy mostanaban leszek megint ilyen helyen
http://cgi.ebay.co.uk/yamaha-t...
va
gy az e-bayen: yamaha thundercat triboseat grippy passenger seat cover