elég sokan... bmiki, frenky, sgabor, jómagam is 180-as gumival járunk chrisnek is volt fent 170es. előnye nincs max annyi hogy ilyet lehet kapni használtban 160-st meg nem. ha új gumit akarsz venni akkor maradjon a 160as mert ugye a felni ahhoz van kitalálva meg olcsóbb is a 160 mint a 180 de használtban nem hiszem hogy találsz... talán egy két bakelit kemény túragumit.. persze ha túrázni kell akkor jó az is...
olyanom még nekem is van eladó sajnos az én vezetési stílusomnak nem felel meg. ja meg végre meg lett a kissebb lánckerék egész jó lett tőle a gép. Frenky koma igazán feldobhatnád már a fém fékcsövet mert baszottul kiváncsi vagyok mennyit változik majd a féked.
nem nagyon akarok senkit elkeseríteni de akinek 35 ezernél meg 48 ezernél vezérműlánc csere van azt alighanem csúnyán átverték a vásárláskor a km-ek számával . na jó a 48 még talán esélyes de akinek 35nél csörög csattog annak a motorjában szintén benne van az 50 ezer nyugodjon csak bele
Nekem is most volt vezérműlánc csere. 43 ezernél érett meg.
18 a gyári 11 körül meg van az utángyártott. és tényleg a munkadij dobja meg ,mert nem kis melo azt ott kicserélni, de a gyári feszitők esetleges cseréje sem vmi olcsó sajnos, de elég egyet cserélni,vagy ha szerencséd van majd legközelebbi v.m.láncnál.:)
Esti pályamotorozás a Hungaroringen A HÉTEN KÉT ALKALOMMAL !
Az Aszalós Team közismertebb nevén az Aprilia iskola esti pályamotorozásain lehetőség van részt venni saját motorral is. Az esti motorozások 18.00 – 20.00 óráig tartanak. A két óra időtartam 12.000,- Ft, 3x20 perc, ára: 10.000,- Ft.
Alábbi tervezett időpontokban lehet csatlakozni:
május: 13., 15., 26., 27., 28., 30.
június: 01., 05., 17., 25.
augusztus: 05., 06., 13., 14., 17., 19., 25.
Aki szeretne nyugodt körülmények között, akár kezdőként csatlakozva motorozni, gyakorolni, nem pályarekordot dönteni, csak egyszerűen jól érezni magát, annak itt a helye (licenc nem feltétel). A korlátozott férőhely miatt érdemes jelentkezni, mert nem cél a pálya maximális létszámra való feltöltése.
Jelentkezés az Aprilia iskola 06-20-52-52-837 telefonszámán.
Hali!
Hátsó gumit kell hamarosan cserélnem és ezzel kapcsolatban lenne kérdésem. Tett már fel valaki közületek a 160-as helyett nagyobb gumit? Ha igen mik a tapasztalatai. Én fazernél már próbálkoztam ott könnyebben befordíthatóvá tette a motort, ugyanakkor megmaradt a tapadás. Vélemény?
Én úgy voltam vele, hogy bár azt mondták ezzel még elmegy pár száz, esetleg 1000 km-t, én megcsináltatom, mert végül is a gyári vez.lánc 17.500 ft, és ez még mindig sokkal olcsóbb, minthogy ne adj isten elszakadjon. Mert akkor lesz hadd el hadd!
Amúgy a munkadíj az ami többe kerül, mert az kb 4 óra lesz. Na mindegy. Ez van.
A másik motorért meg elvileg a 7 vége felé megyek. Már alig várom!
Úgy jött ki, hogy először 6.000-es fordulat környékén (+- 200) berezonált vmi, amit a lábtartón éreztem. Mostanra viszont ez egyre erősebb lett. 7.000-től már kisimul.
Viszont ha 6.000-es fordulattól, vagy az alól bárhonnan motorféket használok akkor erős darálós mozgást, bizsergést érzek az egész motoron. Olyan, mintha a kis lánckerék fogai nem találnának bele a szemek közé.
A yamahában azt mondták 99%, h vezérműlánc (meg is hallgatták ilyen sztetoszkóp szerű szarral) Az érzés pedig amit érzek az az, hogy motorféknél az amúgy is nyúlott vezlánc nincs megfeszülve - nincs rajt terhelés - és az csapdos.
"A könnyebb kivitelű, kovácsolt dugattyúkkal, új kipufogórendszerrel, valamint fojtószeleppel felszerelt Keihini karburátorokkal ellátott négyhengeres motor ráadásul nagy előrelépést szemléltetett az FZR 600 hajtóművéhez képest a működési kultúra és a gázadási reakció terén. Túlzás nélkül állítható, hogy a Yamaha eddigi 600 köbcentis négyhengeres motorjai közül az YZF blokkja szemlélteti a rugalmasság és a
teljesítmény közötti legjobb kompromisszumot. 3000 percenkénti
fordulattól kisimul a járása, 6000-nél pedig beköszön az a húzóerő,
ami csak a csillagos égbolton ér véget. A Thudercat motorjának futásteljesítményével kapcsolatban sem vált ismertté semmilyen negatívum."
Goni: ennyit új motorodról , és Üdv Nice 2 see U
Én 30-ezret,mentem vele,és megdöbbentő de ugyanolyan erős mint az FJR pedig az FJR papíron 47le több ,az árához képest a mai napig a legjobb turagépnek tartom,amivel még pályán is lehet gyalázni bőven
Nem banditja van. Nezd meg a kepeit.Viszonylag tenyleg nem vagy messze Vegre nem erzem magam egyedul itt a forumon kulfoldi lakoskent.Pont multheten jartam feled.Gratulalok a szinvalasztashoz
Elbandi, ha Banditod van, tenyleg vissza kell kapcsolnon kettot, harmat, de a futomu majd segit. Emlekszem meg, hogy milyen, 43 ezret mentem a Bandtommal (1200).
Hello!
A szin: fekete-ezust-narancssarga kb.
Kepet nem tudok tolteni, mert csak a munkahelyemen van net, ezen a gepen meg - egyelore - nincs foto a motoromrol.
Adatok: most javitottam a Banditot Thundercat-re.
olyanom még nekem is van eladó sajnos az én vezetési stílusomnak nem felel meg. ja meg végre meg lett a kissebb lánckerék egész jó lett tőle a gép. Frenky koma igazán feldobhatnád már a fém fékcsövet mert baszottul kiváncsi vagyok mennyit változik majd a féked.