Hello Emberek!
60 fok fasza!
Szerintem mindenki meg tudja erositeni.Csak eros huzatas utan ha bemegyek a varosba szarakodni,akkor megy fel.Amugy az undertailt,nem nagyon ajanlom.Eleg sokat jatszottunk vele hogy felpasszoljon.Ja es at kell fujni,mert eloben eleg nyers szine van.
ugyan már ha van rajta fék meg minden lámpa világit akkor még a kpm vizsgán is röhögve megy át... nem számit a sport kipuff a kis index meg ilyen szarságok.... pont leszarják hogy milyen a lámpa, ez ne tántoritson el egyébként Chris volt akit érdekelt a téma...
üdv a csapatban pimpipowa Kezdenek már a piros színek is felzárkodni (szép gép) . Egyébként tényleg nem dolgozik a cat magas hőfokon , nyáron is sűrű piroslámpa sornál melegedet ,illetve camogós temponál , akkor is kb 90-100 C között kapcsolt a ventilátor
Csá minden kedves motoros elvtársnak,tök mindeggy milyen a színe úgyis fekete lessz a reája fröcsögő láncspréjtől ugyhogy BKV-kék,vagy targuncasárga-fekete olymindeggy
olajjal kapcsolatban annyit tudok mondani hogy nekem jelenleg szintetikus van benne ahogy frenkynek is. neki nem eszi de az ő motorjában még 20 ezer km sincs, az igazi próba az enyém lesz mert nekem van benne 49 ezer. ott majd kiderül hogy megeszi e. végülis van plusszban 2liter
Na! Mondtam én, hogy nekem is mindig 60-at mutat. És Isten ments h rá akartam beszélni a kollegát a cserére! Dehogy! pont azért mondtam h kérdezzen utána, mielőtt belevág, vagy majd én megkérdezem!
Az olajra egy másodperc erejéig visszatérnék. Nekem, mint itt szinte mindenkinek félszintetikus van a motorban. A szervízben, ahogy az Guen elvtárs is mondta, viszont azt tanácsolták, hogy ha jót akarok akkor legközelebb, mindenképpen ásványit tegyek bele. Akkor most?!
ez már volt téma Te talán akkor még nem voltál cat-es de akkor is megvitattuk hogy az üzemi hőfok 60fok. én abban a szerencsés helyzetben vagyok hogy nagyon profi és 12éves yamahás múlttal rendelkező szerelőm van nekem sajna már bele kellett nyúlni a blokkba pont a viz miatt, utána amikor nem ment fel a viz meg akartam ölni a szerelőt de szerencsére tájékoztattak róla hogy ez bizony ilyen motor még mielőtt nekirontottam volna szegény srácnak :D. szóval ha a mutató a hatvanon áll akkor semmi baja. ha az alatt van akkor valóban lehet termosztát gond de akkor sem ajánlanám a bontott termosztátot hacsak az új nem horror áron megy, mert egy bontottnál nem tudhatod hogy meddig fog menni, lehet hogy 2 nap után megadja magát.
természetesen utána járhatsz ha gondolod, egy yamaha szervizben biztos meg tudják mondani hogy mi a jó. az hogy mekkora hőfok jó a motornak az ugye a tervezett tűrésektől függ. mivel a yamaha gyárilag ásványi olajat ir elő a cat-hez ez sokat elárul arról hogy milyen tűrésekkel dolgoztak. mellesleg még az r1\r6-ok is a régebbiek (2003ig talán) ásványi olajat ir hozzájuk a yamaha.
a moci mindenképpen szép legnagyobb előnye hogy végre nem kék :D
ez tuti h 60 C nem alacsony az egy kicsit az a baj h manuálba se találtam meg h mennyinek kellene lennie
És köszi az üdvözlést. Most már én is kihasználom az alkalmat és üdvözlök minden cicás kollégát (ha már eddig bunkó módon nem tettem meg) remélem tetszik a vasam :)
áálllj!
ne halgass ezekre a kutyaütőkre. semmi baja a termosztátodnak. a cat üzemi hőfoka a 60fok. akkor jó amikor a mutató éppenhogy megmozdul. akkor van 60fokon. Ti meg eszetlenek ugyanúgy jártok vele hogy 60 fokon van az új kollégát akit mellesleg üdvözlök elküldenétek termosztátot venni?
nekem a 60 at is ritkán éri el ha veretm ha nem de a 60 fok az elég hideg a motornak legalább 70-80 foknak kellene lennie szerintem öcsém gépe is 72-80 között mocorog
60 fok fasza!
Szerintem mindenki meg tudja erositeni.Csak eros huzatas utan ha bemegyek a varosba szarakodni,akkor megy fel.Amugy az undertailt,nem nagyon ajanlom.Eleg sokat jatszottunk vele hogy felpasszoljon.Ja es at kell fujni,mert eloben eleg nyers szine van.