Nagyon állat volt a szombati Hungaroringes motorozás.
Rengetegen voltunk. Nem volt ott közületek valaki?
PIMPIPWA!
Itt a Sportmotoron az aprókban hirdetnek Goodridge fémfékcsövet minden típushoz 20000-ért.
Guenhez, vagy satillushoz szólna a kérdés, akinek már van, hogy pontosan mien is? Mekkora a különbség, és az miben nyilvánul meg. Esetleg ajánlott-e másik fékolaj, vagy betét használata is? Végül, van-e értelme, ha az ember nem jár pályázni, hanem simán, a 7köznapokban használja a mocit, esetleg kiruccangat vele?
ne sírjatok h csak esett itt olyan jég volt h azt hittem a motornak is annyi lex haverom tankja behorpadt beverte a jég másikra rászakadt egy faág de szerencséjére korhadt volt és széttört rajta 40 km/h nál alig tudtunk hazajönni olyan vihar volt
Eddig fel szintetikust raktam minden evben.Ment vele a motor Amugy nekem is szerelo mondta a felszintetikust.De lehet neked van igazad.
A tercsaval nem tortent semmi.Majd kiderul mit mondanak a szakemberek
Én is több tucat vizsgázott motorszerelővel beszltem akik eggyeztettek a nagybáttyukkal akiknek elötte volt olyan barátjuk akik régen a versenyistállók mellet takarítottak
Na ezek mind összeültek és abban megegyeztek eggyöntetűen,hogy az öreg régikunstrukciós lötyögőbelsejű motorokba simán jó még az MTZ-való váltóolaj is attól szűnik meg a trehány illesztésekből adodó lötyögés
Sat! nem akarok beleszólni, de az utóbbi időben több hivatásos motorszerelővel is beszéltem (ezek közül 1 még most is, kettő pedig több évig volt szerelő yamaha szakszervizben) és mindegyik azt mondta, ha jót akarok a mocinak akkor legközelebb ásványi olajat tegyek bele!
A szimmering csere nem vész, és nem is olyan nagy összeg, az viszont h ráz az eleje, elég aggasztó. Elvileg az csak a tárcsa lehet, nem ütötted meg?
Amugy nem eleg hogy olajat kell cserelnem.Elso teleszkop szimeringer.A vilagitasom is behalt.Es nem az izzo.(most orszagutival megyek)
Kozben ha kozepes erosegut fekezek raz az eleje.
Mennyi otthon a motul olaj.Fel szintetikus 10-40.4 liter.?
En eddig castrolt hasznaltam de azt mondtak jobb a motul.Mondjuk szerintem teljesen mindegy csak ne sarat ontsek bele.Viszont most talaltam kb 6500 forinter.Ami szerintem jo ar.
szeva!
ne is mond azóta talán egyszer voltam a mátrában lassan el is felejtem milyen... de sajna melóm is volt sok meg mostanában az idő is szar volt... ja meg láncszettet kellett cserélnem mert nagyon meghalt az előző lánc... ez meg el lett b@szva mert rossz első fogaskereket adtak a boltban amit persze akkor vettem észre amikor elindultam a motorral... vagyis amikor először raktam 6.ba és kb 1000el kevesebbet forog a motor...
előtte is éreztem hogy vmi nem stimmel de gondoltam csak azért mert új a lánc vagy vmi de sajna most vehetek egy új első lánckereket... szerencsére mindössze 2300ft így sokat nem bukok túrázni meg jó lehet ez is legalább kevesebbet eszik.
egyébként én egész jövőhéten szabin vagyok szóval valszeg fellelhető leszek a mátrában délelőttönként.
nekem nem nagyon kell faragni azon a csíkon főleg közúton.... link
aki ennél mélyebbre döntöget közúton az meg is érdemli én így is elérem azt a tempót amit biztonságosnak érzek.
nekem csizmi nem nagyon fog leérni mert spiccelek a lábtartón
Hali én is reméltem h csak a koptató ér le de mikor jobban megnéztem hát a csizmán is csináltam kis szellőzést ,de nem gond megérte,már a következő guruláson gondolkozom mikor mennyek,vmikor akkor kéne elcsípni amikor kisseb a forgalom
Nem gond Guen, marha jó lett az út, úgyhogy esélyed van kicsinyíteni azon a csikon. Bognárgábor kollega már eltűntette a csikot mint a csizmája jó részét is, és én is közeledek a 190es gumma széléhez:D Bár én inkább visszahúztam a lábam amikor éreztem hogy leér, drága az a koptató:D
úgynézki én holnap mek csesznekre ! nem ugrasz le te is? győrtöl az nem távolság