figy a mi tudásszintünkhöz igazából bármelyik utcai sportgumi megfelel. nem fogsz igazából külömbséget érezni. nekem elől michelin power race 2ct van, ez utcaára legális pályagumi. az euroring csúszós aszfaltján kb 80as tempónál úgy hogy a lábtartó karcolta az aszfaltot 2.ban stift gázt húztam meg se mozdult az eleje, de a legnagyobb fékezésekkor sem tudtam kihozni a sodrából pedig volt hogy egy általam 80 körüli tempóval jónak ítélt kanyart(térd lent visszahúzva) elbasztam és kb 100-al érkeztem bele egy előzés miatt gond nélkül elfordultam benne utána már mindig annyival fordultam, és simán bírta. Persze ugyanezt ki lehet hozni egy metzeller race-tech ből is Peti az fjr-en ezt használja és ha az ő motorjával(~250kg a moci +140ló) megbírkózik a gumi akkor a cat-en is biztos jól szogálna. Chris pirelli diablo corsa-t vagy super corsa-t használ neki sem hiszem hogy panasza van a gumira.
Frenky vmi betonkemény túragumit használ de Ő csak egyenesen szokott motorozni.
ja egyébként milyen is az első gumid? igazából a pirelli az amit mindenki elfogad a michelint valaki vagy nagyon szereti vagy nagyon utálja(én szeretem) amit szintén mindenki elismer az az hogy a bridgestone egy kategóriával jobb gumi mint a többi, már persze a kategóriájában(értsd sport gumik). Egyébként meg ne arra hajts hogy az egy centit ledaráld hanem hogy a motort minden körülnények között uralni tudd mert hiába fogyott el az az egy cm ha közben nem érzed biztosnak a motort akkor abból nagy zakó lesz. inkább maradjon az egy cm de amig ledöntöd bármikor tudj változtatni a dőlésszögön vagy fékezni vagy gyorsítani ha kell. ha ezek mennek készség szinten észre se fogod venni és el is tűnik majd a csík. ajánlom figyelmedbe az ellenkormányzás tudatos alkalmazásának gyakorlását, valamint a helyes ülés pozíció megtaláltását kanyarodáshoz. persze ez mindenkinek más lehet, de jó lehet amit az mcn-es fiúk mutatnak a youtube-on. ha rákeresel arra hogy "correct body position for cornering" akkor asszem ki is dobja. persze nem biztos hogy minden esetben jó ha kiülsz a nyeregből de nekem pl a keményebb teló miatt sokkal stabilabb így a motor. Azt meg hogy űberprofi azért ne erőltessük mert attól még nagyon nagyon messze vagyunk.. legalábbis a saját nevemben beszélek.
Sajnos rossz hírt kell közölnöm, ami persze csakis engem minősít: Nem bírok megszabadulni egy 1 cm-es majrécsíktól. Hiába próbálkozom nem megy (bár megjegyzem a környéken egy db szűk kanyar nincsen, ahol igazán koptatni tudnám).
És azt vettem észre, hogy az első gumi kurv@ szar. csúszik, izeg-mozog. SZóval be kellene újítanom egy újba, ami persze használt lenne.
Szóval mondjanak nekem a nagy kanyarvadász überprofi barátaim tanácsot, h miet is kéne beszereznem!
Helló Mindenki!Dapra üdv a csapatban! F@sza a gép! Guen mi van a fékcsővé he ?Ma elindult a bogotai gyilkológép kartalra waazzee! (Neked sanyi)Phoenx20 lehet egyedi a géped,de a sóderágyban mind egyformák (Csak wicc vót)Széles utat,gumi fákat és mindig tele tankot
Na ne gecizzetek mar!Lassan inditani kellene egy kek feher cat forumot.Amugy en csereltem izzot,de a helyzetjelzot nem mert a manual szerint le kell bontani a fej idomot.Bar en ezt nem akarom elhinni.Ilyen hulyeseget.Amugy udv minden kedves uj tagnak
22.000 km-rel vettem.
Izzót még nem cseréltem.
A bal oldala teljesen újra lett fényezve.
A héten végeztem a legózással-idomok le-fel, kb. 5 helyen volt eltörve és hiányzott a bal felfogatás valamint a bal index hátsó lemezkéje. De most egybe van.
PHONIX20 látod van aki még jobb áron jutott még fiatalabb motorhoz.
Dapra kilométer hogy áll a gépedben? Képen nem látszódik komolyabb sérülés nyom. Vagy átesett komolyabb javításon?
Egyébként légy üdvözölve, én egy napja csatlakoztam a fórumhoz.
Még mindig szeretnék tanácsot kapni a első helyzetjelző izzójának cseréjéhez!
Sziasztok!
Már egy ideje olvasom a fórumot (8hónapja),most eljött az ideje a bemutatkozásomnak,és ami a fontosabb- a motoromé. Csak, hogy biztosan A SZÍN legyen fölényben-többségben...
A motor: 2003 évjárat, én vagyok a harmadik tulaj. Eredetileg szegedi, én egy pösti emberkétől vettem.
800.000Ft volt a vételár, amely tartalmazott 1db motort :) és egy kétrészes AN bőrruhát csizmával.
Pár plezúr,egy két törés... apróságok. Mindkét gazdája törte.
Én kicseréltem a bal első féktárcsát(thx Sugó-Motors)-ettől elmúlt az első kerék beszitálása és megcsúszása fékezéskor. Szerintem az esések okozója volt. Vörös-báróék (ahonnan előző tulaj vette), sejthettek valamit, mert eltérő keménységű betétek voltak benne :(
Röviden és egyenlőre ennyi. Ja, Csongrád-megyei vagyok.
Üdv Mindenkinek!
2002-es és 940-ért vettem Veszprémben. Egyenlőre nem tervezem az átfestését. Nekem nagyon tetszik, habár egy fekete jobban be jött volna. Remélem sok ismerőst és motoros társat megismerek itt a fórumon. Köszönöm a fogadtatást!
Az hogy ez a dagadt disznó be tudta venni a kanyart?vagy hogy elindult alatta a thundercat?