Ebben az időpontban ráckevén motorostali lessz,úgyhogy amíg ti,fehérvár és dzsuvafalva között nyomjátok,addig én a sörit szopogatom és nézegetem a mocikat talin,szerintem Frenky is velem tart meg Guen is,de erről majd ők nyilatkoznak.
Mellesleg ezen az úton egy kúrva kanyar sincs,max győr és Keszthely között,meg nekem ez vagy 500-kilcsi akkor már inkább Szlovákia,vagy kétnapos kaposvár felé,és ott vagy B-Mikinél,vagy speed-nél,egy iccakát,meg bebaszást közbeiktatva.
De énnekem nem ilyen típusú motorkerékpárom van,ugyhogy ez csak egy rossz tanács vót
Sem a csapatot, sem az oldalt nem felejtettem el, viszont Veletek vagyok még ha nem vagyok jelen!
Néhány rövid infót szeretnék közölni az első bár megkésve, de szervezett, nyitó túrához, aminek a szervezését mint a Velenceiét is, én vállalom.
Próbáltam egy olyan útvonalat választani, ami mindenkinek valamilyen szinten megfelel, és bár ha nem is tudja teljesíteni a teljes útvonalat a kemény maggal, de egy rövidebb szakaszon velünk tarthat.
A táv: Székesfehérvár -- Győr -- Keszthely -- balcsi délpartján vissza Fehérvárra.
Én úgy gondolom ez a karika kb 350 km jelent amit egy nap alatt könnyedén tudunk kivitelezni, és a cat tulajok elhelyezkedését szem előtt tartva, mindenki jelenétével támogatni tudja a túrát, aminek már csak az időpont a függvénye.
Éna szervezés lebonyolítása és egyéb tényezők végett, május 30.ai hétvégét tűzöm ki a túrát. Remélhetőleg az időpont, és a hamarosan elkészülő programterv is egy jó izgalmas új élménnyekkel teli napot nyújt a cat tulajdonosok és a hozzájuk csapódó motorosok számára, amire a közösségünk minden tagja tiszteletét fogja tudni adni.
___________
egyenlőre azért írtam ide és nem az oldalra, mert az egy picit háttérbe szorult, és amíg nem tökéletesítem az oldalt csak teszt üzembóda fut.
Udv Emberek!
Nemreg ertem haza nagykereku autos showrol,meg kaszkador bemutatorol.Hatalmas volt krosszmotorokkal ugtattak kb 5 metereket,meg quaddal mentek ket kereken.Meg neha felgyujtottak egy csajt.A lenyeg hogy mocskos hideg volt.Arrol nem is beszelve hogy hazajonni sem volt fasza.Kb 30 perc.Bar baratnom nem panaszkodott.Mindig ilyen nore vagytam.
hallod töki holnap mikorra menjek/ünk. nem akarok kapkodni de jó lenne korán elkezdeni a csiszolást hogy legalább azt befejezzük. fújva úgyse lesz sztem holnap.
Hát vot régen egy rigám az volt olyan hogy folyton váltogatni kellet mert nem volt benne annyi erő,de nálatok biztos nem erről van szó,csak a filing miatt rugkapáltok az emelkedő,meg a gyorsítás elött
szerintem ez igen egyszerű kérdés persze lehet hogy csak nekem...
meg persze az is lehet hogy én csinálom rosszul...
szóval akkor adok gázfröccsöt ha nem akarok motorféket.. pl: előzés vagy csak azért váltok vissza hogy legyen egy kis hang.. mondjuk
140-es tempóval begurulok egy városba lelassítok 60-ra de még 6.-ban vagyok visszarakom 4.be mondjuk hogy ne 2500-ön forogjon a motor. hanem mondjuk 3200-on akkor nem kell gázfröccs, de ha megyek 140-el 6.ban és előzni akarok, akkor szúrok egy 3.at (csak hogy nagyobb legyen az élvezeti faktor) na ilyenkor tolok neki egy kis gázfröccsöt hogy ne vesszen el a lendület, hanem a motor ugyanazzal a sebességgel haladjon tovább mint a visszaváltás előtt. Ez mondjuk azt jelenti hogy 6-7 ezerről 6.ban visszaváltok 3.-ba és mondjuk 9500 körüli fordulaton kezdem meg az előzést ami sokkal nagyobb móka a hangról már nem is beszélve.
Ez az én véleményem, meg én így használom a mocit, lehet hogy nagypapás dehát nekem csak így megy..
Képzeljétek, tegnap felhívtak a Yamahából, és nagy meglepetésemre megkérdezték hogy elégedett vagyok -e a motorral, mien lett az első futómű.... Sztem tök rendesek voltak. Meg mondták h ha bármi gond van vigyem nyugodtan vissza és ingyen megcsinálják. De természetesen most semmi gond, tökéletes munkát végeztek.
Minden esetre jól esett h érdeklődtek. Nem hallottam még ehhez hasonlóról. Ráadásul nem volt drága. Az egész komlett első teló, rugó, villaszár, szimmering, olaj cseréért össz-vissz 15.000 Ft munkadíjat fizettem.
Lenne egy kérdésem! Visszaváltásokkor mindig adtok gázfröccsöt, vagy csak ha magasabb a fordulatszám. Magyarul, ha pl városban furikázok 50-60-nal és mondjuk 5-ben vagyok de vissza akrom tenni 3-4 be, akkor kell gázfröccs? (kb. 3-4.000 forog a motor)
A faszt jo hely.Otthon a legszarabb falusi diszko is jobb.Es ezt tenyleg komolyam mondom.Az a lenyeg hogy jol berugjunk es jo tarsasag legyen.Ha minden egyutt akkor otthon valakinel beiszunk.Mint mos hetvegen,utanna esetleg lanyoknal kivillan kis cici,utanna meg elmegyunk egy fel orara valamelyik fos helyre,es masnap nagyon kellemetlenul erezzuk magunkat melo kozben hanyas fejfajas
Hali mindenkinek!
Nem tudtam edig irni mert ez a kurva gép elfüstölt alaplap+ proci csere. Ki menyit ment az idén mert az én mocimba csak ugy repkednek a kilométerek hétfőn lesz 3 hete hogy megvan a moci és már beletettem 2100km-ert
és tegnap kanyarba leraktam a bal térdem a gumim szélén is meglátszik picit
Mellesleg ezen az úton egy kúrva kanyar sincs,max győr és Keszthely között,meg nekem ez vagy 500-kilcsi akkor már inkább Szlovákia,vagy kétnapos kaposvár felé,és ott vagy B-Mikinél,vagy speed-nél,egy iccakát,meg bebaszást közbeiktatva.
De énnekem nem ilyen típusú motorkerékpárom van,ugyhogy ez csak egy rossz tanács vót