Valószínüleg az eretiről mintázott, de ez üvegszálas anyagból készült.
Vastagabb is, elég nehéz is. Testközelből egyértelműen más anyag mint a többi elem.
cca 10-et tudok tölteni, utána lekapcsol a tankpisztoly.
Mindig van még tartalék az alján a tanknak, de a fene akar kannával sétálni, vagy tolni a gépet.
Nagyon csurig meg nem töltöm, főleg ha utána áll a gép, mert egy alkalommal már sikerült a karbin keresztül leengedni a felesleget oldalsztenderen.
Nem tudom, nekem 600-as van enélkül is megvagyok, ~200-anként telerakom. Sebességi fokozatot is hang alapján váltok, fordulatszám-sebesség arány persze segítség.
Javaslom, hogy kövesd végig a mutatótól a vezetéket, a csatlakozásokat tisztítsd meg.
Ha ezután is csinálja, és továbbra sem üzemszerű a szintcsökkenés (mondom még egyszer, nyugalmi állapotban kell jót mutatnia a többi tök mind1) akkor le kell engedd egy kannába a benyát, majd ki kell szereld a tankból a cuccot úszóval vagy anélkül.
De lehet ha idáig eljutsz érdemesebb szerelőhöz vinni.
900-as a gép. hogy tudnám megnézni, hogy milyen szintmérő van benne? azon kívül, hogy jól fogyasszam ki belőle a naftát. tudom, nézzek bele egy gyufával.
látni a tanksapkán keresztül vagy le kell vennem, teljesen kiüríteni és alulról szétszerelni?
A múlt héten márkatárs lettem, egy 1997-es XJ600N személyében.
Újrakezdéshez kerestem egy szép motort, és Ő lett belőle.
Pár kérdésem lenne, gyatyábarázás miatt:
Ha tudná valaki, milyen cikkszámú kúpgörgős ( lehetőleg KOYO) csapágyat vegyek bele, azt megköszönném. Illetve teleszkóp simmeringből gyártmányra mit vegyek. És ha már kint a villa, telóolaj csere is lenne. Esetleg keményítés céljából mit öntsek bele, ée mennyit ( 10W 379ccm3 a gyári)
oké, hogy a benya folyik ide-oda, de ahhoz triplaszaltót kellene csinálnom, hogy full tanknál lemenjen az üreshez.
szóval marad az, hogy valahol elmegy a feszültség és nem marad elég a tankban.
A benya bizony folyik ide oda, így a szintérzékelőnél nem a nyugalmi állapotot fogod látni egyfolytában.
Azért én a helyedben az utat nézném döntögetésnél, nem a szintjelzőt.
Általában vezetőképességet mér a műszer, így lehet alacsonyabb értéked több fogyasztóval, de nem lehet jelentős eltérés.
mostanában észrevettem, hogy fékezéskor vagy ha bedöntöm a gépet, akkor lemegy az üzemanyag mutató akár a negyedig is, pedig éppen tele tankoltam. aztán szép lassan visszaáll. ileltve akimor felkapcsoltam a lámpát, akkor is lejebb ment. bár ezt még csak egyszer tapasztaltam. mitől lehet ez? elektromos az érzékelés és nem kaphat elég feszt? általában jól mutat, csak kicsit bosszant a dolog, hogy valami nem olyan, mint amilyennek kellene lennie.
Többféle fojtás is létezik attól függően melyik verzió. Lehet a szívótorokban egy szűkítő, lehet a karburátorban egy pogácsa ami nem engedi felemelni a subert teljesen. Ha jól tudom ezeket ki lehet venni.
Adták a motort 26os és 28as karisorral is, itt is van némi eltérés erőben, bár nem eszeveszett nagy a különbség.
Sziasztok! Xj 600 vásárlása előtt állok! A kiszemelt motor gyárilag folytva van. Az lenne a kérdésem, h ez a folytás hol található, és megoldható-e az eltávolítása? Előre is köszi ;)
Olyan kérdésem lenne a szakikhoz, hogy a motornak a töltés alapjáraton 14 volt felett van de terhelés alatt(gázadás) csökken a töltés 13,8 - 13,5 volt közé.Feszszabályzó döglődik vagy a generátor?53000 km van a gépbe.Hozzátartozik a dologohoz hogy volt egy autópályázás kétszeméllyel 140 es átlaggal és utánna valamiért megnyekkent az akksi egyszerűen itthon már melegen nem akart indulni.Feltöltöttem az aksit és azóta semmi baja.
Válaszokat köszönöm.
Holnap itthon leszek, van egy kis dolgom + egy jó gurulás... mikor leszel kis falunkban? Valahol összefutunk azt oda adom be van bandázsolva fóliába, hogy ne karcolódjon.
Vastagabb is, elég nehéz is. Testközelből egyértelműen más anyag mint a többi elem.