Mindenképp meg akarod tartani, bár szerintem nem érdemes!
Szép sose lesz, de nem fog eltörni!
A repedések végénél fúrd át vagy meleg tűvel szúrd át, ez megakadályozza a tovább repedést.
Tűreszelővel mélyítsd ki a repedések mentén és csiszold fel, majd jöhet a két komponenses ragasztó esetleg a belső oldalra üvegszövet.
A ragaszó lehet, hogy drágább mint egy új plexi!
a képen látható törött plexit szeretném javítani.
mindegy h h fog kinézni csak ne törjön el az egész
tudtok ajánlani bp-n helyet ahol tudnak vele foglalkozni? www.muheg.hu - n telefonon érdeklődtem de azt mondtak hogy habosodik a plexi igy nem lehet ...
ragasztani, szegecselni, semmit nem lehet vele csinálni ?
Nagyon sürgősen szükségem lenne egy hátsó (vagy jobbos első) féktárcsár 89-es 51j paripámhoz! Nagyon fontos, az enyém el van repedve 2 helyen és nincs kedvem belepusztulni a dologba! :)
friday13_drummer@yahoo.com vagy bauerattila83@gmail.com
Szia!
Nekem most lett 6, hogy nem gyorsítgattam annyira:) Eddig 7-7,2 volt, mondjuk 900-as karbisor van rajta mint kiderült. :)
Ellenben üröm az örömben, hogy valami történt most vele, mert hazafelé meg akartam küldeni szokás szerint az utolsó pár kilcsin, és két emberrel 130 volt a vége. :(:(:( Alapjáratom jó, nem rángat semmi feltűnő, csak nem megy tovább 130-nál.
Lehet a tank pucolás ellenére összeszedett mostanra némi rozsdaport vmelyik karbi és az baszott be?
Leadtam a szerelőmnek és ő azt mondja nem jó hozzá. Ma megyek hozzá megnézni mi lehet a gond, de az a fura, hogy több webshopban is azt írják, jó hozzá. Valaki már találkoztott ezzel a féktárcsával? Előre is köszi a válaszokat.
Ja,ellenben ne várj csilli-villi műhelyt,egy garázs,előtte egy placc az egész! A megközelítés sem a legegyszerűbb,van egy pár száz méter murvás menet is,de aki először megy hozzá,a zsámbéki ömv kútnál van a tali,onnan személyesen visz a bázisra!
fészbúk: Taschner Motors Service
Itt fent van az összes eddigi videója,meggyőződhetsz a korrektségéről már előre is! 1 év gari is jár a javításokra,karbantartásokra,tényleg nyugodt lelkiismerettel ajánlom,főleg sor4 gazdiknak!
Szia! A Taschner Motor kell Neked! Zsámbék mellett van a bázis,én két hete voltam a Divimmel szinkronon és szelephézagon! Hozzáértő szerelő,mindent tud a motorokról,specialítása a sor négy-léghűtéses technika! Egy szinkront simán megvárhatsz,ha kicsit pucolni is kell a karbit,szóval le kell kapni, akkor is 3 óra alatt megvan! Emellett a gázsija kb fele a Bp-i műhelyeknek! Ha van fészbukod és kéred,rövid 2-3 perces videót csinál Neked az eredményről! Már laptopon csinálja a szinkront,minden értéket lát egyszerre,amit így Te is látsz a videón! Ez persze ha megvárod,szükségtelen!
Sziasztok,
Gyanúsan nagy a fogyasztásom (ca. 12 liter 200 km alatt)
Emellett szeretnék a karbira ránézetni, szinkron stb..
Tudnátok ajánlani szervízt a fenti tünetek orvoslására? :) Nem tudom mennyi idő ezeket elvégezni, de ha meg tudnám ott helyben várni az lenne a legjobb ..
Szia! Az enyém anno osztrák volt 54 lovas, bár nem tudom, hogy osztrák vagy a magyar mesterek műve volt-e, de nekem a folytást a főlé fúvókázás adta meg. Sokat kajált és nem is ment cserében, amikor össze lett lőve a rendszer, 5,5 2 személlyel túrákon és a 2-öt meg is futotta rögtön. Tehát ez elég összetett téma, nem csak a fúvóka mérete a lényeges pont ebben a helyzetben! Olvass vissza itt a fórumon kicsit a keresővel.
micsoda véletlen! :)) honlap megyek Győrbe, így nem kéne postázni ..