Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Örülök, hogy vannak még ilyen emberek! Bízom benne, hogy mások engem is ezek közé sorolnak.
Az egyik település Keszthely, a másik nem igazán publikus, mert korábban "megégettem" már magam emiatt, de az is Zala ezen fertályán van. És Te merre laksz, mert az adatlapodon nem sok mindent árultál el magadról?
Üdv: Druszád
Amíg türelmem van hozzá szívesen teszem. Adni jó!
Megkérdezhetem, hogy te hol laksz zalán belül?
üdv: Zsolt
Köszönet is érte mind a kettőtöknek! Sajnos néha az "eltűnés"nem önmagunknak köszönhető...És lehet az is, hogy esetleg a háttérben,privátban tovább folyik a diskúrzus.
Itt úgy látom egyeseknek mindent "hamar-hamar", aztán eltűnnek az éterben. Te meg erőlködsz, ami egyébként dicsérendő .....

Egyébként én is ezt teszem a diviseknek indított honlapomon .... Feltettem oda a szívató-tömítéses sztorit is
Hello!
Bár olvasom, hogy mellözni kivánod mostanság a szívócsonkos témát, de csinálgatom én is 30 éves motoromat mikor otthon vagyok, , és mikor kezembe került a légszürödoboz ebben a hidegben nekem is üveg kemények voltak a légszürö oldali csonkok ( a hengerfej felölit már megvettem). Szóval itt utána néztem, és kértem az Interatnál (bicskei körforgónál) ajánlatot.
Amit tudni kell, hogy ebben az idöben a legtöbb motor Mikuni BS 32 és 34 mm -es porlasztóval volt tákolva. Nekem azt hiszem 34 mm-es van rajta, de a GSX 750-en egy számmal kisebb volt, meg ahogy nézem a két külsö nem egyenes , hanem kicsit döntött szögben. Szóval lehet a porlasztó végére a stucni stimmelne, legfeljebb egy frontlapot kéne a "megfelelö" kivágásokkal a gyári légszürödobozodra felszegecselni-felragasztani, elhuzva azon a gyári furatokat kivágásokat.
Ez jelen pillanatban csak fikció...de a nyomozást lehetne kezdeni azzal, hogy csinálsz pár jó képet, ha nincs a porlasztóról, meg kellene mondjuk a hengerfej felöli belsö átmérö, légszürö felöli külsö átmérö, meg pár kép a légszürödobozról, a szívócsonk pár mérete...
Amúgy mint láthatós ezek ilyen 12-15€-os tételek a suzukinál.

Üdv

István
OK, köszi hogy szóltál. Idén valószínű így marad már, csak valahogy rámelegítve.
Ilyen kérdések merülnek fel bennem:
-Mit jelent hogy kitakarítottátok a porlasztókat?
-Mit találtatok benne?
-Állítottatok rajta valamit?
-A tankot, benzincsövet, csapot, szüröt is kiatakarítottátok?
-Miért nem csináltataok pár használható képet? Legalább azok beszélnének helyetted, ha nem vagy szakavatott...

Simán lehet, hogyha nem voltatok alaposak, ismát dugulásod van...
-Nem rozsdás belül a tank?

Ki kell cserélni a bovdent, legalább a szemmel látható hibákat el kell háritani, hogy hamarab körvonalazódjon a többi probléma.

Az általam csinált "távanalízis-távorvoslás" csak akkor müködik rendesen -eredményesen, ha jók az inputok...Irjál le mindent, majd eldöntöm, hogy mi a hasznos belöle, amiböl következtetéseket lehet levonni. (((Viszont nagyra értékelem, ha esetleg megoldódik a probléma, akkor arról is kapok egy normális visszajelzést, hogy helyes volt e a diagnózis, vagy tévedtem, mert a sok ingyenkenyéren élönek ez már nem olyan evidens, pedig ezzel zárulna a kör, és mindenki okulhatna belöle, köztük én is.)))
Ugyanakkor azóta újabb probléma merült fel a géppel: nos, a gázbowden finoman szólva sincs újszerű állapotban, nagyjából egy szál tartja (a héten veszek remélhetőleg újat), viszont! Ennek lehet-e az a hatása, hogy 0 ereje van a motornak? Amikor kitakarítottuk a karbit, akkor természetesen észrevettük, hogy az a paraszthajszál nem lesz hosszú életű, ugyanakkor azért ment, ha kellett (gondolom nem a téli pihenő alatt foszlott szét). Azóta egy kört különösebb (a már ismert) problémák nélkül teljesített, aztán a múlthéten motorral akartam menni dolgozni, de ő máshogy gondolta. 50-60 felé nem akart jutni, és már a hangja se volt valami egészséges. Nem akarok nagyon belemenni, mert van ennek annyi baja, hogy valószínűleg kevesebb a jól működő alkatrésze, mint a rossz, ráadásul 0 műszaki tudással rendelkezem, ebből adódóan a megfogalmazás is esetlen lenne, de hogy lehet-e a bowden az oka mindennek? Emlékeztetőül: 1995-ös 400-asról beszélünk.

Köszi előre is!

Bocsi, talán hosszú volt a hozzászólás, és nem látott még ilyet, ötletem sincs...
A normális hozzászólást nem engedi 404-es, nem található oldallal, ezt pedig igen... :D

K. Istvánnak válaszoltam volna, de részemről haldoklik a fórum, vagy ötletem sincs...

Szia! Bocsi, hogy csak most válaszolok, így alakult. Szóval Red Baron... Én nem tőlük vettem, de a kulcscsomón ott fityeg egy kulcstartójuk, gondolom akkor valami köze van a motornak hozzájuk. Bevallom őszintén, nagyjából egy csecsemő szintjén állok nagyon sok dologgal, ami a motorokkal, magyarországi viszonyokkal kapcsolatos. :) Tehát nem, nem hallottam még ilyen sztorikat.
miért nem tudok hozzászólást írni...?
Szia,
sajnos nem tudom szétszedni a mocit egyenlőre, és így nem tudom megnézni, a szívócsonkokat. Ne várj rám...bocs
Nem csak téged szívat. Nem lehet megnyitni.
Úgy látszik, sikerült a tagoknak úgy feléleszteni hamvából, hogy túlterhelődött
Egy napja halott az oldal
Aki szokta nézegetni a motorozzt, annak sem töltődik be, vagy csak engem szivat?
Szia! Köszönöm a választ. Nekem 900 F van,de olajnak nyoma sem látszik pedig van benne.
kép lemaradt...
nyillal jelöltem hogy is folyik.
ha már kardán... miután nyáron kicseréltem a kardánt észrevettem hogy ez folyatja az olajat. ráadásul a felső levegőzőn keresztűl. Elég jelentősen. valaki tapasztalta már? esetleg ötlet a megoldásra?
80W90 hajtómű olaj
Sziasztok! Valaki tudja milyen olaj kell a Yamaha xj 900 kardánjába?
Azért köszi!
Majd kérek egy robogótól, a dobozok merevítésénél a rendszámmal adni fog valamennyi védelmet.
Megnéztem, mert úgy rémlett, hogy van egy toldalékom a teljes sárvédő-belső elemmel együtt, de sajnos emlékeztem.