Néznék, de már nem jön meg semmi szerda estig, mert akkor megyek haza...
Sima javítókészlet, meg egy kis felület "szálba-húzás" nem oldja meg a problémát, a komplett csapot kell cserélni?
Úgy vagyok vele, hogy legalább menjek vele végre valamennyit, hogy bizonyítson. Aztán ha a nyarat végigmotoroztam vele vagy legalábbis nem akarom felgyújtani és árokba borítani akkor télre elviszem egy ilyen helyre és rászánom a pénzt. /majd kereslek is akkor, hogy pontosan kit ajánlanál/
Egyelőre most ráborult már a vételár negyede és gyakorlatilag nem tudtam még menni vele sehova, így most minimál költségű megoldást keresek. (számítottam rá, hogy kelleni fog költeni rá -és még ez után is fog, nincs is ezzel baj-, csak úgy vagyok vele előbb lássunk valamit, mielőtt ilyen "luxus" dolgokra is költök, mint a tank kitöltése)
Egyelőre borítottam bele másfél liter ro 55-öt úgy 3 órája, néha meglögybölöm de sok változást nem látok, ott vigyorog a rozsda rajta. -még bátraké a szerencse alapon a jeladót is benne hagytam, mert az is rozsdás mint a dög- :)
Tudom, picit ismerem a piacot, meg az óradijakat. Pont ezért olcsók a használt gépek...meg olyan történet is van, hogy a srác bement a mühelybe egy szakmait kérdezni, a váleszt megkapta, meg mikor sarkonfordult kifele véve az irányt, mondták neki, hogy a 20 font tanácsadási díjat a péntárnál tudja befizetni.
Köszönöm a választ. Sajnos itt angliába a motor nagyon olcsó de a szerviz nagyon drága. Ezért meg kell gondolni minden szervizt kétszer...
Amint lesz lehetőségem megnézem hogy áll a vezérműláncom.
Ha korrektül akarod csinálni - műgyantázva (illik) -, akkor az anyagköltség kb. 20eFt. 25-ért profi módon megcsinálják az erre ráállt cégek. Végül a sok tökölés, és bizonytalan eredmény miatt én is ez utóbbit választottam.
Aha, akkor már értem a 600-as a felesleges. :) No meglátjuk mit kezd a rozsdamaró az enyémmel, aztán ha kilikad jelentkezem.
Hmmm csapot találtam komplett 8X euró+szállítás+vám ilyen 124 euró a vége ez azért barátibb.
A baja konkrétan az, hogy mindenhonnan ömlik belőle a benzin /de tényleg mindenhonnan/ láthatóan az elnyírt csavarfejekből korábban ezt már mókolták és most végül Tasi mondta ki rá a halálos ítéletet. ...de most így lehet más megvilágításba kerültek a dolgok, köszönöm a linket!
Nekem egy xs 400 dohc (is) van.
Ezek betegsége a rohadó tank és kipu,meg a rongyosodó porlasztómembrán, meg sok más yamahabetegség .
Volt két gyári 400 tankom, de kuka mindegyik...így keresgélve: ezt az átalakitást találtam.
Igaz , hogy az talán xj 650 tank, nekem xj 600-at sikerült vennem, de lenne meló itt ott átalakítani, én viszont eredetibe akarom ezt a csúf kisbékát, mert ilyen volt az elsö motorom. Szóval azóta sikerült eredeti 400 tankot vennem kettöt is, így a 600 tank teljesen felesleges nekem...Azért a 600-as tank nagyságrendekkel szebb mint a 400-as.
Ezek szerint az xs tank jó a 51J600-ra? (nekem az van)
Ez már műanyag vagy fém csak nem rozsdás?
Remélem nem kell élnem vele, de megjegyzem köszönöm. Egyelőre nem tűnik lyukasnak, csak elég rozsdás belenézve meg a szűrő is telt rendesen ganéval. ...és mivel a benzincsap kifingott, így ráérek molyolni kicsit vele amíg nem lesz a csapra megoldás.
(vagy új csap lesz vagy csináltatok egy a csap helyére felmenő csonkot és arra megy rá majd a benzincső, amire egy robogó automata csap lesz téve azt kész. Ez utóbbi jóval olcsóbb megoldás, bár nem gyári az tény)
Egyik módja, hogy elöbb kitekered a feszitö nagy csavarját ami a rugót nyomja, majd a 2db M6-os imbusz csavart, ekkor látod hogy hol jár a feszitö.(ha felcseréld a sorrendet, akkor a rugó kinyomja a feszitöt, és nem látod hol állt mire kiveszed.
A lánc árát ebay-en vagy a Pinkmotor.hu-nál kiderítheted.
Két lehetöség van a cserére. Vagy teljes blokkbontás, és úgy befüzve a lánc. (ilyenkor blokk ki, az alsö öntvénye a hajtómüháznak levesz, két hajtókar leköt, lánccsere...)
Vagy csak megnyit a szelepdeklinél vez tengelyek ki, régi lánc szétnyom, újjal összeakaszt befüz, leválszt, új összenittel (nittelö szerszám szükséges). ekkor talán egy szelepdekli tömités kell kb 10 font .
A beavatkozás mélysége függ motor futásteljesítményétöl, meg a tulaj anyagi helyzetétöl. Ugyanis az elsö lenne az alvártmondjuk egy 100 ezret futottnál. Ilyenkor a megbontáskor rá lehet mérni a fötengelyek, hajtókarok kopottságára, a hengerfejben felújitani a szelepvezetöket, szimeringeteket cserélni a szelepszárnál, becsiszolni a szelepeket, sikolni a hengerfejet, új HF. tömitéssel összerakni az egészet. De ez mire bekövetkene a bevatkozás költége egybe esik a motor értékével, így csak értékesebb gépeknél szokták megcsinálni, meg aki hosszútávon gondolkodik a gépben.
20%-os ecet+ rozsdamentes csavarok, anyák+rázogatás, aztán forróvizes öblités forró nyári napon száritás. Ezt próbáltam, de az én kisérleti tankom végül lyukas is volt...
Régebben vettem vagy xj 650 vagy 51J 600 tankot (inkább az utobbi), hogy azt rakom a 400-somra pont a rozsdás tank miatt, de közben sikerült újabb 2 xs 400-as tankot vennem...
Csütörtöktöl otthon vagyok, ha menthetetlen a tankod esetleg...
No mivel a benzincsapom átment zuhanyrózsába, így a továbbra is csúszó szezonkezdést egy kis tank rendbetételre használnám fel. Eddig azt gondoltam az utólag beépített szűrő és majd a használat megoldja a gondot, de akkor most van itt az idő a tank rozsdátlanítására.
Betonkeverőm nincs, így a kavicsos módszert kihagynám, inkább vegyi úton indulnék el. Erre is láttam több megoldást a neten, a kérdésem azt hogy itt van-e valakinek már tapasztalata ebben, amit tudna ajánlani?!
Köszönöm!
Cserélt már valaki 900S Diversionba vezérműláncot? Mennyire nagy meló? Mennyibe került tömítésekkel együtt?
Igaz az hogyha kiveszem a láncfeszitőt azon egyértelműen látom, hogy mennyire van elhasználodva a láncom? Ugye van e még állitási lehetősége a feszitőnek.
Ne használjátok a Spurit, nekem nem jött be. Megittam egy flakonnal, de nem fiatalodtam meg
Azonban úgy tűnik a mocinak jót tett. Egy nagyobbacska kört mentem vele, de az alapjárat egész jól "kisimult". Többet egyenlőre nem vettem észre.
ide is be bigyeztem bármilyen át alakitásu motort le vizsgáztatok kipu , kormány , ............. söt ha nincs kereke elöl akor is kap 2 év friss müszakit
Ha a K.István által ajánlott megoldást választod, akkor a műszaki vizsgabázist is jól válaszd meg, mert sok helyen mostanában az "e" jellel szívóznak. Állítólag volt olyan állomás, ahol még a tükörben is keresték. Ez van, úgy látszik ez a legfontosabb ....
Ilyen
Ne lepödj majd meg, de nem a legjobb a felülete az fröccsöntésnek, de ezt irják is a termék alatt, hogy elég nehezen tölti ki a viton a szerszámot, és nehezen válik ki belöle, de elvileg a funkciót ellátja. Pontosan nem emlékszem, de kb 3-4 mire megjött.
Sima javítókészlet, meg egy kis felület "szálba-húzás" nem oldja meg a problémát, a komplett csapot kell cserélni?