Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha visszanézed, én már akkor ajánlottam neked Tasit, amikor megvetted a gépet. Tasi egy nagy mágus, én holnap viszem hozzá az enyémet. :-)
No köszönöm a tippet! Volt náluk a jószág, gatyába is rázták. Egész más lett, mint korábban. Más a hangja is, eddig 7000 alatt döglött volt, most már 4000-45000 tól megindul, meg az egész sokkal egészségesebb lett!
Jó fejek is, szóval végül minden kerek lett!

https://www.facebook.com/video...
Igen, elhoztam végül. Tudunk találkozni persze, telefonon egyeztessünk, hogy hol és mikor.
Na, ezek szerint megvetted. Remélem sok örömet fog okozni. Holnap össze tudnánk valamikor szaladni?
Sziasztok!
Tegnap én is tulajdonosa lettem egy XJ600-nak.
Az "olcsóbbak" közül választottam, úgyhogy még idő mire kiderül mennyire volt szerncsém, vagy mennyire fogtam mellé. :)
A színe semmiképpen nem mondható szépnek ennyit elmondhatok, amúgy jön,megy,megáll, egy kis karuburátor bizergálás kilátásban van, de más gondra egyenlőre nem lettem figyelmes.
No ez csak azért volt, lássam figyeltek-e

Javítva!

Nemsoká jön a következő "koncentrációs-olvasási-teszt"
100/80?
Drusza ! MI KÖSZÖNJÜK!
Kösz! Igyekszem minden nap valami újat összehozni, és most már nem is egyedül, mert vannak akik ötleteikkel, konkrét anyagokkal támogatnak
Üdv!

Közben fellapoztam Én is mire szolgál.Sosem kellett használni még.

Zsolt!
Jó lett a kézikönyv.Gratula!

Roli
Az útleírások FoTa-ján én is ott voltam
Es ha igen, akkor hogy es milyen sorrendben, időtartamban es ritmusban?(Pri)
Sziasztok!

Jómagam az ilyen nehezen indúlós témákat kerülöm azzal, hogy 2 hetenként elindítom, felmelegítem üzememelegre, és leállítom így a karbik se száradnak ki.
Van a csapon egy pri állás azt ilyenkor nem érdemes kipróbálni?

Roli
alapból mindig kell. egy kicsit gázkarral még rá is kell segítenem. kihúzom, ráindítok, közben adok egy gázfröcsit és megy. normál esetben. de ha sokat álltam vagy már nagyon haldokolt az aksim és nem kapta el elsőre, másodikra, akkor kellett visszanyomni a szivatót, kiszellőztetni a hengereket és csak úgy gázkarral finoman játszva elindítani, lassan ráhúzva a szivatót.
Sokszor merült fel már bennem, hogy mikor is kell a szivató? Nem tudom, hogy az üzem anyag miatt nem indult-e vagy más miatt. Ezentúl gyakrabban fogom próbálgatni!
nekem a hosszú, téli állás után nem akart a szivatóval indulni. visszanyomtam, párszor indítóztam, amikor lassan, akadozva, de elkapta. pár mp múlva húztam csak rá a szivatót és utána már jó volt minden. lehet, hogy kicsit megszívta magát, vagy mágsem volt olyan hideg, mint gondoltam volna.
Sziasztok,
tegnap mentem az idén az első karikát. :-) Nagyon élveztem. Persze az Istvánnal egyeztetett problémákat nem oldottam meg, de talán szereztem egy-két újabb tapasztalatot (megosztom, hátha más is tanul belőle): Ha a szívatót teljesen kihúzom akkor, nem indul, ha 2-3 mm vissza tolom, akkor elkapja. Szivatós fázisban, egyik pillanatról a másikra felpörög. Melegedés után visszaáll az alapjárat 1500 körülre. 10 perc motorozás után az alapjárat felmegy 2500-re... Igaz belekerült az üzemanyagba spuri, de gondolom az nem dolgozik ilyen gyorsan....Így hogy legalább tudom, hogy megy a gép át tudom vinni a szerelős haveromhoz.-)
Szép szezont mindenkinek!
Én Saito-t használok a legnagyobb megelégedésemre.három fokozata van, az indító (felfűtési) szakaszban szinte süt. A vezeték elvezetés is korrekt, szerintem nem kell attól tartani, hogy egyhamar eltörik a vezeték.
Nekem egy évig volt fennt egy 25fontos markolatfűtés. Nagyon jó volt, két fokozatba lehetett állítani. De önmagába ne várj csodát. Mivel minnél véknyabb a kesztyűd annál jobban érzed a hatását. Viszont attól a menetszál ugyanúgy éri az izületedet. Minimum egy enduró kézvédőt tegyél elé, de legjobb ha kézzsákkal együtt használod. Nekem az utóbbival volt együtt egész télen nyári kesztyűbe nyomtam és soha nem fázott a kezem. Tavaszra sajnos a gázszektor oldalon lévőnek elszakadt az egyik kábele igy leszereltem.
Sajnos igaz a régi bölcsesség, hogy pici pénzből pici technikai minőséget kapsz. Ha igazán jót akarsz vegyél oxfordot. Igaz h jóval drágább, de sokkal minőségibb és sokkal tovább birja.
Nekem még az is hátrányt jelentett, hogy picik az ujjaim és igy nehezebben értem el a fék/kuplung karokat a nagyobb markolat átmérő miatt.
Kis érdekeség shumi kolega fötöja Dubai bol
rendörmotor dubaiba 2015
kep
Sziasztok!

Valaki használ esetleg ilyet?
http://www.ebay.com/itm/22mm-A...
Gondolkodom, hogy megrendelem, de előtte jó lenne hallani más véleményét (nem vagyok benne biztos, hogy jó-e a 900-asra, nem tudom tényleg jó minőségű-e és hogy vízálló-e).

Előre is köszi

Üdv:
np
Yamaha XJ 900 S Diversion
Off:
A linken a hsz-nél olvastam a menetszél-bubogás problémát. Nekem 750 ES gépem volt szinte ugyan ilyen idomokkal, plexivel. 185 vagyok. Én levágtam belőle 1-1.5cm-t a magasságából, és megszűnt a sisakrázás. Kicsivel több szelet kaptam, de az nem okozott problémát. Mondjuk betartom a szabályokat nagyjából :)
Èn ugyan nem!