K.István megtaláltam az albumodat amiben a mikuni karburátort újítod fel. Nekem az XJ-men ugyanilyen porlasztó van.
Az lenne a kérdésem, hogy a képen látható szivató / hidegindító tömítést hol tudok beszerezni? http://www.sportmotor.hu/motor...
A kocsimba régóta használom, EGR szelep problémák miatt.
Szerintem ezt minden autós jól ismeri aki főleg városban használja a kocsit, valamelyik fordulaton rángat.
Tapasztalatom, hogy a rózsaszín lötty a célnak megfelelt azóta nem rángat az autó, teljesítmény és fogyasztás csökkenést nem tapasztalok, de marha büdös!
Kipróbáltam a kék cuccot is ott már érezhető némi teljesítmény többlet.
Igazából csodát nem kell várni tőle...teszi a dolgát és ennyi. Amúgy nagy részben petróleum származék, melyet régen is használtak a vizesedés ellen, de van mellette még pár összetevő, amitől az ami.
Nyilván annál számottevőbb az erezhető változás, minél kórosabb, szarabb volt a jármű állapota. De szerintem nem kell túlságosan vájt "fülűnek" lenni, hogy azt a dinamizmust észre vegyük, ami az alkalmazásával elő szokott jönni. Nem fog még harmadikban is kerékre állni, de figyeld majd meg a sokkal érzékenyebb gázreakciót, és a rugalmasabb gyorsítás, sokkal kisebb gázfordulásra mint előtte kellett.
Fölég azoknak szembetűnő, akik már régóta hajtják a gépüket, és tudják minden egyes gázfordítás eredményét...
Azt érdemes még látni, hogyha nem csak ezt a topicot olvassátok (hanem mindenhova beleütitek az orrotokat ) hogy sorba üti fel a fejét a sok tulajdonosnál az ilyen szezon elejei dugulási probléma. Persze vannak akik ezek ellenére is homokba dugják a fejük...semmi nem kötelezö!
Felkeltetted az érdeklődésemet a "csodaszer" iránt, így ma vettem egy flakonnal. Fogyasztásban nagy csodát nem várok tőle, mert így is takarékos a gépem, de egy kis többlet erőt lehet hogy belepumpál. Én inkább az egyenletesebb járásnál várok eredményt. Meglátjuk. A tapasztalatomat mindenképpen megosztom itt is, és természetesen a honlapomon is.
Oké, figyelek majd, köszönöm. :-) De ha már beszélünk, megírnád nekem privátban (mielőtt leoltanak minket), hogy a láncolajozónál a cseppszámot milyen eszközzel állítottad be?
Arra figyelj, hogy nem mond el másnak! Mert akor ilyen megalapozott javaslatokat és véleményekt fogsz hallani:
-Ugyan nem próbáltam, de szerintem semmi értelme, mert a japanok biztos jobban tudták mi kell bele...-
-Szerintem egy csalás, csak placebó, én is kipróbáltam, de 30 km -után nem éreztem semmit, de a bál hátsó kerékcsapágyan tönkremet töle, meg az ablakmosó motorja is kifeküdt...
-Èn nem éreztem semmit, bár én nem értek az jármüvekhez, de szerintem nem használ semmit.
- A szerviz ahova hórdom a jármüvem, ott azt mondták kár bele akármelyik adalék is, ök nem tennék bele! Bár spec errölmég csak nem is hallottak, de biztos ez is ugyan olyan mint a többi!
-.... egy ékes példa
Köszönöm az infót. :-) Valahogy eddig még senki nem hívta rá fel a figyelmemet, én meg nem kutattam a témában. Utánaolvastam és eldöntöttem, hogy kipróbálom.
Nekem elég sok jármüvem van, és van hogy fél évig is állnak. De mindegykibe keverem folyamatosan. Egy kicsit olyan mint a narkotikum.Ha egyzser elkezded használni utána elég nehéz lejönni róla. Ugyanis az összes gépnél hoz valami pluszt. Könnyebben indulnak, egyenletesebben dolgoznak, közép tartományban energikusabbak, robbanékonyabbak. Ès nekem sikerült fogysztás csökkenést is regisztrálnom...de a legnagyobb elönye, hogy jelen pillanatban az általam ismert egyetlen eljárás, mely használatával megelözhetöenek az ilyen kellemetlen és költséges beavatkozások.
Sajna vannak sokan akik csak ördögtöl való "csodaszernek" tekintik, de tudni kell, hogy a mostanság agyonadalékolt instabil üzemanyagokban olyan kicsapodások, és kiválások vannak, hogy már elég nehéz elképzelni ennélkül az üzemeltetést. A legbotrányossab az, hogy általában a kutakon forgalmazott üzemanyagról nem képes a forgalmazó megmondani, hogy melyik gyártási idöböl való ( mert nem tudnak rá cimkét ragasztani, persze más ágazatokban az ömlesztett árunak ugyan úgy van azonosítója), akkor mikor modjuk egy MOL fél évet garantál, vagy szavatol az üzemanyagra. Nyilván sokaknak van bevált kút ahol takolnak, a gond akkor kezdödik, mikor úton vagy és ismeretlen helyen kell üzemanyagot vételezni. Ès mondjuk egy ha egy hétvégét turázva, vasárnap reggel látód a szállóparkolójában, hogy egy szép nagy tócsa van a motor alatt, és benzin teli a motorblokk meg lészüröház (nyilván tipus kérdése), akkor egy olajcsere nélkül nem igen érdemes beíndítani a motort. Az egyik barátom tavaly a ilyen miatt 2x cserélt olajat szürövel. Ez egy 10 ronygso móka esetenként. Egy 500 ml flakon 250 liter benzinhez (diesel) -hez elég, és kb 3000 HUF...és mint említettem pl az autónál a megsporolt üzemenyagon visszajön az ára, és mellette a 100 lovas autó olyam mintha 10-15%-al is erösebb lenne 3-4 ezeres fordulaton ahol utazás közben használom.
Végezetül, ha sokáig meg lehet elözni egy mechanikai tisztogatás, melyet hosszas szerlés is körülleng egy kémiai eljárással, akkor miért ne az utóbbit válasszam.
Valóban, köszönöm neked is!
Akkor még úgy gondoltam, hogy a korábbi helyre hordom, ahova annó vittem az előzőt. De az sajnos nem vált be...
Először repkedtek a lehetséges százezrek, aztán végül nem is vállalták be a melót. De a jószág se érezte magát ott jól, mert mikor elhoztam rosszabb lett mint volt. Korábban ment azért csak nem volt tökéletes, de haza köhécselve, leállogatva 3 hengerezve jutottam csak el.
Így aztán elkezdtem az alternatívákon gondolkodni. De most már örülök, hogy így alakult, mert így találtam egy jó helyet és jó embert, ahova vihetem! A gép meg teljesen megtáltosodott! Rá se lehet ismerni!
Karburátort kell tisztítani, mert a téli állás alatt nem engedtem le belőle a benzint, és be se indítottam egyszer sem, ennek következményeként nem is megy normálisan. :-(
Látom nekiálltál a "felújításnak". Itt nézd meg:http://litetek.co/Carb_Kit_Yam...