Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Háááát ha minden kötél szakad lehet nem lesz más, mert még ezekkel is kevesebb dzsuva megy be, mintha a gumi lejön.
Jobban menni nem kell, öreg a motor, öreg vagyok én is, hova az a rohanás. :)
Megnéztem asszonnyal meg velem 180 körül volt a vége, de olyan 150-160-ig volt emberi a gyorsulás, utána eléggé lehangoló. De ennyi akár elég is már az én koromban. :)
Szia. Az enyém is 4DG-s, 92-es, 40kW-os, Osztrákiából jött.
Én még nem kaptam szét az enyémet, de egy- két héten belül meg fog történni. Ha lesz a kezemben egy akkor van itt a környékemen egy -két ügyes gumiSütő (nem gumis ütő!) Esetleg ha addig tudsz várni, megkérdezném a véleményüket
Nem véletlen szokták ezeket direktszüröket használni.
Olcsóbb verzió
Hátrányuk, hogy többször kell tisztítani öket, esös idöben a szélsö porlasztók sok vizet szívhetnek, le is állhatnak a hengerek akár, át kell fúvókázni a porlasztókat, mert több levegöt fog kapni a kisebb ellenállás miatt. Ezzel párhuzamosan jobban is szokott menni. De nagyobb lesz a szívás zaj is.
...és a szélsök nem koncentrikusak ahogy nézem , van egy kis elhúzás bennük...
Ilyen a légszürö felöli szivócsonk

Nem lehet túl kemény, mert be kell gyömöszölni a légszüröházba, meg a bilincsnek össze kell tudni húzni, és nem árt , ha áramlás szempontjából jó minüségü a felülete belül.
Szia itt probáld meg hátha van nekik,én is innen vettem az xj 600 hoz.
http://www.cma-motor.hu/Alkatr...
Én az FJ-hez szintén ezeket a csöveket keresem egy ideje,de reménytelen.
Ami bontott,az általában repedezett,mint az enyém,új meg sehol sem fellelhető. :-(
Okoskodok:
ilyet esztergáltatni nem lehet? Még kézben nem volt ilyenem, de ha esetleg valaki le tudná fotózni (amíg én nem jutok hozzá az enyéimhez), akkor körbe kérdezgetnék.
Ilyen bilincs nem oldaná meg vajon a problémát, hogy ne csúszon le a csö a karbiról?
Mivel egy V- nút van a bilincsben tengelyirányban és radiálisan szorít inkább...
A légszürö doboz hátrahúzható ennél a modellnél, mikor veszed ki a karburátort?
Gumialaktrész gyártatás projektbe keresek partnereket!
Nyár végén vettem egy 51j sorozatú XJ600-at és még akkor melegében sikerült a nagyvasról olyan 30k körül szerezni 4 db henger-karbi közötti csövet. (Yamaha darabját adta volna ennyiért)
Ellenben a légszűrőház és a karbi közötti csövek is öregek, kemények, lejönnek. Sehol nem lehet kapni, még arany áron sincs a yamahánál.
Gondoltam legyártatom. Ma a gumi nem kerülne sokba, de a szerszám kb 30.000 FT és ha jól tudom a 4 gumi 2 különböző, tehát két szerszám kéne ami kapásból 60.000 Ft. Ez azért egy "csöppet" sok, így társakat keresek, akik esetleg beszállnának egy ilyen akcióba!
Szia!
Olajat nem kell túl bonyolítani, mivel a egy mai olaj már sokkal precízebb tisztább összetételű. Mivel a blokk levegős az illesztési hézagok nagyobbak, ezért kell a "vastagabb olaj" Repsol 20W 50 ásványi tökéletes mivel tudja az elvárt API SJ jelzés szintet.
Gyertya pedig NGK CR8E vagy Denso U24ESR-N hőértékben azonossak amik megfelelőek lehetnek.
Szia! Én anno 10w40 Repsol Moto Sport-ot használtam az öreglányba (93-as), nem ette, nem füstölt, csak tette a dolgát. 6e cseréltem és boldogan él még ma is a gép valahol a galaxisban, bár tőlem anno kapott egy újabb esélyt, mert szegény nagyon lelakott volt! Tehát ha nincs agyonvágva a gép akkor lehet neked is jó lesz még az említett olaj!
Basszus, ebbe külön kell olaj?:
"Tisztelt XJ-sek !
A napokban vettem egy Xj 600S-t . 91-es (4br) talán valami Kanadai kivitel ? (Valami karburátor fűtés van rajta ha nem tévedek , remélem nem mondtam hülyeséget ) Olyan kérdésem van , hogy milyen olajat kell beleönteni ? Leginkább a viszkozitása érdekel . Pár helyről hallottam hogy levegős motorba 20-as olaj kell . Ti milyen olajat ajánlatok ? Továbbá milyen gyertyát szoktatok belerakni ?
Segítségeteket előre is köszönöm ! "
enyém mintha a hengerektől kapná.
És volt aki azt írta, hogy többet koszol mint használ...jó ez így?
Urak!
Sajnos elég amatőr vagyok, (de lelkes ). tegnap fel akartam mérni, hogy milyen méretű benzincsövek kellenek, ekkor találtam meg azt a négy slaugot, ami a négy porlasztót köti össze. Itt jön a laikus: ezek közvetítik a "meleget"? És ez miért is kell? Amikor levettem, hát elég bizar anyag szivárgott ki belőle......Tavaly a "SZERELŐ" olajat is cserélt...talán ezt látva az idén is kellene.
Megtaláltam. A hűlt helyét... Ha lennél oly kedves ismét feltenni, vagy esetleg az emilemre elküldeni, nagyon köszönném!
Köszi szépen, akkor keresem! Ha nincs meg, jelezni fogom.
Olvastam én is kicsit a témában és elvileg nemcsak a karbiban van folytás. A légszűrőházban és a kipu dobban is lehet. De még a cdi-nél is. Teljesen egyértelmű leírásra nem akadtam. Az 50 ló engem sem zavar, amíg rendesen működik. Nekem 38kw van a forgalmiban, de olvastam 37-et és 40-et is ugyanerre a kódra. Az biztos, hogy a CH és A zaj és emissziós normákat teljesítő változtatásokat takarja a 4DG. Kíváncsi leszek ez mit mutat a gyakorlatban.
DS--természetesen 4DG
Futottam a neten egy kört, mert én 54 LE-re emlékeztem a4DS-karburátorral szerelt motorok esetében. Jól emlékeztem, 54 lovas (40kw) motorok.
Köszönöm, bár ez csak "ujjgyakorlat" volt a tavalyi teljes felújításhoz képest, amikor is elég rendesen átalakult a gép.

Egy kis ízelítő mindebből:
Szia Satis!

Én vasam 97-es évjárat, és 4BR betűk vannak az alvázszám elején.
Ha visszább lapozol az oldalon, valamikor felraktam magyar használati utsítást az xj hez amit vele kaptam.Ha már nem találod, akkor újra feltöltöm, hasznos dolgok vannak benne.

Piratson!

Gratulálok a szereléshez.

Üdv Roli
Te csináltad én csak az okoskodtam!
(Ha elakadtok a Bandit vagy GSXR 1100 fórumban lakom! )
A segítséged nélkül nem ment volna