Mellesleg engem piszkosul nem zavar a csak 50 ló. Az én vezetési stílusomnak megfelel, és így elég takarékos is s gép. Az eddigi tankolások és megtett út ismeretében 4,07 liter/100km-re jön ki az átlagfogyasztás. Ebben mindenféle közlekedési forma benne van a városi menettől az autópályázásig, az egyszemélyes közlekedéstől a tökig pakolt kétszemélyes túrázásig.
Az enyém Magyarországon forgalomba helyezett gép, DG-s karbival (valószínűleg valamelyik korábbi tulaj cserélhette erre -nem tudom miért).
A fúvókák:
- levegő fúvóka 135-140 helyett 130-as,
- az alapjárati fúvóka 15 helyett 12,5-es.
- üzemanyagszint beállítás: jóval alacsonyabbra van állítva, mint BDS karbiknál (leírást nem találtam a helyes szint állításra, de így megy a gép rendesen)
Fűtése már elektromos, TPS-sel, bár az enyémről a szenzor hiányzik
Nem kell aggódni. A csereérett tömitések szinte 100 %, hogy azonosak. A fojtott verzióknál más a fúvóka méret, vagy rövidebben nyit csak a tolattyú, szoval a felújítást ez nem befolyásolja...csak annyi hogy pár kW-al gyengébb a standard kiadásnál, az akkori szigorubb zaj és emmissziós követelmények svájc és ausztriában.
Köszi szépen!
Én a különféle szervizleírásokban kutakodtam.
Osztrák volt a motor, és találtam is utalást erre a kezelési utasítások között, mégpedig a ford szám mérőben, mert az A és CH származású motorknak 8500-tól van a piros mező.
Akkor valszeg az 50LE verzió.
Legalább tovább tartanak a kopó alkatrészek!
Mégegyszer köszönöm!
Szia!
Hivatalosan porvédő sapkának hívják, és én innen rendeltem, ígaz, valami miatt most drágább, mint amiért én vettem: http://www.ebay.de/itm/Genuine... (nálam az e-bay péjpalostól bejáratott, míg a többi netes helyen szórakozni kell pl. a regisztrációval, illetve az itthoni Hondáék sem olcsóbbak).
Ennél semmilyen tömbszelencés fúrás-faragás nem kell, méretpontos, csak egyszerűen a régi helyére kell felrakni. A zárócsavar peremes részére kell "felhúzni" és ennyi - lásd fénykép.
Szervusztok!
Egy divi vásárlás közepén álllok, de egy kérdés nem hagy nyugodni.
A vázszám a 4DG kóddal kezdődik, amire sehol nem találok utalást.
Vajon milyen verzió lehet? A motor 96-os, sikeresen túljutott a honosításon, végül is már a tulajdonom, de jó lenne tudni miféle.
Rolikacsa! Azért a te bejegyzésedre írtam, mert a motor ugyanolyan kivitel (szemre), mint a tiéd!
Előre is köszönöm!
Szia,
én mostanában tervezek egy hasonló manővert, tudnál linket küldeni a rendeléshez?
Köszi hogy megosztod a műveletet, és Istvánnak is a sok segítséget.
A 400 -as gépek a Japán belpiacra készültek. Ezeket kontinerekben hozták be, sok esetben 2-3 motorból csinaltak egyet...remélem ezzel nem mondok neked újat.
A garancia vicc kategória amit vállalnak. Az eladási árak is szintén. Ugyanakkor semmivel nem jobbak a motorok müszaki szinvonala mint bárhol máshol.
Hozzáértö körökben elég rossz a hírük, és ott dolgozóktól voltak nagyon komoly csalafinta sztorik. De nem akarom rontani a hitelüket. Mi csak nevetni szoktunk odajárni régebben, amúgy messziröl kerülni kell öket. (Bár lehet az elmúlt évek alatt biztos minden jobb lett mióta nem voltam arrafele )
A hidegindító tömítésével kapcsolatos értekezésünk azzal zárult, hogy javasolta, próbáljam meg a SUZUKI MIKUNI karburátorának tömítését, ami önállóan is kapható 3-4 Euróért. Belevágtam, és rendeltem 4 darabot, lesz ami lesz.
TÖKÉLETES!.....és az egészet megúsztam 5.000,- forintból.
Azt hiszem, nem kell külön ecsetelnem a különbséget a régi.és az új tömítés között, lásd a képeken a lyuk átmérőjét.
Gondolom, többeket is érinthet a probléma, melynek megoldásában K.István motoros társunk segített.
Többszöri próbálkozás ellenére sem sikerült tökéletesre hangolni a karburátor-sort, pedig, a hidegindító rendszer tömítésének kivételéve valamennyi tömítés cserélve lett, maga a karburátor jó pár tisztításon esett át.
A jól bevált féktisztítós teszt egyértelműen mutatta, hogy a szívató szívat. Ez eddig rendjén is lenne, hiszen nem nagy durranás a gumi "kupakot" kicserélni, de.....nem a Yamaháéknál. Ők nem forgalmaznak külön tömítést, hanem a képen is látható teljes "rendszert" lehet csak megvenni, természetesen arany áron. A márkakereskedésben több mit 12.000,-Ft...DARABJA!, de a neten sem találtam lényegesen olcsóbbat (ha összedobjuk, akkor közel ötvenezerért már vehetünk is 4db günitömítést!).
Egy szó mint száz. Idős motorok esetében a szívató tömítéséről sem szabad megfeledkezni! Most már van erre is olcsó, jó megoldás!
A fúvókák:
- levegő fúvóka 135-140 helyett 130-as,
- az alapjárati fúvóka 15 helyett 12,5-es.
- üzemanyagszint beállítás: jóval alacsonyabbra van állítva, mint BDS karbiknál (leírást nem találtam a helyes szint állításra, de így megy a gép rendesen)
Fűtése már elektromos, TPS-sel, bár az enyémről a szenzor hiányzik
Én a különféle szervizleírásokban kutakodtam.
Osztrák volt a motor, és találtam is utalást erre a kezelési utasítások között, mégpedig a ford szám mérőben, mert az A és CH származású motorknak 8500-tól van a piros mező.
Akkor valszeg az 50LE verzió.
Legalább tovább tartanak a kopó alkatrészek!
Mégegyszer köszönöm!
Valszeg svájci modell...
Lehet eltérés a a porlasztó fúvókázásban, és lehet fojtott verzió...
Hivatalosan porvédő sapkának hívják, és én innen rendeltem, ígaz, valami miatt most drágább, mint amiért én vettem: http://www.ebay.de/itm/Genuine... (nálam az e-bay péjpalostól bejáratott, míg a többi netes helyen szórakozni kell pl. a regisztrációval, illetve az itthoni Hondáék sem olcsóbbak).
Ennél semmilyen tömbszelencés fúrás-faragás nem kell, méretpontos, csak egyszerűen a régi helyére kell felrakni. A zárócsavar peremes részére kell "felhúzni" és ennyi - lásd fénykép.
és végül is "csak" tömítést cseréltél, vagy tömbszelencés reparálást, amit István írt korábban?
Egy divi vásárlás közepén álllok, de egy kérdés nem hagy nyugodni.
A vázszám a 4DG kóddal kezdődik, amire sehol nem találok utalást.
Vajon milyen verzió lehet? A motor 96-os, sikeresen túljutott a honosításon, végül is már a tulajdonom, de jó lenne tudni miféle.
Rolikacsa! Azért a te bejegyzésedre írtam, mert a motor ugyanolyan kivitel (szemre), mint a tiéd!
Előre is köszönöm!
én mostanában tervezek egy hasonló manővert, tudnál linket küldeni a rendeléshez?
Köszi hogy megosztod a műveletet, és Istvánnak is a sok segítséget.
Mihelyt ezzel is meg vagyok, és kipróbáltam a gépet, jelentkezem.
A garancia vicc kategória amit vállalnak. Az eladási árak is szintén. Ugyanakkor semmivel nem jobbak a motorok müszaki szinvonala mint bárhol máshol.
Hozzáértö körökben elég rossz a hírük, és ott dolgozóktól voltak nagyon komoly csalafinta sztorik. De nem akarom rontani a hitelüket. Mi csak nevetni szoktunk odajárni régebben, amúgy messziröl kerülni kell öket. (Bár lehet az elmúlt évek alatt biztos minden jobb lett mióta nem voltam arrafele )
Össze is raktad már?
Mértél végnyomás értéket?
A hidegindító tömítésével kapcsolatos értekezésünk azzal zárult, hogy javasolta, próbáljam meg a SUZUKI MIKUNI karburátorának tömítését, ami önállóan is kapható 3-4 Euróért. Belevágtam, és rendeltem 4 darabot, lesz ami lesz.
TÖKÉLETES!.....és az egészet megúsztam 5.000,- forintból.
Azt hiszem, nem kell külön ecsetelnem a különbséget a régi.és az új tömítés között, lásd a képeken a lyuk átmérőjét.
Többszöri próbálkozás ellenére sem sikerült tökéletesre hangolni a karburátor-sort, pedig, a hidegindító rendszer tömítésének kivételéve valamennyi tömítés cserélve lett, maga a karburátor jó pár tisztításon esett át.
A jól bevált féktisztítós teszt egyértelműen mutatta, hogy a szívató szívat. Ez eddig rendjén is lenne, hiszen nem nagy durranás a gumi "kupakot" kicserélni, de.....nem a Yamaháéknál. Ők nem forgalmaznak külön tömítést, hanem a képen is látható teljes "rendszert" lehet csak megvenni, természetesen arany áron. A márkakereskedésben több mit 12.000,-Ft...DARABJA!, de a neten sem találtam lényegesen olcsóbbat (ha összedobjuk, akkor közel ötvenezerért már vehetünk is 4db günitömítést!).
http://www.mikunipower.com/
Tud valaki segíteni? Köszi