Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van menetfésüd, a menet beazonosítására, mert az most nekem nagyon nincs a közelemben?!
Előre is kösz!
O- gyuru a tomites mindket oldalara a tengelyre. Gumibelso ragaszto lehet ossze is vulkanozalja. Esetleg ha van hely, kivulrol is meg kell tamasztani egy gyenge rugoval. A dugattyu tengely feluletet meg szepen fepolirozni.
De a legudvozitobb az lenne ha az a menetes tomszelence le lenne gyartva ugy hogy egy o gyuru passzoljon bele.
Lehet van itt ilyesmi tipusu porlasztom majd leveszem a mereteket aztan rajzolok egy atalakitott tomszelencet...
Megérkezett a válaszuk. Nekik is küldtem képet, amire visszajelezték, hogy a cs004-es tömítő nem jó hozzá. Egyszóval gondolkodhatok tovább, mit tudok csinálni
Írtam nekik, mert a teljes szettből a cs004 kivételével egy tömítő sem jó a karbimhoz, így nem sok kedvem van 15.000,- forintot kifizetni 4 db gumigyűrűért. Kíváncsian várom válaszukat és -om
Az enyém így néz ki. Szerinted hogyan lehetne megoldani a tömítést?
Úgy tűnik szív valamennyi fals levegőt. Kénytelen leszek lebontani a karbit, és valamit csinálni a szívatóval, hogy ne engem szívasson
Mindjárt megcsinálom
Mielött bevásárolsz...egy "féktisztós tesztet" kéne csinálni azon a részen, hogy reagál -e rá a motor.
Itt néz körül.
Lehet pont a te tipusod nincs fent, de a karbiknál sok azonos megoldás van...
Van egy képed porlasztódról?
Köszönöm! Nekem egy kicsit másképpen néz ki, de lehet, hogy tényleg itt lesz a gond.
Amikor pillangószelep tömítéseit cseréltem ezt is fel akartam javítani, de tömítés önmagában nem kapható, az egész hóbelebanc meg arany-árban van.
Ha tudsz valami megoldást, ami nem horribilisen drága, szívesen venném
Ha csak a szivató használatakor csinálja az alapjárat ingadozást, rá kéne nézni a szivató dugattyúk tengelyének tömitésére. Lehet el van öregedve, ki van repedezve, és falsol.
pl.:1
2
Ha már karbi, lenne egy kérdésem.
Hidegen szivatóval rendesen beindul a gépezet, de kihúzott hidegindítóval a motor egyenetlenül jár. Gyakorlatilag az 1000-3000 tartományban pörög. Eddig nem sikerült rájönnöm, mi okozza a problémát.
Ez nagyon jó ötlet!
Lenyúltam
Örülök neki, hogy nem lett baj, a cikk írója nem volt ilyen szerencsés! Én minden karbiszerelés után nagyon egyszerű módon ellenőrzöm a tűszelepek működését: 15-20 centis szilikoncsövet húzok a még kézben lévő karbisor közös benzincső-csonkjára, fejre állítom az egészet, majd belefújok. Ha megy bele levegő akkor nem zár le, ha nem megy bele, akkor jó.
Mint írtam, beindult, sztem a hengerbe nem jutott benzin, semmi gond nem volt az indítással. Persze lehet, hogy mázlim volt
Szia!

Arra nagyon vigyázz, hogy ha befolyt a benzin a hengerbe, azt indítózáskor nem nagyon tudja a dugattyú kompresszálni és hajtókartörés vagy önindító-károsodás lehet a vége!

Neki ezutóbbi lett:

Link

Üdv: Gábor
Szia,
én majdnem pont ugyanigy jártam, amikor kipucoltam a karbisort :-) en is azt hittem, hogy az egyik tű akadt fenn, aztán kiderült, hogy egy leeresztőcsavart nem tekertem vissza rendesen
Sziasztok.

Köszönöm a segítséget. Amit küldtetek az féknyereg felújító készlet (Bremssattel-féknyereg), ezt már beszereztem. Fékmunkahenger felújító készletre lenne szükségem (Bremszylinder). A nyáron volt szervizben emiatt a gép, szétszedte a szerelő a hátsó fékmunkahengert, kipucolta, és összerakta, de továbbra sem működik úgy ahogy kellene, ill. szorul a fék. Nem gondoltam, hogy ekkora kihívás lesz beszerezni. Lehet, hogy a féknyerget felújítom előbb, ha már úgyis megvan hozzá a készlet, bár nem azzal lesz a gond. A RedBaron válasza a következő volt:
Tisztelt XY!
Csak a nálunk vásárolt és rendszeresen nálunk karbantartott motorkerékpárokhoz tudunk alkatrészt biztosítani.
Megértését köszönjük:
XY
Red Baron
Arra én is kíváncsi leszek, mit mondanak a Red Baronban. Nyáron bementem a Törökbálintiba, kipufogó tömítést akartam venni, és közölték, ha nem itt vettem a motort, akkor nem rendelhetnek alkatrészt. :-(
Norbi!

Itt megnézheted, melyik modellekbe jó még a készelt:
http://www.japparts.nl/index.p...


Még az enyémhez is jók, de ők már egy 5 EUR-ral drágábbak...
Szóval nem kell feladni a harcot, minden típusra nem gyártanak külön fékeket, hanem a polcon lévőkből oldják meg. Így olcsóbb, mert éves szinten milliós darabszámot tudnak venni a beszállítóktól.
A minap beindítottam a gépezetet, muszáj volt hallanom a hangját. Mivel már régen ment, a csapot először pri állásba tettem, hadd teljenek fel a karbik. Igen ám, de egyszer csak elkezdett folyni a benzin a légszűrő házból! Egyből átkapcsoltam on állásba, ekkor abbahagyta. Nyilvánvaló, hogy miért. Mint az is, hogy valamelyik tűszelepem nem zár le. Szedhetem ki megint a karbisort. Mondjuk már rutinból megy :) Tanulság:
Mielőtt visszamegy a karbisor a helyére, le kell ellenőrizni, nem folyik-e! Vagy valamit én csesztem el, vagy eleve nem zárt, csak eddig nem vettem észre, mert nem szoktam a csappal variálni. Néztem, nem eget verő összeg egy tűszelep az ülével együtt sem. Ha kicsit jobb idők jönnek, megnézem, mi a baj.
Pedig van nekik. Furcsa is lenne ha nem lenne, mert elég sok modellen alkalmazta ezt a hátsó féket a Yamaha.

"Bremssattel-Reparatursatz hinten ( Hinterradbremse vom Hersteller Tourmax Erstausrüsterqualität )
MVH-Id 827202
Modell XJ 900 S Diversion ( 4KM )
Baujahr 1995 - 2004
Position hinten ( kompletter Satz für einen Bremssattel )
Bemerkung Bremssattel-Reparatur-Satz hinten ( Hinterradbremse ) Reparatursatz vom Hersteller Tourmax in Erstausrüsterqualität - Enthält alle zur Reparatur des Bremssattels benötigten Teile ( für einen Bremssattel hinten - Erzatzteile in Erstausrüterqualität - Made in Japan
Preis EUR 19.50"

Anno ebayről hasonló áron szereztem én is az enyémhez a készletet. Kíváncsi leszek a red baron milyen árat fog majd neked adni..