Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem meg sokat tévedett. Én is mentem rendesen az öreggel annó, most is szerpentineztünk a Maximmal és a többi öreggel. Csont nélkül lehet abszolválni ezekkel a futómüvekkel mindent.

Esetleg a hátsó fék lehetne dob helyett tárcsa, de ez is megállitja ha kell.
Sziasztok!
Szeretnék a vasamra házilag heckelni két oldaltáska tartót vásznas tatyóhoz. Ha jól sejtem ennek csak annyi a szerepe, hogy ne tudjon bebilleni a kerékhez a cucc, de a tartó funkciót nem ez látja el mint a dobozos rendszernél, de ez csak sejtés! Nem tud valaki képed dobni aki ilyent használ, hogy hogyan van ez kialakítva és kb milyenek a méretei? én arra a két furatra gondoltam felfogatás gyanánt ami a hátsó platni felfogatására szolgál, de lehet tévedek. A táska meg van már, csak gondoltam valami gyárihoz hasonló lenne akkor az el nekem is.
Köszi előre is!
Háromszor vagy négyszer írta le milyen jól mutat rajta az XJ 650 TURBÓ fejidomja majd berakott róla egy képet a végére .
Te vettél észre hasonlóságot ?
Mellesleg asszem még divinek sem divi .
Köszi, hogy feltetted!
Én is ilyet kerestem.
Csak nem tudom, hogy az enyémre is passzolna-e, vagy csak a rendőrségi változathoz jó.
Biti! Ha a tiédre tuti jó, akkor vidd csak! Nem akarom elhalászni előled.
Minden teszt ilyen ,rövid idő alatt kell véleményt mondani ahoz képest nem is húzta le.Pl nem mondott olyat hogy senkinek nem ajánlom .Én inkább a vételi áron háborodok fel azon viszont nagyon
Ez tök buli .
Ez aztán az öszvér doboz a keret a 650-é a doboz a 600-é. De lehet még így is rámegyek.
Köszi.
Régebben valakii keresett WC tartályokat!
http://www.kepesmotor.hu/motor...
Anyátok...
Miért írnak abban a magazinban rosszakat egy ilyen motorról ? Ezzel az erővel a Superbike magazin is írhatna egy Goldwingről, hogy milyen szar lehet a körideje, nem ?!
Én tőlük rendeltem kuplungbowdent, úgy nézz ki mint az eredeti. Szállítással együtt 6000Ft volt.

http://www.cma-motor.hu/BOWDEN...
Nem biztos, hogy az utángyártással van a gond lehet tényleg az elhelyezés a baj.
Könnyen mozogjon mielött bekötnéd, minden kormány állásban.
Yami! Nagyából eltölthetett kb, fél napot a motoron és alkotott egy negatív véleményt .
Te is tudod, hogy már a 20000.-et kezdem vele és ezt is csak meg kell tanulni, nem egy pályára szánt sportmotor. Ennyit tud a fék-futómű de lehet vele élni és habzsolni a következő 20-at.
Lehet, hogy egy gyárira kéne beruházni?
Köszönöm a gyors válaszokat!
Tahiban van egy általam nagyra tartott autoszerelő hozzá elviszemés két nap mulva szól, hogy kész és vihetem.
Nem ő csinálja valakihez elviszi.
Én ezért kérdeztem hogy Reno udvarba csináltatja-e, mert az nekem se vált be (pedig ig ránézésre nem volt vele gond, a gyári szakadt alapján csinálták). Kettő ment tönkre kb 6000 kilométer alatt még a GS-sel..aztán vettem gyárit, azzal adtam el olyan 55ezer kilométerrel később..
A fékkel és futóművel kapcsolatban sokat nem tévedett.Nemrég előre bekerült egy pár progressziv rugó fényévnyi a külömbség!Még a hátsó rész megoldásra vár
Nem gyári helyen van elvezetve és megtörik.
Ott valami nem jó........Az enyémben 56e km van és 29 év És jó.
A reno udvarban csináltattad?
Sziasztok!
Ma sikerült harmadszorra is elszakítani a kuplung bowdeneme.
Az újat viszonylag hamar ekészítik, de vajon mitől szakad el állandóad?
(5-6e km alatt harmadszor)
Vagy csak ennyit bír?
Ha van tipp megköszönném.
Igy, hogy 95%-ban ismerem a típust és a történetét nem annyira .
Csak egy írás. Elég sok f....ságot sikerült összehordaniuk. Már a címe is hülyeség.
Az teccik, hogy foglalkoznak régebbi típusokkal, az már nem annyira amit összehordtak róla.
De ez az én véleményem a sok közül.
A volt motorom.

Imádtam.
Az utolsó oldal lemaradt!
Fast Ride magazin írása az XJ650p-ről!
Köszi!
Még-még-még!
Ez tavalyi kép: