Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mafeco,Biti ,Lupus!
Szabóéknál csörög a telefon az asszony veszi fel,....
- halló a Bélát keresem
a férjem fürdik sajnos nem tudom adni,
ja akkor téves!
Köszönöm a véleményeket!
Ma felpróbáltam a Yamaha nadrágot, pont jó a méret viszont a térd protektor ha állok nekem lejjebb van mint kellene. (Mondjuk motoron ülve ha megigazítom elvileg a helyére kerül.)

Akkor kérdezem úgy szerintetek mit ér egy Yamaha bőrnadrág? Más márkákhoz viszonyítva? Megnéztem 400 Euro rajta az ár (bár nem tudom ez csak a nadrág vagy esetleg boltban felső is járhat e hozzá annyiért mert nem boltból kapnám ennyiben....) Múltkor olyan 50 ezer Ft körüli összeget mondtak rá... Elsőre nagyon soknak tűnt de nem ismerem ezeknek az árait.
Szórakozóhelyen szöszi csajszi odalibeg a pulthoz és foghegyről mondja a pultos srácnak:
- Helósziókaaa, aggyá má valami rostosat!
- Bútorlap jó lesz?
"A bika áll a mezőn, egyszer csak megjelenik a kissé agresszív nyulacska
és ráordít a bikára:
- Hé, te nagy otromba bika! Húzd arrébb a segged, mert kikészítelek!
A bika hang nélkül áll ott mozdulatlanul.
- Hé Te! Nem hallod? Állj el előlem, mert kettérúgom a segged!
A bika nagy nyugodtan hátat fordít a nyúlnak, bepucsít, és ráüríti a
nyúlra a végbéltartalmát. A nyúl nagy nehezen kiássa magát, köp egy
nagyot, és ráüvölt a bikára:
- Na mi van, beszartál?"
louis.at FASTLANE

Nyáron hibátlan, nem pálok bele, kis szellőző cipik, kényelmes, 15 foka alatt fagyok és 20 perc zuhogó esőben átázott, de arra van az esőkabi...ennyiért meg ajándék, életben sötétebb a színe... louis fan vagyok, inkább, mint shox...csak hát messze van. (mondjuk motorral Bécsbe nyáron, még bulinak is jó.
Nekem van textil illetve bőr ruha is. Vélemenyem szerint a bőr nagy melegben sem jó, és hüvős hideg időben sem igazi. Bár márkásabb bőrruhák képesek szellőzni nagy melegben is. Valamint átázik egy idő után, hiába fujom be impregnálóval, nagy esőben nem igazán vízálló. Kissebb zuhékat kibír, de azt a textil is. A textil ruhát hideg időben, illetve hosszú túrákra használom. De jót motorozni bőrben lehet,én legalább is úgy tapasztaltam, csak ne legyen nagyon meleg, akkor farmerdzseki, farmernadrág, csizma a legjobb. Nekem első sorban Shoxos dolgaim vannak, hát annyit is érnek mit az áruk. A textil ruha,/ mert az nem a cordura, annak teljesen más a szövése, és sokkal drágább/ nyáron olyan mint egy neylon zacskó belefő az ember, nem szeretem.
Ha sokat akarsz motorozni, úgyis több cucc kell... nekem nyári cordurám van, 15 fok alatt megfagyok :D XJ, neked meg két szett cordurád van, egy nyári és egy téli, meg a beszarós bőr...szóval szerintem nem lehet megúszni, vagy valamikor nem lesz komfortos a motorozás.
Az én Shox bőrruhám nagyon meleg, 2-3 fokban is nyugodtan lehet benne motorozni. Azt nem mondom hogy hű de melege van az embernek, de messzebb is elindulnék benne.
Nekem van bőrruhám,de nem merem felvenni Biti azt mondta ugy áll rajtam mint egy teleszart buvárruha
nekem cordurám van nadrág éskabát nekem tökéletes nem ázik be
melegen tart a hidegbe könnyü tisztitani és könnyebb mint a bör
Ha csak egy szett ruhád lehet és 12 fok (nekem eddig komfortos a bőrruha) alatt is használod a motort, akkor vegyél cordurát, máskülönben a bőrruha mindenben jobb (mondjuk kell hozzá egy esőruhát is rendszeresíteni)
Motoros ruházatról kérném véleményeteket. Először is textil vagy inkább bőr?

Továbbá nadrág esetén van különösebb értelme márkára kiadni vagy az inkább csak presztízs? Mert tudnék venni eredeti Yamaha bőrnadrágot vagy van itt helyi boltban Roleff textil. Az egy 20-as, a yamaha-ért (új ez is) kérnek 50-et de bőr. Sok az 50-en érte, ér egyáltalán annyit? Nekem sajnos nincs tapasztalatom benne az biztos hogy nagyon jól néz ki és lóg rajta egy 300 euros cédula állítólag annyi újonnan.
Bocs, azt hittem Divi.
Az nem az
Szia, nekem van két teljesen jó membránom. Adok hozzá egy komplett karbisort kicsit hiányosan, normális áron.
Tip-top gumma ragasztó és orvosi gumikesztyű volt a próbálkozás, de nem fogta meg inkább lejött, pedig még meg is csiszoltam a felületét.
Ez esetben a megoldás a 4 szakadt membrán mivel mindegyik ragasztott így egyformán szar
Szerintem egy többhengeres motoron nem működhet ez a megoldás. Ugyanis nem mindegy hogy a membrán gumi milyen ívben és főleg mekkora erő hatására hajlik meg. Ez szabályozza ugyanis a beáramló gáz/levegő keverék mennyiségét, és nagyon pontosan ugyanannyit kell bejuttatni mind a 4 hengerbe, ez a karburátor-szinkronizáció alapja. A gázadáskor ezeken a motorokon a gázbovden egy tolattyút húz, amibe a 4 karbi vákuumszelepei vannak egy áttétellel beakasztva. Az összes szelep ugyanakkorát nyit, de a ragasztott membrán nem képes ugyanannyira felemelni a schubertolattyút mint a másik három, tehát még mindig összeszinkronizálhatatlan a motor.

Remélem érthetően leírtam.
Pedig hogy megörültem mert van 2 szakadt tartalékban gondoltam megcsinálom.Mivel ragasztottad?Juteszembe sikerült kioperálni a csapágyakat a hátsó kerékből laza 2 óra.Szétkapom a karbikat ha lesz időm és ha szükséges kereslek membrán ügyben.
Próbáltam, sajnos nem jött be .
Szólj ha kell, van bontva jó .
http://tommodore.blog.hu/2010/...

Sziasztok!
Mivel nekem is aktuális hátha még érdekelhet valakit!
Trükkös tud lenni az olvadós idő !
Én még anno 2002-ben csúsztam vagy 20 métert az ETZ-250-nel, pedig száraz volt az aszfalt és fagy sem volt, kb. 6-8 C fok lehetett ha jól emlékszem...
Meg kell várni a jóidőt Tegnap mentem egy kis kört,tankolás,laza gurulgatás.....Visszafelé tartottam,a Campona felüljáróról jöttem le,aminek az aljánál balra kell kanyarodni.Na én oda beestem:))
Szépen ráboritok balra,autó sehol,2 sávnyi szabad terület.Ahha,ahogy én elképzeltem:))))))A motor eleje olyat csúszott hogy kigyulladt a bexartam lámpa.1 kurvanagy szerencsém volt hogy megtapadt.
Úgy döntöttem hogy egy időre megy vissza pihenni
Köszönöm a hozzászólásokat. Csak hirtelen megtetszett. Igazábòl 900ast nézegetek. Jó volna tavaszra venni egy jò vasat.de majd kiderül,hogy jönnek össze a dolgok.