Kissb hozzászólásának ez a része engem is érdekelne: "Ha motoros pozícióban ülök, akkor a térdemen van, ha felállok lejjebb kerül.
Ha állva van a térden, akkor motoron ülve térd fölé kerül a protektor."
Most akkor nem egyértelmű nekem ez igaz vagy sem. Sajnos tapasztalat nekem sincs és nálam is ez a helyzet. Ha motoron ülök akkor kb a térdemen lenne de ha állok akkor alatt van ha nem igazítom meg... Rutintalanság... Bocs az amatőr kérdésekért.
üdv a csapatnak keresgélek tükröt az xj hez ha valakinek van elfekvöben eladó ha nem xj hez akkor tdm hez egy pár vagy tud valahol eladót kérem jeleze elöre is köszönöm
Sziasztok!
El kell mondjam, hogy ez a fórum aztán példa értékű a motoros összetartásról.
Ma ugye kaptam ajándékba Mafeco fórumtársamtól egy dobozt, ráadásul még le is szállította, úgy hogy soha nem is találkoztunk. Bár remélem ez megváltozik majd!
Ezúton is köszönöm !
Vannak technikai különbségek.Nem véletlen kerül egy sidi annyiba amennyi.Néztem shoxos csizmát a jómultkor valami mirage dry.Mintha fából lett volna olyan merev volt a bőr.A próba alatt meg majdnem az egész tépőzárat letéptem róla.Még szerencse hogy a csajszi nem figyelt oda így visszaraktam a dobozba és elléptem.
Igaz amit írsz, az idő lelassul de tenni a dolgok ellen nem sokat tudsz. Én is amikor bukás után hason csúsztam szembe a járatos busszal, tudtam, hogy baj van el kellene kerülni a találkozást, de tenni semmit tudtam ez ügyben. Szerencsére elmentünk egymás mellett . Én hason, ő kereken gurulva. Megúsztam pár horzsolásal a térdemen, szerencsére be voltam öltözve bőrbe mivel még hüvös idő volt , nyáron rosszabb lett volna, akkor nem mindig veszek fel komplett bőruhát.
Ez tetszik: Esni hogyan kell? Szerintem sehogyan sem, de ha esel biztosan nem azon filozófálsz, hogy akkor milyen pozíciót is vegyek fel. Ezért jobb a bőr mert a protektor az ott van ahol kell, nem mászik el, lötyög mint a textilnél.
Vegyél egy normális térdvédőt a nadrág alá, a benne lévőt meg dobd ki. akkor mindíg jó helyen lesz a protektor Az imetben van 4 pénzért akkora térdvédő, hogy a bokádtól combközépig ér
Elgondolkodtam...
de nem tudtam pontot tenni a végére:
Mikor jó a méret? (textil/cordura ruhában gondolkodva)
Ha motoros pozícióban ülök, akkor a térdemen van, ha felállok lejjebb kerül.
Ha állva van a térden, akkor motoron ülve térd fölé kerül a protektor.
Esni hogyan kell: nyújtott lábbal, vagy motoros pozícióban?
Mert ez alapján kellene akkor nadrágot választani.
Vagy nem?
Ha a protektor véd a menetszél ellen is,akkor motoros pozícióban legyen a térden ugye?
Nem emlékszem rá, hogy ki volt,de Pécs környékén elesett egy SV-vel és egyik térde elkopott rendesen mert elcsúszott a protektor.
(Ez a teleszart búvárruha tetszett :) )
Á nem tervezem eladni, ha el is fogom valamikor akkor is maradok Yamahánál bejövős márka. (Maximum Suzuki SV jöhet szóba alternatívaként, de a Fazer-ek és az R-es széria is tetszik Yamahában, de egy darabig jó lesz ez, tanulni kell még a dolgokat :) )
Igazából én hidegben annyira nem motorozok, autópályára meg kisebb túrákra gondolkozom valami nadrágban meg cipőben mert csak Ixon protektoros textil felsőm van jelenleg meg egy HJC sisak no meg egy kesztyű. Most kellene kibővíteni a kollekciót.
A Yamaha naci nagyon megtetszett, de akkor ezek szerint ez nem normális hogy lejjebb van a protektor a térdemnél, mondjuk furcsa is volt de a hosszát kivéve teljesen jó lett volna mindenhol.
Köszönöm a tanácsokat akkor még körbe nézek nadrágok terén. Csizmát találtam valami oalsz importot az elég jól néz ki, gondolom abban már nincsenek nagy különbségek inkább csak kinézet nem?
Ha igazgatni kell ló..t ér.Keress másikat.
Én venném a roleffet ha passzol.
Amúgy bőr.
De csak ha motorozni akarsz.
Akkor hűt a szél tehát nem meleg.
Ha álldogállni akarsz a motor mellett vedd le.
Oszt annyi.
Fontos a megfelelő aláöltöző.Ha nincs rádtapad mint az olcsó űrruha gagarinra és sose tudod levenni.Ez segít az izzadásnál is.
Eső meg minnél gyorsabban átázik annál gyorsabban ki is szárad menet közben de esőruha...............na az csak esőben marad otthon tehát vidd magaddal és sosemkell.
És általában ha nem vagy gizda alakat tényleg úgy fogsz kinézni mint a teleszart búvárruhában.
De nem libeg,nem rángat össze vissza és a protektorokat nem kell 5 percenként igazgatni
Ergo bőr de ne a csilliárd drága yamaha.
Pláne ha eladod a yamit és veszel egy kawát irtó égő lesz.
Valószínűleg nem a Yamaha gyárban készül a bőrcucc a motorok mellett Valaki legyártja ugyanazon a soron mint valamilyen másik márkájú bőrruhát, és a végén belevarrják, vagy sütik, hogy Yamaha, így rögtön kétszer annyit ér.
Bőr ruha szerintem is jobb,/volt cordurám is/ nem kell elkapkodni a vásárlást.Én a vaterán vettem shox nadrágot és csizmát 12000 pénzért.Talán 3x volt a srácon .Nekem szerencsém volt!A lényeg ne kapkodd el ! Boltba nyugodtan húzd föl, járkálj benne ülj le tölts el benne legalább fél órát! Senki nem fog hülyének nézni biztos.
Megint olvasnivaló:
Igy kezdődnek a mesék!
mennyiért?
Ha állva van a térden, akkor motoron ülve térd fölé kerül a protektor."
Most akkor nem egyértelmű nekem ez igaz vagy sem. Sajnos tapasztalat nekem sincs és nálam is ez a helyzet. Ha motoron ülök akkor kb a térdemen lenne de ha állok akkor alatt van ha nem igazítom meg... Rutintalanság... Bocs az amatőr kérdésekért.
El kell mondjam, hogy ez a fórum aztán példa értékű a motoros összetartásról.
Ma ugye kaptam ajándékba Mafeco fórumtársamtól egy dobozt, ráadásul még le is szállította, úgy hogy soha nem is találkoztunk. Bár remélem ez megváltozik majd!
Ezúton is köszönöm !
Olvasni való:
IMOT - MÜNCHEN
de nem tudtam pontot tenni a végére:
Mikor jó a méret? (textil/cordura ruhában gondolkodva)
Ha motoros pozícióban ülök, akkor a térdemen van, ha felállok lejjebb kerül.
Ha állva van a térden, akkor motoron ülve térd fölé kerül a protektor.
Esni hogyan kell: nyújtott lábbal, vagy motoros pozícióban?
Mert ez alapján kellene akkor nadrágot választani.
Vagy nem?
Ha a protektor véd a menetszél ellen is,akkor motoros pozícióban legyen a térden ugye?
Nem emlékszem rá, hogy ki volt,de Pécs környékén elesett egy SV-vel és egyik térde elkopott rendesen mert elcsúszott a protektor.
Á nem tervezem eladni, ha el is fogom valamikor akkor is maradok Yamahánál bejövős márka. (Maximum Suzuki SV jöhet szóba alternatívaként, de a Fazer-ek és az R-es széria is tetszik Yamahában, de egy darabig jó lesz ez, tanulni kell még a dolgokat :) )
Igazából én hidegben annyira nem motorozok, autópályára meg kisebb túrákra gondolkozom valami nadrágban meg cipőben mert csak Ixon protektoros textil felsőm van jelenleg meg egy HJC sisak no meg egy kesztyű. Most kellene kibővíteni a kollekciót.
A Yamaha naci nagyon megtetszett, de akkor ezek szerint ez nem normális hogy lejjebb van a protektor a térdemnél, mondjuk furcsa is volt de a hosszát kivéve teljesen jó lett volna mindenhol.
Köszönöm a tanácsokat akkor még körbe nézek nadrágok terén. Csizmát találtam valami oalsz importot az elég jól néz ki, gondolom abban már nincsenek nagy különbségek inkább csak kinézet nem?
Én venném a roleffet ha passzol.
Amúgy bőr.
De csak ha motorozni akarsz.
Akkor hűt a szél tehát nem meleg.
Ha álldogállni akarsz a motor mellett vedd le.
Oszt annyi.
Fontos a megfelelő aláöltöző.Ha nincs rádtapad mint az olcsó űrruha gagarinra és sose tudod levenni.Ez segít az izzadásnál is.
Eső meg minnél gyorsabban átázik annál gyorsabban ki is szárad menet közben de esőruha...............na az csak esőben marad otthon tehát vidd magaddal és sosemkell.
És általában ha nem vagy gizda alakat tényleg úgy fogsz kinézni mint a teleszart búvárruhában.
De nem libeg,nem rángat össze vissza és a protektorokat nem kell 5 percenként igazgatni
Ergo bőr de ne a csilliárd drága yamaha.
Pláne ha eladod a yamit és veszel egy kawát irtó égő lesz.