sziasztok. Szerintetek a 600-as és a 400as diversion mennyiben különbözik egymástól? Itt a méretekre gondolok, gumi méret, súly stb. A blokk egyébként ugyan az mint a 600asé csak le van butitva? Bár gondolom az a 20Le különbség elég érezhető lehet.
Bár a 600asom után nem akarnék kisebbet venni, de láttam most egyett szép állapotban 290ért.
Az öreg Pityák bácsi felszáll a buszra, megszólítja a sofőrt:
- Bocsánat uram, hol kell leszállni a Vasvári utcához?
- Semmi gond Pityák bácsi - mondja a vezető - majd én szólok a bemondóba.
Az öregúr meg is nyugszik, leül. Mikor a járgány megérkezik, a sofőr szól:
- Öreg Pityák, leszállás!
Mire a busz végéből három öreg nő:
- Kötyönjük tyépen!
Eredetileg FJ-t nézegettem motorvásárlás előtt.
Végül sikerült ezt a XJ 900 S-t megvennem.
Sokszor voltam az Alpokban motorozni,már az összes
eddigi motorommal voltam!
Talán fél milla környékén nem is találni ennyire ideális motort.
A következő kiszemeltem ezüst színben ugyan ilyen gép. http://www.ukdhaaren.de/
De csábító az 1200-as Zafir is!
480 ba megkapod!Ajándék oldaldoboz és hátsó doboz,12v szivargyújtó aljzat,gps tartó.Új gumi,akksi,hátsó fékbetét,gyertya!
Abszolút nem eszi az olajat,szépen indul,nem csörög a lánc benne!
Teljesen költségmentes.
Paraphrased from the Yamaha service manual:
"The YICS consists of 2 seperate chambers, each connected, by a hose, to a port on each cylnder just behind the intake valve. As the piston moves down on the intake stroke, the cylnder fills with a fresh air/fuel charge. A vacume is created in the YICS chamber at the same time. When the intake valve closes, part of the charge is drawn into the YICS. When the intake valve reopens the mixture in the YICS shoots back out through an angled tube into the cylinder, mixing with and swirling the main intake charge. The swirling charge is then compressed and ignited, burning more completely and producing more power than that of a conventional engine."
Az az igazság,hogy a fényképeim között van egy piros mortor lehet, hogy szört a szőrbe eltudnám őket cserélni.
De azért megpróbálok még közelebbi képeket kérni a mociról.
Köszi a gyors válaszokat!
Bár a 600asom után nem akarnék kisebbet venni, de láttam most egyett szép állapotban 290ért.
- Bocsánat uram, hol kell leszállni a Vasvári utcához?
- Semmi gond Pityák bácsi - mondja a vezető - majd én szólok a bemondóba.
Az öregúr meg is nyugszik, leül. Mikor a járgány megérkezik, a sofőr szól:
- Öreg Pityák, leszállás!
Mire a busz végéből három öreg nő:
- Kötyönjük tyépen!
és remélem használni fogom!
Üdv Mindenkinek!
Megint sztori
Végül sikerült ezt a XJ 900 S-t megvennem.
Sokszor voltam az Alpokban motorozni,már az összes
eddigi motorommal voltam!
Talán fél milla környékén nem is találni ennyire ideális motort.
A következő kiszemeltem ezüst színben ugyan ilyen gép.
http://www.ukdhaaren.de/
De csábító az 1200-as Zafir is!
Abszolút nem eszi az olajat,szépen indul,nem csörög a lánc benne!
Teljesen költségmentes.
62
http://prototype900turbo.blogs...
Paraphrased from the Yamaha service manual:
"The YICS consists of 2 seperate chambers, each connected, by a hose, to a port on each cylnder just behind the intake valve. As the piston moves down on the intake stroke, the cylnder fills with a fresh air/fuel charge. A vacume is created in the YICS chamber at the same time. When the intake valve closes, part of the charge is drawn into the YICS. When the intake valve reopens the mixture in the YICS shoots back out through an angled tube into the cylinder, mixing with and swirling the main intake charge. The swirling charge is then compressed and ignited, burning more completely and producing more power than that of a conventional engine."
Vágásiferi ?
De egyébként azt is át lehet rakni 1 az 1 be.
De azért megpróbálok még közelebbi képeket kérni a mociról.
Köszi a gyors válaszokat!