Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez egy szép kis motor.
Remek cafe racert lehetne építeni belőle.
Nem?
Szia!

A Tiéd 4K0 , annyiban különbözik az YICS-el, h azon más fajta a hengerfej kialakítása, lényegében egy üzemanyag takarékosabb fajta.
Ezt nem biztos, h ennyiért megvenném donornak.
De ebben nem biztos, h YICS blokk van, távoli a kép nem látom.
A kicsi oldalfedél még a 900-ra is stimmel, azt cserélhették.
Sziaaztok!
Lenne egy kérdésem.
mi a kölömbség az OK4-es és az YICS-es motorok között?
Az enyém KO4-es vajon ha a másik YICS-es akkor donornak jó lehet-e?
http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Ez lenne a motor!
Vedd meg inkább az én 96-os XJ-met 100-zal többért,van
hozzá nekem is oldaldoboz!
Amit most gyorsan találtam még 900F hirdetéseket, az alapján azt mondom, hogy ennek ennyi az ára.

Van olcsóbb, lejárt magyar papírokkal, átfényezve, meg van majd 600-ért is alig használt patika állapotú.

Nyilván mindegyiket a hirdetési árnál alacsonyabb áron fogja megvenni valaki (már ha a tulaj el akarja adni a motort, és nem csak hirdetgetni szeretné).

Ha tele tankkal adják át a motort (esélyes.. úgy szokás tárolni, de lagalábbis nem üres tankkal) akkor nyertél még majdnem egy 10-est is.. de ez már csak szőrszálhasogatás.
Szerintem nem sok érte. Ha tényleg korrekt a motor, és még dobozok is járnak hozzá, vedd meg.
Sziasztok! Megnéztem a 91-es XJ 900F-et (lásd lentebb) motort, gyakorlatilag gyári állapotú, az alsó idom megvan hozzá, nagyon szépen jár és nagyon egyben van, mindene működik, van hozzá 2 db. Krauser doboz is. Indításkor nem füstölt egy csipetet sem, hidegen indította a gazdi, előttem rakta bele az akksit. Csakhát az ára, 380. alá nem akar menni, én szétnéztem már a neten sokszor, de ennyiért ilyet mondjuk nem láttam, de azt írtátok ez sok érte, MOST MIT CSINÁLJAK?!
Már ezért tényleg megéri, a Krissal-on röhögni
Biztos jót akar neked a főnököd?
Ha kardánosod van, kútnál röhöghetsz a láncosokon, rajtunk, márcsak ezért is megéri...:D
Aljasxarházi na jó,igazad van:)))))))))))
Bekarikáztam, h jobban lássa .
No még egy szemüveget .
Vagy be kell hozni azt a 750-est amit korábban linkeltem be.........
Akkor igaza volt:)Én már ilyen dolgokon nem vitatkozom.Nekem jó a szar Kardános yamaha.A Kardános
Ezt a gardános dolgot az okos főnököm mondta aki szerint a motor a hondánál kezdődik és ér véget minden más egy rakás sz..r .
Ezt nem értem.......meg kéne tanuljon láncot kenni?
Sosem volt Kardános mocim,és semmi problémát nem okozott.Ja,de.Nem kell pöcsöljek a lánccal
Igaz e az .hogy kezdő ne vegyen gardános motort ,
Hátsó gátlóból Bitivel vagy 4 fajtát számoltunk össze.Hogy ezt hogy találták ki hogy melyikben milyen legyen?
Ilyen kék fényezés volt gyáriban is.És ezen sincs oldalsztender.......No akkor? Mondom,Bitivel a variációk összeszámolását feladtuk
Azért a 900 a leghosszabb sorozatban gyártott modell 83-94-ig, így elég nehéz megmondani mi eredeti és mi nem .
Az enyém lényegében nem is létezik 31A-s modellt nem csináltak 88-ban, pedig ez az .
Eleinte felvértezték mindenféle extrával utána meg jól lecsipegették róla az idők folyamán .
Kilenccá én így szeretlek .
Ja meg a hátsó telók se gázosak... bocs
Meg a szin (festés), meg nincs oldal stander, meg a légszűrő dekli, meg az első sárhányó...
széép
Ha sokat áll,nekem is kiköp pici füstöt,de abbahagyja.Amugy cserétől-cseréig nem kell utántölteni.