Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kíííírály !
Sziasztok! A levél elsősorban Bitinek szól, de mert szexuális jellegű téma nincs benne, olvassátok el Ti is!

Szia Biti!

Köszönöm a gyógyulásomra írt jókívánságodat!

Most egy örömhír:
A Gergő barátom társadalmi munka gyanánt szétbontotta az XJ-t! Hát a látvány a karbikban és a tank kiömlő csapjánál mindent elárult! Zöld, kikristályosodott sok éves romlott benzin! Gondos zsíroldás, takarítás, fúvókák ki-be! Szóval, aprólékos, babra munka után összeraktuk!
Külső megtáplálás, gyújtás rá, AC feltölt, karburátorok nem folynak!
...És ideges várakozás: 5 év után indul? Nem indul?
Indítózás és láss csodát! Nem egészen 3 főtengej fordulat után, mondhatnám, hogy "pöcc-röff", - és elindul. Egyenletesen, a melegítés után gázra és a gáz zárása után visszaesve szépen a fordulat! A hangja halk mély duruzsolás! Nem üvölt, de bent az irodában is lehet érezni a dübörgést!
Szóvak igencsak tetszik nekem a gép! Fékolaj csere, fékbetétek átnézése, hajtóműolaj csere, és apróbb javításokon már túl is vagyok.
Március 24.-én a Kakucs-ringen az idei első vezetéstechnikai tréningen már mind a kettő XJ már az oktató rendőrök alatt lesz! Ők lovagolták 1999 óta, most 5 év kihagyás után "kölcsön adom nekik"! :-)
Azt hiszem, hogy nagyon fogom szeretni ezt a gépet!

Egy kis olvasnivaló:
http://vezetestechnika.tommot.hu/2012/01/12/egy-legenda-
eletre-kel/

Ezzel egy sorozatot indítok és hetente iratok ezekkel a pupák rendőrökkel egy-egy velük történt sztorit!

Motoros Üdvözlettel: Oldklu
nem vész el,csak átalakul...

vaterán hirdették jó sokáig
100 ért.. aztán 80 ért úgy emlékszem...
az üzeneteknél kapott párszor 70 körüli ajánlatokat, de nem akarta annyiért adni.

kíváncsi lennék végül mennyiért kelt el...
Szemét
Sirály az a fészek megtartod?
Rásszistáááááááá......pfejjjj
Ma kivettem a Gs-ből a motort és szétszedtem.Vegyesek voltak az érzelmeim...A légszűrőben volt valami állat,viszont a blokk belseje makula mentes
Megy a kamion az úton, négercsókot szállít. Két stoppos cigány megállítja. A fülkében nincs hely, így a kamionos felajánlja a rakteret, azok hátra beszállnak. ... Mennek egy ideje, egyszer csak egy kivilágítatlan lovas kocsit kerülve a kamion beleborul az árokba. A sofőr ájulásából felkelve látja, hogy az árok szélén a négercsókok szanaszét, a két cigány közöttük, és a lovaskocsit vezető parasztbácsi iszonyat tempóval tapossa szét a négercsókokat. Rászól : - Hé bátyám, mit csinál, nem elég nagy a kár így is ? - De jó, hogy magához tért, jöjjön inkább segítsen, mert kettő már kikelt.
Ilyenkor nincs eredetvizsga,sem átirási illeték!
Helló. Ezekre az összegekre még rájön az eredetvizsga, meg a névreírás? Hát hívtam ma az eladót, azt mondta állt 6 évet de szerinte semi baja.
Ja,vizsga kb 27e,regadó kb 20e,ocsmányiroda is kb 20e Ft.Meg kell bróbálni életet lehelni bele.Én nem bántam meg hogy ilyen sokat pihentet vettem,bár voltak percek hogy felgyujtom
Nekem 19 évet állt......
Hát ez elméletileg ausztriából behozott motor, hogy hogyan volt tárolva ki tudja. Akkor lehet érdemesebb egy használatban lévőt nézni? Köszi a gyors választ. szép napot
Az attól függ hogy milyen körülmények között volt tárolva a motor. Például az én FJ 1200-asom majdnem 10 évet állt, egy olasz tengerparti garázsban. Meg is lett az eredménye, a karburátorsort cserélni kellett mert belekötött a benzin lerakódása, és szétrepedeztek a vákuummembránok. Ezeket meg nem egyszerű beszerezni, egy XJ 900-hoz meg pláne nem. Aztán ott vannak az egyéb gumi alkatrészek, amik hajlamosak ugye szétszáradni, és még sorolhatnám.
"A rozsda lesben áll..." (Ómen)
Helló. Egy 900as xj-nél mennyire gáz ha állt 6évet a motor? Márcsak abból kiindulva, hogy a kocsira is azt mondjuk ha áll hamarabb tönkremegy Szerintetek? Van itt a képesmotoron egy xj, bár lejárt külföldi papírokkal. Valaki tudja mennyibe kerülne a műszaki meg ilyesmi?
Cáfolnám. Robogók terén pl. egyáltalán nem igaz. Kint nem fúrnak hengert ha KO akkor kuka jön az új. Kint ismeretlen az utángyártott kínai alkatrészek fogalma. És ami kívülről is szép az belülről is jó általában. Az nem az olasz hibája hogy amit ő bontásra ad el azt a magyar összegányolja 4 motorból és eladja horror áron...

Amúgy az én Divim is kintről van és ehhez fogható állapotút még szerelőm se nagyon látott. 14 éves és viccen kívül már többen megkérdezték (benzin kuton is) hogy új e, illetve 3-4 évesnek hitték. Jó nyilván egy szerelő vagy szaki tudja hogy meddig gyártották a kasztnit stb... A másik nagy igazság, kint olaszban nem tekernek km órát (ellentétben itthonról tudnék mesélni...)! Nem érdekli őket, ami bejön 95%-ban biztos lehetsz benne hogy annyi is van benne. Az enyémbe is van 63 ezer, legalább tudom hogy nem volt tekergetve, jobban örülök neki mintha 14 évesen mutatna 25-öt....

Én speciel robogós tapasztalataim miatt itthonról nem is vennék motort, de ezt is inkább robogókra értem mert lesújtó a véleményem az országunkról e szempontból (pár éves még garanciális stb gépekre meg soha nem volt pénzem). Nagymotor biztosan más egy kicsit de a lényegen számomra nem változtat. Az biztos ami patika az kint sem annyira olcsó, de olcsóbb mint itthon! Meg kell nézni kívülről, az mindent elárul az esetek nagy %-ban. Én csak olaszról tudok nyilatkozni, van ismerősöm aki jár ki.
? ?

Nem értem a kérdést .
Belemegy a kábelkötegbe oszt onnan mindenfelé ágazik a motorhoz, lámpákhoz, irányjelzőkhöz egyebek.

Balazs: a lakk csak erősíthet rajta, én is megfújtam hőálló ezüsttel a leömlőket, csak a gőzborotva kapta le helyenként .
Szia!
Maglódon van egy krómozó cég nagyon olcsón dolgoznak.
Nekem 18e volt a két dob csiszolás+króm+kisebb forrasztások.
A számuk:0629325115
Hali!
Én is kérdeznék.
Az XJ 600 műszerfalából hátul ugye kijön egy "kábelkorbács".
Ez két csatiban ér véget. Melyik hová vezet/tartozik?
Tudja valaki?
Lenne két kérdésem, talán van tapasztalatotok ez ügyben.
Az első villacsizmákat lefestettem a boltban kapható fújós festékkel matt feketére, ami jól is sikerült, csak nem tudom, ezt le kell lakkozni? Lehet venni ugyanilyen lakkot, de kell rá? A kőfelverődések miatt gondolom...
A másik kérdésem, hogy a kipufogó leömlő csövét is lefujtam hőálló feketével, de már utólag mondták, hogy nem fog rajta maradni. Van valakinek tapasztalata?
Előre is köszönöm!
Köszönöm szépen a sok tanácsot! Igazából amugy is az xj-hez húz a szívem, a kis 600as divim hiányzik! Ez meg hasonló lenne csak nagyobb és erősebb!
Ez tényleg jó vétel lehet és még piros is
Napi 70km-re meg túrázni én újra ezt venném, nagyon meg vagyok vele elégedve, max 5,2L-el elmegy városban (legalábbis az enyém).
Túrázni kiváló, tavaly többször napi 5-600km-t mentünk 2személy 3doboz+tanktáskával, teljesen kényelmes volt.
Egy negatívuma még mindig a súlya, de az is csak addig, míg kitolom a garázsból
Ha valami érdekel kérdezz nyugodtan akár emailben is.
Helló. Köszi
Hali!

Ha 900-ban gondolkodsz ajánlanám ezt.
Amikor ezt vette a barátom körbenézte az összes még most is hirdetésben található motorokat!
Egy-két esztétikai apróság található rajta, amit tudott Ő megcsinált, viszont szépen teszi a dolgát gondja nem volt vele.
Ezt a Fazert néztem én is, csak lehet hülyén hangzik de azért nem tetszik mert a blokk fekete, valahogy nem tetszenek a fekete blokkos motorok Pedig árban tényleg nem lenne rossz! Persze ha nincs más baja.
Tomkraft néven van egy srác, neki 900 as divije van ,érdeklődj nála a motorról .