hello.az a jo,hogy nem lett nagyobb bajod.én is így buktam kicsit nagyobb sebességnél k...a nagy szerencsém volt,de a mocimnak nem .a kanyar elôtt valami sza...n lasítás kôzben megcsusztam.
Gondolom az egy bal kanyar volt, még szerencse, hogy nem egy jobbos. Ha ott meg szembe jön valami, akkor jó napot.
Nekem egy csúnya balesetem volt, még Simsonnal. Konkrétan csutka gázon telibevertem egy betongyámos villany oszlopot. Egy mázlim volt, hogy nyomtam előtte nem sokkal egy satu hátsó féket, így a moci kifarolt jobbra. A következmény: a gépezet ráhajlott a karóra, én meg a mentő szirénájára ébredtem. 15-20 percig feküdhettem ott, mire valaki meglátott, mert elég elhagyott helyen
volt. Nem tört el semmim, de elég kemény agyrázkódásom lett. Ez még akkor volt, mikor nem volt kötelező a sisak segédmotorra. Újjászülettem!
Hát a kanyar előtt olyan 110 körül mehettem, és csak a motorféket használtam. A kanyarban meg a hátsót, de az nem segített túl sokat, mert meg is csúszott. Nem tudom pontosan mennyivel, de olyan 90 körül mehettem. Nagyon nagy szerencsém volt szerintem, 90-100 nál már lehetett volna nagyobb baj is. De alig emlékszem valamire az egészből, csak az jutott eszembe közbe, hogy ennyi volt, vége.
De szerencsére nem így lett.
1. Nálam több évvel ezelőtt kora tavasszal, mikor már nem fagyott "szinte" sehol, a körforgóban megelőzött a motor hátulja. Elég félelmetes volt.
2. Tavaly tavasszal nem aludtam 36 órát folyamatosan. Mikor mentem haza, az úton kimaradt úgy 100 méter az emlékeimből. Mikor magamhoz tértem piros volt a lámpa. Viszont ezt megúsztam, de nem az én tudásom múlt.
Te is estél már Berber?
Valóban mondhatni, h kezdő vagyok, nagymotorral néhány ezer km van csak mögöttem. Egyébként nem szoktam álatkodni, 100-110 el szoktam közlekedni, nem egy sportmotorra vágyó, idióta vagyok. Viszont ez egy meredek kanyar volt, és én kb 100 al belegurultam. Láttam, hogy sok lesz, de ahelyett, hogy jobban döntöttem volna, fékeztem A motor felegyenesedett, és bementem az árokba, olyan 80-90-el. Az én hibám, túl lendületesen mentem.
Én úgy tudtam, hogy kétféle motoros van. Az esett, meg az esetlen Vagy nem így van? Arról viszont nem volt szó, hogy többször is el lehet esni. Azt hittem én már kipipáltam...
Nekem még hátra van az esés, igaz, ez csak a harmadik szezonom...
alabalazs, ha jól gondolom, kezdő vagy, mindenképpen javaslok egy vezetéstechnikai tréninget. Két nap alatt rengeteget lehet tanulni. És olcsóbb, mint a fejidom...
Amúgy csak tanulságképp megosztanád, hogy hogy jött össze a perec?
Hát mivel pördültem párat, a nyakam a tarkómnál meghúzódott, de a röntgen nem mutatott semmit szerencsére, mondjuk eléggé fáj. A motornak meg ugye a fejidomja eltörött, lehet, hogy érdemes lenne meghegesztetni? Ha 30 ért ajánlottak egy idomot az akkor megéri? Ez az első ilyen élményem, megmondom őszintén picit elbátortalanodtam. Bár gondolom előbb-utóbb mindenkivel megesik, hogy elesik
A fejidom igen drága az ebay-en 200 250 euró volt, ezt kicsit sokallottam inkább műanyagoztattam, és jó lett!
Utángyártottra itt kérdezz rá. http://www.auto-tuning.hu/moto...
A váltókart lehet egyengetni.
Remélem neked nem esett bajod?
Nekem ez a típus volt a 750-esen, ezzel vettem, két évet mentem vele minden gond nélkül. Már 7 éves gumik voltak (elöl-hátul) , kicsit kikeményedett, de mivel a futófelület jó volt hsználtam.Tavaly nyáron lekopott teljesen és a horvátországi nyaralás előtt cseréltem Michelin Macadam 50-re. Nem tudok rosszat mondani rá, ha nem lenne olyan ku..va drága ugyan azt vettem volna. Mint mondtam teljesen lekopott de ilyen repedések nekem nem voltak rajta.
Üdv.:XJ750
Igazából én is a bt45 felé hajlok, csak sok jót hallottam az irc-ről is. A nyár elején mindenképp le akarom cserélni, mert ez a mostani elég....na inkább nem mondok semmit, szidtuk már eleget szegényt.
Szia Vitarij! Én a felüljárónál lévő műszaki állomásra vittem ,szerintem tök normálisak,világítás, fék,irányjelzők,fékek,gumiméretet megnézték,meg ráncigálták az elejét /gondolom a kormánycsapágyak miatt/azt rányalták a matricát .ennyi.
Nekem egy csúnya balesetem volt, még Simsonnal. Konkrétan csutka gázon telibevertem egy betongyámos villany oszlopot. Egy mázlim volt, hogy nyomtam előtte nem sokkal egy satu hátsó féket, így a moci kifarolt jobbra. A következmény: a gépezet ráhajlott a karóra, én meg a mentő szirénájára ébredtem. 15-20 percig feküdhettem ott, mire valaki meglátott, mert elég elhagyott helyen
volt. Nem tört el semmim, de elég kemény agyrázkódásom lett. Ez még akkor volt, mikor nem volt kötelező a sisak segédmotorra. Újjászülettem!
De szerencsére nem így lett.
Akkor egész jól megúsztad, nem?
2. Tavaly tavasszal nem aludtam 36 órát folyamatosan. Mikor mentem haza, az úton kimaradt úgy 100 méter az emlékeimből. Mikor magamhoz tértem piros volt a lámpa. Viszont ezt megúsztam, de nem az én tudásom múlt.
Valóban mondhatni, h kezdő vagyok, nagymotorral néhány ezer km van csak mögöttem. Egyébként nem szoktam álatkodni, 100-110 el szoktam közlekedni, nem egy sportmotorra vágyó, idióta vagyok. Viszont ez egy meredek kanyar volt, és én kb 100 al belegurultam. Láttam, hogy sok lesz, de ahelyett, hogy jobban döntöttem volna, fékeztem A motor felegyenesedett, és bementem az árokba, olyan 80-90-el. Az én hibám, túl lendületesen mentem.
alabalazs, ha jól gondolom, kezdő vagy, mindenképpen javaslok egy vezetéstechnikai tréninget. Két nap alatt rengeteget lehet tanulni. És olcsóbb, mint a fejidom...
Amúgy csak tanulságképp megosztanád, hogy hogy jött össze a perec?
Utángyártottra itt kérdezz rá.
http://www.auto-tuning.hu/moto...
A váltókart lehet egyengetni.
Remélem neked nem esett bajod?
Milyen árban lehet ilyeneket venni?
Nekem ez a típus volt a 750-esen, ezzel vettem, két évet mentem vele minden gond nélkül. Már 7 éves gumik voltak (elöl-hátul) , kicsit kikeményedett, de mivel a futófelület jó volt hsználtam.Tavaly nyáron lekopott teljesen és a horvátországi nyaralás előtt cseréltem Michelin Macadam 50-re. Nem tudok rosszat mondani rá, ha nem lenne olyan ku..va drága ugyan azt vettem volna. Mint mondtam teljesen lekopott de ilyen repedések nekem nem voltak rajta.
Üdv.:XJ750
és gyorsak.