Sziasztok!
Nem tudja valaki, hogy milyen csapágy kell az első és hátsó kerekekhez? Illetve a szimmeringek számai is érdekelne. Hétfőn megvenném, és utána szedném csak szét a cseréhez, ezért nem tudom addig megnézni.
Előre is kösz!
Tibi! Elküldtem a tel. számom emilben.
Üdv.
Sziasztok, mi már fél hat előtt itthon voltunk nyugis tempóban, és egyszer sem áztunk meg
Kriszxj dobj majd egy mailt a számoddal, és felhívlak egyeztetünk. Köszi!
A tanksapkában lévő szelepeken átáramló benzingőz okozza a sípoló hangot. Két szelep van benne, az egyik befelé engedi a levegőt, hogy az elfogyasztott benzin helyére levegő kerülhessen, míg a másik a tartályban uralkodó meghatározott értéknél nagyobb nyomás esetén nyit. Nekem a nyitó irányú szelepem sípol. Már többször szétszedtem, de igazából megjavítani nem tudtam. Vigyázz ha szétszeded, nehogy valami alkatrésze beleessen a tartályba, illetve a kulcs fedelénél van egy kis golyó (kb. 1mm átmérőjű), amit én majdnem elvesztettem.
És semmi nyökögés? Én nem mertem volna belemenni:P A haverom bmw-je márt attól megállt, hogy padlólemezig érő vízben ment pár métert. Majd megmondom vegyen XJ-t:P
Nyolcra mi is szerencsésen hazaértünk!
Már nem is számoltuk hány felhőszakadást kaptunk hazáig.
Oradea azért örök élmény marad, tankig érő vízben jöttünk keresztül.
Az XJ meggyőzött az enduró képességeiről.
Sziasztok Erdélyiek! 1/2 5 -re hazaértem egészben! Én még tettem egy kis kitérőt, Déva előtt elfordultam Vajdahunyad felé, a vár megtekintése miatt. Nagyegnyedtől az út hazáig kiváló volt, előtte viszont az a 25 km nagyon szép tájon át vezetett, bár az úttest minősége hagyott elég nagy kívánni valót!
találkozott már valaki olyan hibajelenséggel hogy sípoló hangot ad ki valami magából a motoron álló helyzetben lekapcsolt motornál?
a jelenség nem folyamatos, néha csinálja aztán abbahagyja és leginkább olyan mintha a tankból jönne.
teljesen értetlenül állok a helyzet előtt...
riasztó vagy ilyesmi nincs a motorra szerelve...
Vigyázzatok magatokra és széles gondtalan utat a még hátra lévő részre.Holnap mi is málházunk és guriga görög hon.
24 órásokkal mi a helyzet?
Szurkolok mint a fene és remélem a kivilágított itiner tartó is jó lesz megint. Hajrá YAMAHA XJ !
Nem kell vizionálni. A vezérműlánc lesz az szerintem. Hallgasd meg 90 és 110 Km/H között, álltalában akkor ciripelt az enyém is. Lehet hogy csak meg kell feszíteni.
Sziasztok!
Probléma megoldásban kérném a segítségeteket. ('94, 4BR)
Ciripelő hangja volt, meglett a szelephézag állítás, nem voltak túl elszállva az értékek. A ciripelő hang megmaradt. Hidegen csendesebb, melegen állandóan hallani. Nem a váltóból jön, szerelő szerint nem is a primerlánctól. Olajat nem eszi, kék füst sincs, első főtengelyfordulatra indul, jól megy és jól fogyaszt.
Találkozott már valaki hasonlóval?
Már bontott hengerfejet, meg motorfelújítást vizionálok...
Szia! Ha csak a magas fordulatszám a baj a gépnek, azt nagyon egyszerű beállítani. Lehajolsz benézel a tank alatt a karbikhoz és a 2es 3 as között van egy kiálló tekerő kerék szerű ,beröffented a masinériát és álítasz az alapjáraton.ennyi az egész 1 perc.
Fekete Sas motortalin Polgárdiban láttam pár XJ-t. Egy sötétzöldet, egy pirosat (400-as), egy bordót és egy sárga N-est. Valamelyikőtöket láthattam? :P Holnap beállíttatom az alapjáratot, mert bemelegedés után 2000-en jár:P
Mellesleg tud valaki alkatrészeket 600N-hez? Kilométeróra és fordulatszámmérő érdekelne. A legfontosabb pedig: króm fényszóró keret előre - mert minden megvan a lámpából, csak az hiányzik. Esetleg helyettesítő megoldás is érdekel, ha van tippetek. Bontókban nem adnak külön sajnos...
irigykedtem egy sort a nézésük közben....jó lett volna veletek tartani egy ilyen szép túrára!
mennyire bírták a gépek a nagy emelkedőket meg a magaslati levegőt? az enyém gondolom meghalt volna szegényke :)