Berber az FJ-vel pl 90-nel nem lehet menni. Szerintem pont akkor van egy nyomatéklyuk, és egyszerűen kényelmetlen, meg idegesítően rezeg az egész gép. De 100-110-nél már gyönyörűen fütyül !
Na rövidre zártam a dolgot, megrendeltem a Yamahánál azt a frinc-francot. Majdnem 6e pénz, de a csavarkihajtóba, menetfúróba vagy munkadíjba is beleöltem volna majdnem ennyit, így meg biztos a siker.
Mindenkinek köszönöm a segítséget, ha a kezemben lesz az alkatrész, megerősítem ezt a balmenetes elméletet, hátha másnak segít elkerülni a hasonló galibát...
De tényleg ekkora hülye vagyok?
Soha az életben többet nem veszek szerszámot a kezembe...
Mondjuk reggel majdnem vettem egy csavarkiszedő készletet, de 6eFt körül lett volna, úgyhogy gondoltam utánanézek előtte a cseredarabnak. Milyen jó lenne pedig, ha a jobbos tükör mellé lenne egy jobbos csavarkiszedőm is :) VÁÁÁÁÁÁÁ
Én úgy oldottam anno hogy 110-130-ajártam. Ott símán jár, és egy decivel eszik többet. Amúgy a Fazernek is van "rázós" pontja, és kuplung hangja... Úgyhogy lehet elkezdeni szeretni az XJ-et! Annyi a különbség, hogy erősebb, halkabb, jobb az úttartása, és többet iszik...
Köszi a gyors választ, az áttételmódosítás jó ötlet!
Jobb lenne egy hosszabb áttétel, egy nagyobb fogaskerék előre, szerintem simán elbírná a moci, meg kevesebbet is pörögne. Vajon lehet hozzá kapni nagyobb fogszámút? Ősszel úgyis cserélném a láncot.
Mindegyik ilyen. Ezt én úgy oldottam meg, hogy 110 el megyek általában és ott nem zörög:D:D Nah jó viccen kívül, ha zavar akkor módosíts az áttételen, hogy más fordulatszám tartományba essen az a sebesség.
Még egy kérdés:
Olyan 4-5000. fordulat között zavaróan remeg, ráz az egész motor, még a kormányon is nagyon érezhető, menet közben, pont a kellemes 90-100-as tempónál.
Valakinek nincs hasonló gondja? Illetve mitől lehet? Motortartó gumibakok? Ma voltam karbiszinkront állítani, hátha az egyenletlen járás miatt (ilyet még nem láttam, digitális műszerrel csinálta a srác, ott lehettem, megvárhattam) 41.000 van a gépben, hozzá se kellett nyúlni, gyönyörűen egyszerre dolgoztak a karbik :-) Szóval ez kilőve, hátha nektek van még 1-2 ötletetek.
Üdv.
Nemrég beállítottam a szelephézagot a mocin, és ez a szomorú látvány fogadott a szelepfedél levétele után. A kipufogó vez. tengelyen az összes bütyök meg volt kopva, ill. bemaródva, az egyik alatt még a korong is homorúra kopott. Nem tudom mi okozhatta, talán olaj nélkül forgott korábban egy keveset?
Én sajnos nem vagyok egy nagy ezermester. Mondjuk fúrógépem van, de hogy úgy kifúrjam onnan, hogy a menet ne menjen rá, ahhoz csoda kéne :)
Mondjuk elrontani már nem nagyon lehet...
Azért első körben megpróbálok pótalkatrészt szerezni, bár lehet, hogy csak fékhengerrel együtt adják, akkor meg nem lesz olcsó.
Nem lehet valahogy kivarázsolni a beletört részt? MOndjuk kifúrni, vagy ilyesmi. Bár nincs előttem hirtelen, hogy milyen, de valahogy csak ki lehet varázsolni....
Lenne egy kis gondom, tükröt akartam cserélni ('96 XJ 600), de a jobb oldalinak be volt rohadva a menete és beletört a foglalatba.
Ez ugyebár a fékkart tartó bilincs hátsó része, ami helyett most kéne nekem egy másik.
Lehetőleg hamar, mert egy tükörrel nincs sok kedvem motorozni, de mindennapi használatban van a gép.
1. Nincs-e esetleg valakinek ilyen alkatrésze elfekvőben, akár kölcsönbe is, amíg nem szerzek másikat?
2. Vajon ez az alkatrész XJ specifikus, vagy más típusokon is lehet-e ugyanez a fékkar (bontóban mit keressek) ?
Ha kell, rendelek gyárit, nem lehet egy nagy tétel, csak kb 1 hét amire az megérkezik...
Esetleg ha van arra tipp, hogy hogyan tudom ideiglenesen felapplikálni a tükröt, azt is szívesen venném.
Vagy ha van jó tipp bontóra, ahol érdeklődhetek.
Mindenkinek köszönöm a segítséget, ha a kezemben lesz az alkatrész, megerősítem ezt a balmenetes elméletet, hátha másnak segít elkerülni a hasonló galibát...
:)
Soha az életben többet nem veszek szerszámot a kezembe...
Mondjuk reggel majdnem vettem egy csavarkiszedő készletet, de 6eFt körül lett volna, úgyhogy gondoltam utánanézek előtte a cseredarabnak. Milyen jó lenne pedig, ha a jobbos tükör mellé lenne egy jobbos csavarkiszedőm is :) VÁÁÁÁÁÁÁ
Már csak azért is, mert ami tükröt vettem hozzá, az persze jobb menetes... Szóval dupla szívás.
Szerintem azért törted bele mert ellenkezőleg tekerted.
Jobb lenne egy hosszabb áttétel, egy nagyobb fogaskerék előre, szerintem simán elbírná a moci, meg kevesebbet is pörögne. Vajon lehet hozzá kapni nagyobb fogszámút? Ősszel úgyis cserélném a láncot.
Olyan 4-5000. fordulat között zavaróan remeg, ráz az egész motor, még a kormányon is nagyon érezhető, menet közben, pont a kellemes 90-100-as tempónál.
Valakinek nincs hasonló gondja? Illetve mitől lehet? Motortartó gumibakok? Ma voltam karbiszinkront állítani, hátha az egyenletlen járás miatt (ilyet még nem láttam, digitális műszerrel csinálta a srác, ott lehettem, megvárhattam) 41.000 van a gépben, hozzá se kellett nyúlni, gyönyörűen egyszerre dolgoztak a karbik :-) Szóval ez kilőve, hátha nektek van még 1-2 ötletetek.
Üdv.
Solymár kicsit kiesik, megpróbálok helyben keresni valami segítséget, de ha nem megy, jelentkezem.
Üdv,
Gábor
Nemrég beállítottam a szelephézagot a mocin, és ez a szomorú látvány fogadott a szelepfedél levétele után. A kipufogó vez. tengelyen az összes bütyök meg volt kopva, ill. bemaródva, az egyik alatt még a korong is homorúra kopott. Nem tudom mi okozhatta, talán olaj nélkül forgott korábban egy keveset?
Ha solymár felé jársz, van tört csavar kiszedőm, kiszedem neked.
Meg lehet, hogy olyan szem is van ami kell.
Üdv.
István
http://href.hu/x/cpm4
meg egy vödör csavarlazító.
Meg sok-sok
http://href.hu/x/cpm2
Mondjuk elrontani már nem nagyon lehet...
Azért első körben megpróbálok pótalkatrészt szerezni, bár lehet, hogy csak fékhengerrel együtt adják, akkor meg nem lesz olcsó.
Lenne egy kis gondom, tükröt akartam cserélni ('96 XJ 600), de a jobb oldalinak be volt rohadva a menete és beletört a foglalatba.
Ez ugyebár a fékkart tartó bilincs hátsó része, ami helyett most kéne nekem egy másik.
Lehetőleg hamar, mert egy tükörrel nincs sok kedvem motorozni, de mindennapi használatban van a gép.
1. Nincs-e esetleg valakinek ilyen alkatrésze elfekvőben, akár kölcsönbe is, amíg nem szerzek másikat?
2. Vajon ez az alkatrész XJ specifikus, vagy más típusokon is lehet-e ugyanez a fékkar (bontóban mit keressek) ?
Ha kell, rendelek gyárit, nem lehet egy nagy tétel, csak kb 1 hét amire az megérkezik...
Esetleg ha van arra tipp, hogy hogyan tudom ideiglenesen felapplikálni a tükröt, azt is szívesen venném.
Vagy ha van jó tipp bontóra, ahol érdeklődhetek.
Bármilyen segítséget előre is köszönök!
Dupla tárcsás első felnit keresnék, tud valaki segíteni?
Köszi:
István
20/3984266