Garantálom, hogy a hétköznapi járőrök nem foglalkoznak vele. Igazából nem is értenek hozzá. Ez nem feltétlenül igaz a közlekedési és a motoros rendőrökre. Ők valószínűleg jobban konyítanak hozzá, de ha nagymértékű átalakítás nincs és minden papír ok, ja és normálisan közlekedik az illető, akkor érdekli őket. De a kivétel természetesen erősíti a szabályt.
Sziasztok! Mi a tapasztalatok, mennyire figyelik a rendőrök a kipufogó dobokon az E jel meglétét? Azért kérdezem, mert hamarosan viszem vizsgára a motort, ott nem gond az E szám, a dobokat úgy is javítani kell, ha a későbbiekben probléma lehet, inkább veszek bontott, vagy új két másikat. Nekem 89-es 600-as mocim van, a későbbi diversion dobok használhatók-e átalakítás nélkül, vagy az átkötést a dobon rá kell-e fabrikálni, felfogatás egyezik-e?
Nekem a flexibilis csőtoldatot kellet kicserélnem korrózió miatt !
Ha az olajhűtő vagy a cső másik oldali bekötésénél szivárog, akkor
szerintem a csavarok meghúzásával orvosolható a dolog.
Ha nem nagy mértékű a szivárgás akkor semmi gondot nem okoz !
Írj ha még tudok segíteni.
Elég sűrű a hetem, meg diétázom is (szombaton lagziba megyünk ) de ha a héten lenne Neked csak jó, akkor nem bánom.
Hátha össze tudjuk egyeztetni.
Szólj, ha van konkrét időpontod
... legfeljebb az uram is jön
Nekem 30ért csinálta darabját felszerelve, bilinccsel, TÜV-ösítővel.
A két dob nekem kicsit zsebbe nyúlós volt, de nem bántam meg
Nagyon korrekt fickó, előleget sem fogadott el, csak ha kész a dob, és fel van szerelve, akkor lehet fizetni.
Csütörtökön lemérte, kedden hívott, hogy vihetem a motort, szerdára kész is van. Csak az én sűrű elfoglaltságom miatt húzódott vasárnapig.
Próbálok linket csatolni a munkájáról, remélem sikerül Honda VFR
Hi, ugye a hátsó rugóstagnál minél nagyobb szám látható a jelölő pöcöknél, annál feszesebb a rugózás? Köszi. Most 3-ról, 6-ra állítottam az erdélyi túra miatt :-)
Reggel vettem észre, hogy az olajhűtőnél bal oldalon szivárog az olaj. :S Tömítésre gyanakszom, van valamilyen fontos dolog amire oda kell figyelni cserénél, és sokat árthat neki ha így használom.. kb. még 1 hétig?
Ha az olajhűtő vagy a cső másik oldali bekötésénél szivárog, akkor
szerintem a csavarok meghúzásával orvosolható a dolog.
Ha nem nagy mértékű a szivárgás akkor semmi gondot nem okoz !
Írj ha még tudok segíteni.
Igen minnél nagyobb a szám annál keményebb,de gondolom érződik is ha ráülsz!
Hátha össze tudjuk egyeztetni.
Szólj, ha van konkrét időpontod
... legfeljebb az uram is jön
A két dob nekem kicsit zsebbe nyúlós volt, de nem bántam meg
Nagyon korrekt fickó, előleget sem fogadott el, csak ha kész a dob, és fel van szerelve, akkor lehet fizetni.
Csütörtökön lemérte, kedden hívott, hogy vihetem a motort, szerdára kész is van. Csak az én sűrű elfoglaltságom miatt húzódott vasárnapig.
Próbálok linket csatolni a munkájáról, remélem sikerül
Honda VFR
GSF Bandit
Handó Péternek hívják. Ha gondolod/gondoljátok, megadom az elérhetőségét is
Sokat csicsatólhattad a hétvégén!
A plexi toldat már rajta volt? Kormány magasító van rajta?
Reggel vettem észre, hogy az olajhűtőnél bal oldalon szivárog az olaj. :S Tömítésre gyanakszom, van valamilyen fontos dolog amire oda kell figyelni cserénél, és sokat árthat neki ha így használom.. kb. még 1 hétig?
Berber, grat a géphez, sok balesetmentest!
Gyere Erdélybe túrázni,a transfogarasi szerpentinre a jövő héten.:-)))
Meg tudnátok nekem mondani,hogy gyárilag milyen márkájú lánccal szerelték az XJ-ket?
A motor órájában 19e km van,így elméletileg a gyári láncnak kellene rajta lennie.Most DID van rajta.
Vajon lehet ez a gyári?
Lehet a héten járok arra, megtekinthetném majd a kipufogóidat? Meg egy pizzát is ehetnénk. Az ember elenged majd?
Lesz a Fazer-on is PMR és GPS?