Elsőben és a hátsóban. Ráadásul az elsőm jobban kivan, és ezévig én sem egyedűl róttam. Amúgy ebben az évben megvan az 5000. kilométerem is. Város, és túra egyformán, igaz nem járok pályázni... Az átlagsebességem is inkább a 120 mint kevesebb. Nem tudom. Talán Te nehezebb vagy
A BT 45 valóban nagyon jól tapad, csak 6e km után kuka volt a hátsó egy 44 LE-s motoron, és nem vadállat módjára közlekedtem vele Ezért vettem most Michelin Pilot Activot. Kiváncsi leszek rá ez milyen. Mondjuk hétvégén Lillafüred felé jól vizsgázott szárazon és esőben egyaránt
Jórá, de még jobb a Bridgeston BT 45 140/60-18R és 110/90-17R
Esetleg a Pirelli SportDemon hasonló. A Lasertech kemény kicsit és esőben rosszabb! Nekem 20 ekm van benne és 3 év. Kiváló ma is.
Alapkérdés:
96-os XJ 600-nak mik a gyári gumi méretei? Tavasszal vettem gépet és nem a gyári méret van rajta, de én meg inkább olyat tennék rá, ami rá való.
Metzeler Lasertec-et ajánlottak rá, az megvehető? Nem kanyarvadászatra kell, hanem inkább városba, de esőbe is.
Köszi
Hello mindenki. Egy gyors kerdes. Mivel a nyakamon a koltozes, eddig ugy volt, hogy hazaviszem az XJ-t is, es majd otthon eladom. De most akadt egy vevo itt, viszont nem tudom, hogy erdemes-e eladni. Kb. mire lehet szamitani otthon? A motor a nevemen van, es mivel eredetileg olasz (bar most ugye angliaban van) de nem lett lampa cserelve, tehat megfelel minden a magyar szerveknek. Mennyiert lehet otthon eladni? Mivel itt angliaban papirozva volt, es en fogom bejelenteni az exportot, ezert magyarban is papirozhato lesz, de nem akarok vele foglalkozni, tehat igy ahogy van akarom eladni.
Van hozzavetoleges otletetek?
Igazából nekem is a 4:2 tetszik, (bocs valterjani, a Tied is csodaszép ) csak duplájába kerül ugyebár ez a megoldás a 2 dob miatt.
Amire még számítok, hogy a fogyasztása is nőni fog esetleg a csere után.
Talán egy újabb karbiszinkronra, vagy a porlasztók állítására lesz-e szükség?
Vagy butaságokat beszélek?
Szia xjRike,én azt mondom ne faragd át nagyon jó az 4:2 kipufogó, mérnök bácsik nem véletlenül tervezték így,a 4:1-es renszerre azt mondják hogy jobb így a motor öblítése de igen tejesítmény vesztést is okozhat vagy másképp adjale,szóval én maradnék a két dobnál. Én két sport dobot tettem az enyémre meglepően kellemes volt a hatása,nos és a hangja is ,de te döntesz.
Én először szétszedném a kapcsolót és kitisztítanám az érintkezőket, majd adnék nekik egy kis kontaktspréyt. Ha az nem javítana a dolgon akkor elővenném a multimétert.
Sziasztok,
Bal felől található egy Pass gombocska ami ha jól tudom a fényszóró villantására szolgál,de sajnos ez nálam nem működik(amióta megvan a motor) hol kezdjek neki a javításának.(mint kezdő)
Szia Rike!
Nekem 4az1-ben van, csak a jobb oldalon!
Már a többiek hallották a tavalyi XJ találkozón! Szerintem nagyon jó lett!
Bár szerintem alacsony fordulaton teljesítményvesztés van, de 6000-töl már nagyon erős!
Mivel elég ramaty állapotban vannak a kipufogóim, ezért új állja a helyüket.
Már csak azt nem tudom eldönteni, hogy 4az1-be csináltassam, vagy maradjak az eredeti felállással?
Mindkettőjükkel msn-en tartottam a kapcsolatot, de az új verzió már nem enged be, a jelszavam meg nem tudom
Az ebuddy-n próbáltam felcsatlakozni, de az sem sikerült
Halállal a költözködése óta nem sikerült beszélnem, Krisztián meg szokott hívni ha erre jár, (ezúton üzenem, hogy régen pizzáztam egy jót ) de már régóta semmi hír ...
Esetleg a Pirelli SportDemon hasonló. A Lasertech kemény kicsit és esőben rosszabb! Nekem 20 ekm van benne és 3 év. Kiváló ma is.
Alapkérdés:
96-os XJ 600-nak mik a gyári gumi méretei? Tavasszal vettem gépet és nem a gyári méret van rajta, de én meg inkább olyat tennék rá, ami rá való.
Metzeler Lasertec-et ajánlottak rá, az megvehető? Nem kanyarvadászatra kell, hanem inkább városba, de esőbe is.
Köszi
Van hozzavetoleges otletetek?
Koszi
Szerintem kell a karburátorszinkron!
A fogyasztásom 4,5L! Jelenleg!
Igazából nekem is a 4:2 tetszik, (bocs valterjani, a Tied is csodaszép ) csak duplájába kerül ugyebár ez a megoldás a 2 dob miatt.
Amire még számítok, hogy a fogyasztása is nőni fog esetleg a csere után.
Talán egy újabb karbiszinkronra, vagy a porlasztók állítására lesz-e szükség?
Vagy butaságokat beszélek?
Bal felől található egy Pass gombocska ami ha jól tudom a fényszóró villantására szolgál,de sajnos ez nálam nem működik(amióta megvan a motor) hol kezdjek neki a javításának.(mint kezdő)
Höjj ! Ha ez az időjárás így megy tovább, idén nem motorozunk lóf@szt sem...
Nekem 4az1-ben van, csak a jobb oldalon!
Már a többiek hallották a tavalyi XJ találkozón! Szerintem nagyon jó lett!
Bár szerintem alacsony fordulaton teljesítményvesztés van, de 6000-töl már nagyon erős!
(a középtámasz miatt tetetném oda)
Már csak azt nem tudom eldönteni, hogy 4az1-be csináltassam, vagy maradjak az eredeti felállással?
Vélemények?
Jó tanácsok?
Mitévő legyek?
Ha lesz időm minnél előbb, nekiállok faragni.
Az ebuddy-n próbáltam felcsatlakozni, de az sem sikerült
Halállal a költözködése óta nem sikerült beszélnem, Krisztián meg szokott hívni ha erre jár, (ezúton üzenem, hogy régen pizzáztam egy jót ) de már régóta semmi hír ...
Próbálkozok még az msn-t újraéleszteni, hátha