Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha sima jackdugós a füles, akkor könnyen megoldható. Lehet venni teljesen a hallójáratba dugható fülest, ami kényelmesebb és jobban hallható.
Sziasztok!
Ki kellene szednem a benzincsapot, van vmi, amire érdemes odafigyelni?
Gondolom benzin leenged-tank leszed-benzincsap két csavarja kicsavar-.....
thx
Szia
Nekem Lidlből való a sisakbeszélőm! Teljesen jó,annyi pénzt megér!
Továbbá a vesevédőm,tárcsafékzáram,kétrészes esőruhám is onnan van!
A célnak megfelel, a hang minőséggel sincs gond, de a füles hosszú távon nagyon kellemetlen.
Sziasztok!
Lassan két hónapja, hogy nálam a gép, kezdünk összeszokni, bár az Asszonypajtással még tanulni kell, de alakul.
4,5 l körüli fogyasztásokat mértem eddig. Meg vagyok elégedve.
üdv
Sziasztok ! Lenne egy kérdésem. A LiDL-ben most kapható sisakbeszélő szettről mi a véleményetek? Esetleg van valakinek tapasztalata milyet érdemes venni ?
A Jó gyertyaszín az őz barna, ha sokat kap sötétebb, ha kevesebbet világosabb színű.
A jó gyertyák (NGK) 30ezret kibírnak, cserélni nem szükséges, tisztítani érdemes!
A gyertya pipa kábelét vágd vissza egy kicsit, oxidálódni szokott a csatlakozónál.
A légszűrő cseréhez sajnos le kell venni a tankot, de ez nem olyan nagy probléma, mert leengedve a benzint ellenőrizheted menyi kosz gyűlt össze benne. Néha elég meglepő az eredmény!
Halihó, most értem haza Szlovákiából, és ismét esett az eső De ettől függetlenül is jó guriga volt.
Jól sejtem, hogy az xj-ről leszerelhető a hátsó sárvédő toldat? Mert nekem a rendszámtól lefelé már nincs sárvédő, így viszont nagyon retkes a motor hátsó része. Ha igen, lehet keresnék valamelyik bontóban ilyen toldalékot rá. Köszi.
Mondjuk ezen a képen pont nem látszik, csak amiatt teszem fel, hogy esztétikai élményt szerezzek nektek.
Sziasztok,
DivXj600s egy éve volt bele rakva uj gyertya,azota megtettek(megtettünk)vele 1200 km-t,kiszedtem a gyertyákat téglavöröss(szürkés)színüek,tudomásom szerint ilyen kell legyen,de egy ismerős azt mondta,hogy vegyek uj gyertyákat és ez megoldja a problémát,vagyis az utógyujtást,most nem szivesen cserélném ki csak azért hogy lássam meg hogy tényleg az a problem,de ha szükséges nyilván kicsrelm.Szerintetek csere vagy nem csere?

2.kérdés hol van a levegőszürő a DivXj600s-be?Hogy lehet kiszedni?(üzemanyagtartály leszedés szükséges)
Köszi az infót! Szerelőnél én is jártam, ő egyértelmű fogaskerék-párt javasolt, és azt tanácsolta, hogy ne használjam 6-ban, mert esés lesz a vége. Az enyém nem hangosodott egyáltalán, mondjuk nem tudom ennél hangosabb lehet-e. Mindenképpen meg fogom csináltatni, csak nekem is kb. júliusban lesz módom rá.
Hogy mikbe raknak kamerát!

Ja a kerítésben nem kamera van, azt csináltam...
Tg!
Amit beszéltünk, abból sikerült annyit kideríteni, hogy a szivató visszazár rendesen, és úgy tűnik mintha az úszószint 3mm alacsonyabb lenne.
Szia !

Van ilyenem !

20/398-4266
Hát, a Yamaha szerelő sem tudott érdemben hozzászólni. Találkozott már ilyennel, de ott a kuplungkarnál volt kontaktkrampusz...
Asszem megcsíptem Oszi! 15€-ért feszít egy + hozzá egy kuplong bowden u.o. 9€. Reális nem? (ha nem az a baja, még mindíg van egy + bowdenem!
Én is tévedek soxor Ez kellene (szvsz)


Sajnos ez a karburátor fűtés reléje
Hát én ilyet még nem b@**tam. Mindjárt rákérdezek a Yamaha szerelllő haveromnál nem-e tud erről valamit.
A motor indul. Ha bekuplungolok jár is. A sztender kapcsoló működik.. minden megnézve. A kábelszakadás szerintem irreális. Az a tény hogy a leállítódás kuplungolással megszüntethető, igen leszűkíti relére a problémát. Már indulásnál 1-es ki is csinálta. tehát nem annyira a rázkódás. Csak NE CDI legyen. Viszont ilyen (5)-ös boxot sehol nem lelek!
Csaba! A csatlakozókat is széthúztad, kitakarítottad kontakt spray-vel? A kormány melletti volt egyszer kontaktos nekem, amiatt nem indult a motor. Ha ez sem segít, akkor valószínűleg a tiltás reléje szarakodik. Van egy dióda is a körben, azt is mérd ki. Amúgy az első tippem az oldaltámasz kapcsolója lett volna, azt hiszem azt nem rövidre zárni, hanem teljesen lekötni kell a teszteléshez, de próbáld ki, ha még nem tetted volna meg.
Hát nem lenne rosz egy próbadarab. Van egy releszerű az űlés alatti jobb oldalon. Menet irány szerinti leg első. Ha lehúzod 11 pöckös. Az a tiltás logika. Az jó lenne ha lenne. A CDI is érdekes lehetne, de az az érzésem, hogy a mindezek 97-től kerültek a gépbe, úgyhogy nem hiszem, hogy jók lennének a 92-es cuccok.
Berber!Van egy 93 as divim alkatrésznek, ha valami csak próbára kell szívesen segítek,hogy ne keljen fölöslegesen venni dolgokat.
Szerintem ez pont az a helyzet, amikor ezt szokták mondani forduljon szakemberhez!

Majdnem hasonló helyzetbe kerültem a Sevimmel!
Cseréltem a pollenszűrőt természetesen fejjel lefelé matatok a műszerfal alatt szinte semmit nem látva, valamit rövidre zártam.
Elment a műszerfal világítás a helyzetjelző és a ködlámpák, természetesen ezeknek külön, külön biztosítékai vannak a gépkönyv szerint! Elkezdtem az ellenőrzést és minden rendben találtam, már majdnem feladtam. Kizárásos alapon már csak a hátsó ködlámpa biztosítéka maradt, hát ő volt a ludas.
Kicsit elgondolkoztam a gépkönyvek hasznosságáról!
A mikrokapcsolkókat végig szarakodtam, rövidre zártam. Sehol a baj. Ami még képben van az a 11 polusu rele, vagy a CDI.. Nem lenne rosz egy cseredarab mielőtt a gatyám rámegy a próbálkozásra.