Oh, hát ez elég szép kis túra. Ilyen messzire nemhiszem, hogy esélyes elsőre. Meg nemtudom mennyibe fáj úgy költségek terén. Valami 20-ról olvastam, feslteszem az a szállás, + kaja + benzin ( kemény tétel).
tehát 20+ 15 kaja + 20 a benzin kb 1000 km-rel számolva, hát 55 dezsőm nincs
valami tuti kis meló kéne. Esetleg egy kis BKV végkielégítés véletlen hozzám.
Sziasztok Emberek.
Már megint problémába ütköztem az Xj-vel. Nagyon peches vagyok, vagy nem tudom miért szopat engem a motor. Mikor megvettem a gépet, nagyon sokat evett, melegen gázadásra volt egy pici szünet és csak utána indulta meg. Valamint alacsony fordulaton nem volt dinamikus. Megfogtam kicseréltem a karburátor sort egy 94 es motoréra. Mikor feltettem és és föld volt. 5 literes fogyasztás, alacsony fordulaton is dinamikus, és nem volt szünet a gázadás során. Most tavasszal mikor elővettem, ugyanúgy jól működött minden. Aztán egyszer csak azt vettem észre, hogy a motor alatt benzinfolt jelent meg, ami a jobb szélső henger kipufogó rögzítő csavarjánál a hengerfejnél jelent meg. Az volt a probléma hogy nem olyan helyen voltam, hogy detektálni tudjam a hiba forrását. Így muszáj volt beindítani a gépet. Elementem ahová kellett, leállítottam a gépet, de onnantól nem csöpögöt a benzin. Ekkor pont telitankoltam. Elmentem egy karbipucolásra és az amúgyis esedékes karburátor szinkront is megejtettem. Nem volt nagy eltérés alig kellett állítani. A szerelő mindent rendben talált, bár inkabb nem adok sokat a véleményére,de úgy voltam, hogy akkor minden rendben. Következő tankolásnál meglepődve tapasztaltam, hogy 8,5 litert bezabált a gép igaz csak városban és mindig csak egy 5 km es szakaszra volt beindítva eegy nap oda vissza. Azóta elkezdtem figyelgetni és nem tudom letornázni a fogyasztást 6,8 liter alá. Mai motorozás alkalmával pedig előjött a gázadáskori rángatás/kihagyás. Nem tudom mire vélni a dolgot most... Pluszmég talán még olyan, mintha hidegen nem rángatna csak ha bemelegszik. Ha valakinek van bármilyen ötlete, az ne tartsa magában mindenre vevő vagyok mindent kiprobálok, csak valaki mondjon valami értelmes tanácsot. Amúgy a motor jól gyorsul és rendesen megy is 160 ba gond nélkül beleugrik.
9 fő fizetett be idáig! +én és barátnőm
Tehát jelen állás szerint 11 fő! Még gstibi szeretne jönni a párjával,pénteken megtudják hogy kiadják e a szapit! Valamint van egy haverom aki nem döntött,lehet bnőjét is hozza! Nekik fönn van még 4 hely tartva!
16 főre van lefoglalva az összes szállás! Ennyi lehet a max létszám!
Petya. Bapity ill V.Peti 20.000 -re megjött? (ha gondolod gyorsítás érdekében e-mail-en elküldöm a fénymásolatát a szelvénynek) csakhogy tuti legyen a foglalás.
Ugyanez 1 év eltolódással. Szimóval kezdtem, aztán a most eladó gép, most pedig XJ. Nekem is tetszik. A 4 henger jó. :D Csak a benzinkúton vagyok kicsit stresszes...
Igen láttam hogy a kistesóról van szó!
Ilyennel vittek párszor (még Etz vel nyomtam) amikor beleszerettem az XJ-kbe! Én is 16 évesen csináltam az A1 et és 18 évesen a korlátlant!
Bp vagy Tatabánya környékéről keresek embereket laza gurulásokhoz, főleg hétvégénként. Ezen kívül június közepe után egy több napos túrát is el tudnék képzelni ( belföldön).
Én 20 vagyok. ( a hülyegyerek "mindenkit megelőzök" stílus le is csengett 100-120-as kényelmes tempóba szeretek menni főleg kanyargós, jó minőségű úton).
Sziasztok,
Nemrég vettem egy Yamaha XJ600S ez az első motorom.Kb. egy hete hallom,hogy folyton kalapál valami a kapcsolószekrény és a kuplung között.Gyorsul,húz semmi gond a motorral csak a kalapálás bosszant nagyon.El fogom vinni szerelőhöz de most vannak a vizsgáim nincs pénzem,3 hetet el akarom halasztani a javítást eddig vajon még motorozhatok. Amugy mi lehet a probléma?
tehát 20+ 15 kaja + 20 a benzin kb 1000 km-rel számolva, hát 55 dezsőm nincs
valami tuti kis meló kéne. Esetleg egy kis BKV végkielégítés véletlen hozzám.
Már megint problémába ütköztem az Xj-vel. Nagyon peches vagyok, vagy nem tudom miért szopat engem a motor. Mikor megvettem a gépet, nagyon sokat evett, melegen gázadásra volt egy pici szünet és csak utána indulta meg. Valamint alacsony fordulaton nem volt dinamikus. Megfogtam kicseréltem a karburátor sort egy 94 es motoréra. Mikor feltettem és és föld volt. 5 literes fogyasztás, alacsony fordulaton is dinamikus, és nem volt szünet a gázadás során. Most tavasszal mikor elővettem, ugyanúgy jól működött minden. Aztán egyszer csak azt vettem észre, hogy a motor alatt benzinfolt jelent meg, ami a jobb szélső henger kipufogó rögzítő csavarjánál a hengerfejnél jelent meg. Az volt a probléma hogy nem olyan helyen voltam, hogy detektálni tudjam a hiba forrását. Így muszáj volt beindítani a gépet. Elementem ahová kellett, leállítottam a gépet, de onnantól nem csöpögöt a benzin. Ekkor pont telitankoltam. Elmentem egy karbipucolásra és az amúgyis esedékes karburátor szinkront is megejtettem. Nem volt nagy eltérés alig kellett állítani. A szerelő mindent rendben talált, bár inkabb nem adok sokat a véleményére,de úgy voltam, hogy akkor minden rendben. Következő tankolásnál meglepődve tapasztaltam, hogy 8,5 litert bezabált a gép igaz csak városban és mindig csak egy 5 km es szakaszra volt beindítva eegy nap oda vissza. Azóta elkezdtem figyelgetni és nem tudom letornázni a fogyasztást 6,8 liter alá. Mai motorozás alkalmával pedig előjött a gázadáskori rángatás/kihagyás. Nem tudom mire vélni a dolgot most... Pluszmég talán még olyan, mintha hidegen nem rángatna csak ha bemelegszik. Ha valakinek van bármilyen ötlete, az ne tartsa magában mindenre vevő vagyok mindent kiprobálok, csak valaki mondjon valami értelmes tanácsot. Amúgy a motor jól gyorsul és rendesen megy is 160 ba gond nélkül beleugrik.
Hova mentek és mikor? :D
A végén mégis össze jön az új honfoglaló sereg!
Tehát jelen állás szerint 11 fő! Még gstibi szeretne jönni a párjával,pénteken megtudják hogy kiadják e a szapit! Valamint van egy haverom aki nem döntött,lehet bnőjét is hozza! Nekik fönn van még 4 hely tartva!
16 főre van lefoglalva az összes szállás! Ennyi lehet a max létszám!
A lé megjött,minden ok!
A pénz rendben megérketett!
MSN-ed van amúgy?
Ilyennel vittek párszor (még Etz vel nyomtam) amikor beleszerettem az XJ-kbe! Én is 16 évesen csináltam az A1 et és 18 évesen a korlátlant!
Ja és én 400 ccm-ből gazdálodok "csak".
Most te vagy itt a legfiatalabb, nem én
Gratula a géphez!
Az utalásokra ránézek holnap délelőtt!
Bp vagy Tatabánya környékéről keresek embereket laza gurulásokhoz, főleg hétvégénként. Ezen kívül június közepe után egy több napos túrát is el tudnék képzelni ( belföldön).
Én 20 vagyok. ( a hülyegyerek "mindenkit megelőzök" stílus le is csengett 100-120-as kényelmes tempóba szeretek menni főleg kanyargós, jó minőségű úton).
Bocsi, de mi az a kapcsolószekrény? Szerintem te a szokásos hangot hallod, amit már párszor kiveséztek itt. Ha visszább olvasol, megtalálod.
Utalva két fő részére (Mafeco, Mamamaci Marcsi)
Nemrég vettem egy Yamaha XJ600S ez az első motorom.Kb. egy hete hallom,hogy folyton kalapál valami a kapcsolószekrény és a kuplung között.Gyorsul,húz semmi gond a motorral csak a kalapálás bosszant nagyon.El fogom vinni szerelőhöz de most vannak a vizsgáim nincs pénzem,3 hetet el akarom halasztani a javítást eddig vajon még motorozhatok. Amugy mi lehet a probléma?
Transz(XJ)szilvánia guriga