Most én kérnék segítséget!
Az Erdélyi túrára szeretnék egy új sisakot venni, melyiket ajánljátok!
Kritériumok: 30e Ft. körüli ár, kivehető bélés, bogárháló, és minél halkabb legyen.
500-as ingadozás elég sok! Kicsit ingadozik nekem is 100-200-at még karbi szinkron után is.
Nézesd meg a karbit, ha az jó méretnék egy henger nyomást mert akkor valamelyik henger gyenge lehet.
Sajnos ilyen a mai Magyarország!
Van riasztó a motoromon, de csak akkor van értelme használni, ha halló távolságon belül vagy. Bezárt garázsból is vittek el már motort, autót és még a tulaj otthon is volt.
Szerintem két tuti megoldás létezik, eladni vagy kötsz rá valami drága biztosítást.
Lenne egy kérésem. Nemsokára viszem matricáztatni a motort, mert az előző tulaj lefújatta és már nem foglalkozott a feliratokkal. Szóval viszem matricáztatni, a Yamaha logó és betűtípus már megvan, de diversion-t nem találtam sehol. Valaki fotózza le nekem pontosan szemből a Diversion feliratot (ívekkel) és utána küldje el nagy méretben, hogy vektorozhassák és megcsinálják nekem. Előre is köszönöm szépen. e-mail a profilomban.
Más: észrevettem, hogy az alapjáratom nem egyenletes, 1000-1500 közt járkál, engem nem zavar igazán. Jól teszem, hogy nem zavar, vagy foglalkozni kéne vele? Tippek?
Kedves Márkatársak!
Időhiány miatt nem részletezném a körülményeket, a lényeg, hogy a minap a Bp-i agglomeráció egy "békés" és eldugott zsákutcás/társasházas részéről fényes nappal meg akarták lovasítani a gépet. Ennek nyomai a tárcsazáron és az indítón jól kivehetőek. Hálás lennék bevált megoldásokért/javaslatokért, hogy milyen (típus?) elektornikai kütyüt (indításgátló/riasztó stb) és hol (szervíz Bp vagy környékén?) érdemes még beszereltetni, hogy megnehezítsem a későbbi próbálkozók életét. (egy vastag Abus láncom már van, de a súlya miatt ugye nem túl praktikus hordozni)
Előre is köszönöm a használható ötleteket.
Gergő
Vagy egyszerűen a csapból kiálló cső, ami arra lenne hivatott hogy ne tudjon az összes benzin lefolyni normál üzemmódban, az ki van esve és így észre sem vetted máris kitankoltál. Ezt velem is eljátszotta.
Sziasztok!
A hétvégén megviccelt az XJ.
5 km-t toltam a napon, egy élmény volt.
Szerencsére csak a benzin fogyott ki, illetve nem teljesen, de tartalékon nem folyt a benzin.
Szét kell szednem a csapot.
Mit érdemes előre beszerezni?
Rajz szerint ebben is van olyan, mint a Simson csapban, (kör alakú, lyukas gumi) az lehet a bűnös?
Köszönöm
A helyzetjelzőhöz sajna le kell bontani az idomot, nem lehet máskép kivenni az égőt a foglalatból, mert az idom nem engedi. Nekem kicsi kezem van az se fért be,pedig mindent megpróbáltam.
Pontosabban nincs hely lefelé, hogy kivedd az égőt.
Köszi, akkor ráuszítom nejemet :-) Hátha sikerül kicserélni. Ha már így belelendültünk,esetleg műszerfal izzó csere? :-) A km óránál lévő van még kiégve.
Ma megkapta a gép a Pilot Activokat, egy hátsó fékbetétet, mostmár lehet csapatni ;-)
Felszereltem a Nonfango oldaltartókat is, amit kaptam hozzá, de közben sikerült a hozzá kapott két hátsó spéci index búrájának felfogatását is elpattantani. (digó idiot technik) Persze igényesen fekete szigszalaggal javítottam mindkét oldalt :-)
Áll a kamerás dolog? Kell? Írj, mennyi, milyen.