Hello!
Ma egy gumicsere kapcsán kiderült, hogy az első kerekemben kuka a két csapágy. A cseréjük automatikusan szimering-cserét is jelent, vagy azokat meg lehet menteni ilyenkor?
Csapágyat valószínűleg találok méret alapján, de szimeringet eddig három helyen néztem, és semmi jóval nem kecsegtettek. Pest környéki beszerzési forrás is érdekelne, meg hogy milyen márkát keressek (skf-be vagy motorboltba menjek inkább?).
Kösz.
A Pirelli véleményem szerint kicsit gyorsan kopik. Nálam úgy 8000 km-t bírt ki (akkor még nem voltam egy kanyar király, most meg MÁR nem vagyok az ). Nedves úton ekkor már veszélyes volt. Az első gumim még mindig a Sport Demon, de azon meg már öregedés nyomai fedezhetőek fel.
Ha nekem kellene választani, akkor most lehet, hogy a Bridgestone-t próbálnám ki. Berbernek mintha ilyen gumija lenne, ő biztosan tud némi infóval szolgálni a gumi teljesítő képességét illetően.
Sajnos fájó szívvel tapasztalom, hogy az új fejlesztésű motorgumikat mint a Bridgestone BT 023, Conti Road Attack 2, Michelin Pilot Road 2 18 colos méretben csak 160/60 méretben gyártják.
Úgy, hogy Bridgestone BT 45 vagy a Pirelli Sport Demon-t tervezek venni.
Csak azt nem értem, ha az alvázszám szerint sem fojtásos a gép, akkor hogy került bele? A mérföldből ítélve, vagy Angol, vagy Amerikai? No mindegy! Az a lényeg, hogy kiugrik alólad. Amúgy az enyém megpörgi a 10-et.
Sikerült kipróbálni ! Nagyszerűen működik. 6. sebességben kb. 8 ezret pörög és kicsivel 110 mérföld felett halad, ami kb. 180 Km/h-ra. Nagyon megvagyok vele elégedve ! Mégis csak fojtás volt.
gabben!
sajna nem tudom a pontos árát, akitől vettem Ő cserélte. 12e körüli összeget mondott nekem.
igen az a 380 elég barátságosan hangzik ...remélem jó gép és nem felelslegesen utazol megnézni...
Üdv Kissb!
A moci már magyar okmányokkal rendelkezik, a gazdija papírozta.
380. 000 HUF- ot kérnek érte. Elsőnek jónak tűnik. A te mocid is szép de nekem kicsit drága.
Egyébként láttam hogy cseréltél kuplung lamellákat, az mibe fáj manapság?
Kész az FJ kürtje. Be volt kókányolva a reléjéhez (innen kapta az áramot) egy maszek kis sípoló biszbasz, ami úgy sípolt ahogy az indexrelé kapcsolt. Magyarul ez egy irányjelző hang-visszajelző volt ! A sima műszerfali visszajelző nem volt elég a tisztel tulajnak. Hogy mennyi hülye ember van !
Neeem, az a két fehér lóf@sz semmiképp sem gyári. Látszik rajtuk. Vitarij szerintem rakd össze azok nélkül, és menj vele egy kört. Akkor majd meglátod hogy milyen a gép ereje. Szerintem ez egy ütköző hogy ne tudjon teljesen nyitni a schuber tolattyú.
Láttam, hogy bontottad a mocid, és esetleg érdekelne a fölső doboz, feltéve ha volna hozzá konzolod, vagy legalább infód, hogy hol tudok hozzá venni:)
Bukócsöved nincs véletlenül eladó? vagy szintén infó?
a lábtartó öntvényéhez ahol a kipuf dob is van rögzítve és a váznyúlványon van rögzitve. (így hirtelen fejből) sajna nincs olyan képem amin jól látszana
Most azon gondolkodom, h a kisebb alsó részét hagyjam-e benne
vagy az már mindegy ? Ha azt vissza teszem 0,5 centivel rövidítem a rugó utat és a suber ugyan úgy teljesen tud nyitni. amikor benne volt ez a valami ehhez képest csak félig nyitott.
Ma egy gumicsere kapcsán kiderült, hogy az első kerekemben kuka a két csapágy. A cseréjük automatikusan szimering-cserét is jelent, vagy azokat meg lehet menteni ilyenkor?
Csapágyat valószínűleg találok méret alapján, de szimeringet eddig három helyen néztem, és semmi jóval nem kecsegtettek. Pest környéki beszerzési forrás is érdekelne, meg hogy milyen márkát keressek (skf-be vagy motorboltba menjek inkább?).
Kösz.