az xj-m 93 as.
annak 90 e ben állt meg a papírozása, bár ebben volt valamennyi "ügyintézői díj" is.
de a részletekre már annyira nem emlékszem, hogy mi mennyi volt pontosan, de kb olyasmi értékek mint a cb-d nél..
Ez nagyon téli olaj. Angliára, vagy a Finnekhez jó. Egy forró nyári napon nagyon elmehet a kenés, elvékonyodik az olajfilm a csapágyban, és ha ekkor meghajtod, akár baja is lehet. 40~50 alá nem mennék. Nekem 60-as van benn. A 10 jó, kifejezetten téli-kora tavaszi üzemre és hidegindításko.
Nekem 20-50W félszintetikus van benne, talán jobban elviseli a nagy nyári meleget ha a városban araszolok lépésben. A 20 W is magasabbb, nyári érték ,de nem szoktam 10 fok alatt motorozni, tehát nem lényeges, hogy 10W-s legyen. Szerintem
Gyárilag 10-40W viszkozitású kell bele.
Angliusok....
annak 90 e ben állt meg a papírozása, bár ebben volt valamennyi "ügyintézői díj" is.
de a részletekre már annyira nem emlékszem, hogy mi mennyi volt pontosan, de kb olyasmi értékek mint a cb-d nél..
Akkor +12000,- fot ahogy utána számolok!
és türelem
Élőben sajna nem tökéletes,de képen egész jól mutat
törzskönyv és a forgalmi?
vagy annak az ára már benne van valamiben?
A gyereket most tavasszal küldöm ki, hátha a faternak hoz valami ilyesmi szuvenírt.
Eyg út saccra kisbusszal 50~ 80000,- Ft amikor kb. 3~5 motort lehetne egyszerre behozni.
Összeszámoltam a kis CB500 forgalomba helyezését!
Regadó: 34763,-
Biztosítás K&H: 17069,-
Rendszámtábla: 5500,-
Műszaki címke: 585,-
Egyedi forg. hely.: 22800,-
Vizsgadíj: 4360,-
Összesen: 85077,-
25 mm-es a lapkaméret a Biker World be találsz hozzá.
Na már nem zavarlak.
Gyárilag 10-40W viszkozitású kell bele.