Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Az igazi lomtalanítást most találtam meg!
XJ 650-750 Police alkatrészek + egyebek, ha Valakit érdekel valami .
Rengeteg új cucc (váltó alk, műszerfal elemek, lámpák, stb...).
Üdv.
Szia!

Nálam is jelentkezett a kilométeróra remegése. Átvizsgáltam a spirált, meghúztam a csatlakozó hollandereket és minden rendbe jött!
A sebesség mérő nincs mechanikus kapcsolatban a mutatóval, azt6 mágnesesen hajtja rugó ellen. A többi igen. Mondjuk van egy mPh-s óra belsőm.... tök újszerű.
az enyémen szerencsére csak apróbb karcolások vannak, de amikor még keresgéltem akkor én is találtam olyat ami elég leharcolt volt. próbáltam olyat választani ami a lehető legjobb állapotban van

eddig ami előjött hiba az a kilóméteróra meghibásodása....ugrál a mutató és nem a pontos sebességet méri viszont a kilométereket jól számolja illetve a fordszám mérő is jól működik.
drága bizony!

mondjuk nálam nincs csöpögés sehol csak ON állásban elhasználódik az tartalék üzemanyag is. ez szerintem nem olyan nagy baj inkább csak kellemetlen meg jobban kell figyelni hogy mikor fogy el.

egyébként a fogyasztással nincs baj, 4,2-es az átlagom.
Valószínű a csap alatti korong tömítés ment tönkre. Meg lehet fordítani, és szilóval tömíteni. Amúgy drága dolog a benya, rosszabb ha elcsöpög és nem a hengerbe kerül...
Az XJ 2009.01-től. Előtte 6 évig 250 ETZ
Az óta van nagy motorod is?
mikor néztem az enyém akkor néztem egy ugyanijet györbe az csunyán össze volt karistolva mindenhol
csak képröl szép volt az is csak életbe nem
nem....pest mellett!
emty szép motor nem györbe vetted véletlen?
köszi!

körbenéztem és találtam 6000Ft-ért, de szerintem ezt még nem erőltetem.
Ez azért van mert a benzincsapban lévő membrán sérült. Nekem is ezt csinálja, venni kell egy felújító készletet, kb 8000 ft.
köszi a válaszokat, bepróbálom a 303-ast.

nálatok is csinál olyat a motor, hogy a benzincsap ON állásában az összes benzint felhasználja a tankból anélkül hogy RES-be kapcsolnám a végefelé vagy ez hiba?
Én 2009.9-hóban ugrottam be.
Üdv. a fórumba !
Akkor már nem én vagyok a legkezdőbb ! /2009.05/
Olajszűrőből szintén a HF 303-mat használom.
Üdv az XJ lovasok között
Üdv a csapatban!
Jó helyen jársz. Amúgy a Dugón és hengertömbön kívűl szinte mindene azonos a 600-aséval. Úgyhogy az olajszűrő is. Azért nem árt a többi dolgot vétel előtt összenézni.
Van mit csinálni az tény de tuti lesz hidd el,a fényezés már meg van szerintem szép lett,jövő héten szeretném a kerekeket le homok szóratni és mehet a föstőhöz az is a váz meg a hétvégén kész és már rakom is össze,aztán jön a karbiszinkron no meg állítok szelepet is oszt mehet a blokk a vissza a helyére,két napig csak mostam meg takarítottam a retket,remélem megéri.
Üdvözlök Mindenkit!

bár a fórum az xj 600 elnevezést kapta és az én paripám xj400 Divi, szeretnék csatlakozni kiváló csapatotokhoz ha befogadtok....

számos hasznos tanácsot olvastam eddigi hozzászólásaitokban amit ezúton szeretnék megköszönni!

Én még igazi zöldfülű vagyok motorozás téren, most szeptemberben vettem birtokba életem első nagymotorját.

talán mondanom sem kell, hogy imádom!

1 fontos kérdésemre sajnos nem találtam eddig választ mégpedig hogy az xj 400s Divi milyen olajszűrőt szeret?! katalógusokban csak a 600-ast találtam meg oda a hiflofiltro 303-at javasolja. tud esetleg valaki ebben segíteni nekem?

előre is köszönöm!

egy kép a büszkeségemről, most szerdán a Börzsönyben!
TE ATYA ISTEN! Ennyire nem lehetett gázos!
Én spec már a csiszolásnál tartok (festés előtt), bár még az elejéhez nem nyúlkáltam hozzá. Azthiszem tavaszra így is kész lesz...
Hogy-hogy mi hát fogpiszkáló ha el nem B......szom
Mi a terved? Mi lesz belőle ?
Hát ebbe beletrafáltál.
Sziasztok,volt időm dolgozni az XJR-n gondoltam mutatok ízelítőt mit alkotok mostanság,de még szét szedőben.